Mannen ik snap er niks van.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Vincent15
Berichten: 61
Geregistreerd: 29-12-02

Mannen ik snap er niks van.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 01:27

Mannen ik snap er niks van.
Sinds een paar jaar ben ik goed bevriend geraakt met mijn hoefsmid.
We waren alleen bevriend, toen hij me vorig jaar vertelde dat hij verliefd op mij was, was ik ook een beetje verbaasd. Inmiddels weet ik dat hij nog steeds getrouwd is, maar volgens hem hebben ze al jaren geen goede meer.
Nu komt het punt pas bij zijn vrouw weg wil gaan als hij zeker weet dat de relatie tussen ons werkt. (hij zegt letterlijk: ik ga geen dingen overhoop halen als ik niet zeker weet dat het werkt, want heb geen zin om straks alleen achter te blijven. Als je die zekerheid niet kan geven blijf ik gewoon zo voorthobbelen, dat wil zeggen zoveel mogelijk werken om niet thuis te hoeven zijn)
Maar ik wil geen relatie aangaan met iemand die nog een relatie heb. Ten eerste om dat ik dat niet eerlijk vind tegen over zijn vrouw en kinderen. Ten tweede wil ik niet voor hem de keuze maken dat hij bij hun weg moet gaan.
En als ik een relatie heb wil dat iemand voor mij kiest en niet iemand alleen kunnen zien als daar even tussen door tijd voor is. Ik heb hem ook gevraagd wat het gebeurt als het tussen ons niet werkt?? Of hij dan ook eerst een ander gespreid bedje zou zoeken voor hij mij verteld dat hij vertrekt?? Dat zou hij nooit doen zegt hij, maar toen ik zei dat hij ook er nooit over zulke dingen had nagedacht toen hij zijn vrouw trouwde. Maar dat nu wel zo wil doen!
Wat moet ik hiermee????


Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 02:05

Persoonlijk zou ik helemaal afknappen op zo'n persoon..
Eerst kijken of het werkt zegt tie dan, pfff wat is dan nou voor gelul, oftewel van 2 walletjes eten.
En ook al zou het werken en gaat tie bij zijn vrouw en kinderen weg, zou je hem ooit kunnen vertrouwen??
Wie zegt dat tie niet het zelfde bij jou flikt.!! Ik zou zo'n man nooit kunnen vertrouwen

Sterkte met je beslissing, welke het ook zal zijn.

Groetjes

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 02:25

Ik zou daar ook enorm op afknappen. Wat denkt ie zelf? Kom nou! Boos!
Even kijken of het werkt.. wat is dat nou weer voor bullsh*t?

En ik denk ook niet dat je hem ooit kan vertrouwen. Hij doet het nu, wie zegt dat hij het niet net zo hard bij jou doet?
Ik zou zo iemand nooit kunnen vertrouwen en dit altijd in mijn achterhoofd houden..

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 07:03

Mijn god, dat iemand zo iets openlijk toe durft te geven. Als 'ie echt verliefd op je was, zou 'ie hoe dan ook bij z'n vrouw wegwillen. Nu is 'ie meer op zoek naar een gespreid bed zo te horen. En inderdaad, wat hij nu bij z'n vrouw doet kan hij net zo hard weer bij jou doen als het naar zijn idee niet zo interessant/spannend meer is.

Ik zou er trouwens ook niet zomaar vanuit gaan dat je de enigste bent waar hij 'verliefd op is'. Als hoefsmid komt hij een hoop paardeneigenaresses tegen, die meestal geen contact met elkaar hebben (hierover in ieder geval)

Ik zou me hier verre van houden en op zoek gaan naar een andere hoefsmid!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 07:47

Andere smid zoeken en deze helemaal vergeten...

Garantie dat het gaat werken kun je never nooit niet geven.

Dat hij problemen thuis heeft geeft ook het nodige denkvoer. Wat is daar aanleiding van? Ik neem niet aan dat je zo'n goed contact met die mensen hebt dat je uit kunt sluiten dat je smid niet de 'aanstichter' is. Dat mag je lezen zoals je wilt, maar zoals ArwenLune (bv) al zegt: hij komt bij veel paardemensen...

Ga eens bij jezelf te rade: kun jij er vrede mee hebben dat er door jou een huwelijk, met kinderen, stukloopt? Ongeacht of ze een goede relatie hadden of niet, ongeacht of hij eerst gaat scheiden en dan een relatie met jou aangaat. In het laatste geval is die scheiding ook vanwege jou.

Weet niet hoe oud je bent?

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:06

ik ben van mening dat als een relatie niet werkt en je niet meer van die persoon houd of als t niet meer loopt dat je daar weggaat ...en niet eerst een ander bedje gaat zoeken ! kijk als tie nou nog wel getrouwd was maar wel al appart woonde is dat een heel ander verhaal en uh verliefd heid gaat over en daarna zie je pas of er liefde of iets anders overblijft iedereen kan altijd tussen door ineens verliefd worden t gaat er om wat je daar mee doet

ik ben nu 6 jr getrouwd en vorig jaar een ruim halfjaar appart gewoond omdat we gewoon door omstandigheden uitelkaar gegroeid waren en vele dingetjes gewoon niet meer gingen. nou zijn wij weer naar elkaar toegegroeid en hebben we ook wel eens een vlaag van verliefdheid
maar vooral houden van!

als ik jouw verhaal zo lees denk ik wat een looser

laat tie eerst maar bij zijn vrouw weggaan als het daar niet meer gaat
maar zo te horen vind tie t allemaal wel lekker makkelijk zo
hij is zelden thuis en als tie dan thuis is is alles voor m geregeld
en als die jeuk heeft dan dat waarschijnlijk ook nog......

je kan er van uit gaat wat tie bij de een flikt flikt die bij de ander ook
klinkt alsof dat je je eerst wil uitproberen(in bed) of gewoon vaker
en afentoe wat anders wil

dumpen die vent!! m snel uit je systeem zetten !! en niet meer over na denken

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:16

Het gaat niet werken, dus vergeten die vent. als het echt niet zou werken. dan zou hij bij zijn vrouw weggaan. Hij denk dat het z wel goed is. Hij werkt veel. hij is dan nog met zijn vrouw maar heeft jou gewoon als extraatje. Dus proberen te vergeten. En als hij ooi bij zijn vrouw weggaat kun je nog verder kijken.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:32

Ik zou ook een andere hoefsmid zoeken. Laat hem zijn eigen zooitje maar opknappen. Jij moet hem te veel opvangen, hij moet maar een echte vent zijn en dat zelf doen. En als hij alles voor elkaar heeft, dan moet hij maar naar je toe gaan. Bah, wat een wimp!

De hond is de betere mens

SuperSnel

Berichten: 508
Geregistreerd: 08-05-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:59

Gevaarlijke mensen zijn dat, want wat ie nu bij zijn vrouw doet, zou die dan ook later bij jou kunnen doen.

Als ie echt zo verliefd op je is, dan moet ie maar de ballen hebben om van te voren alles te regelen( weg gaan bij zijn vrouw dus en bijkomend gezeik) en dan voor jou gaan, dat is de enige manier. Maar zo stoer is ie dus niet en wil op zeker spelen, zo zit het leven volgens mij niet in elkaar. Persoonlijk geloof ik dat ie helemaal niet weg zou gaan bij zijn vrouw, maar hij jou gewoon in de maling neemt. Hoe kan hij nou kijken hoe het werkt als ie thuis nog een vrouw en kinderen heeft zitten. Gaat toch nooit werken, heb soort gelijke dingen zo vaak meegemaakt. Komt er uiteindelijk op neer als iemand moet kiezen voor zijn vrouw en zijn kinderen of zijn affaire, de laatste altijd het onderspit delft.

Tegen de tijd op,langs de file,mijn moeder,mijn werk,ik word overal opgehouden.Op de bank buiten adem,oog van de storm.Zonder aan te raken,vallen boeken uit de kast,mijn sleutels net op tijd,DwarsDoorDeVoordeur.WanneerIkDeBochtUitscheur,ZalIkKeihardLachen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:03

Conclusie (al van meerdere mensen gelezen):
het is geen echte vent!
Ik zelf wil alleen maar een echte vent hoor, ik weet niet of jij bereid bent om genoegen te nemen met minder...

De hond is de betere mens

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:24

Citaat:
hij zeker weet dat de relatie tussen ons werkt


lees: 'als hij zeker weet dat de sex goed en vaak is...'

denk je niet?

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:28

ArwenLune schreef:
Citaat:
hij zeker weet dat de relatie tussen ons werkt


lees: 'als hij zeker weet dat de sex goed en vaak is...'

denk je niet?


HELEMAAL mee eens !!!en je alles zomaar pikt enzo

zakelijke mail nickyskeet@gmail.com -- http://www.nickyskeet.nl
pbs worden niet beantwoord

GEZOCHT westdorpe- verzorger/bijrijder
of te koop/ruil (tegen 1 / 2 span shet wagen) aangeboden E (ca.153cm) pony
reacties aub per mail keetelaar@gmail.com

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:29

Wedden dat hij nu niet van zijn vrouw af zal gaan?

De hond is de betere mens

Dickie
Berichten: 1247
Geregistreerd: 07-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:36

ArwenLune schreef:
lees: 'als hij zeker weet dat de sex goed en vaak is...'

Juist, daar komt het wel op neer volgens mij. Nooit aan beginnen en een hoefsmid zoeken die zijn aandacht wel bij het bekappen heeft.

Al zijn die soms moeilijk te vinden, het lijkt mij ook wel een mooi vak! *LOL*

Vincent15
Berichten: 61
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 14:09

Ja heb ook zoiets wat moet ik ermee.......
Wat hij ook zei dat hij mij beter wilde leren kennen. We gaan al drie jaar veel met elkaar om, hij komt regelmatig hier en kent al mijn vrienden.
Wat ik dus nu niet wil is lichaamlijk contakt. dus dat is het enige wat hij niet van mij kent.
En wat weet ik nu eigenlijk van hem........... ??
Ik ken niemand uit zijn omgeving en weet alleen hoe hij is als hij langskomt of met mij mee gaat ergens naar toe. Maar daardoor kan je natuurlijk niet een goed beeld krijgen. De rest van zijn prive leven weet ik bijna niks........... dus mijn vraag wie moet wie eerst beter leren kennen?????
Pervinco schreef:
Weet niet hoe oud je bent?

Ik ben trouwens 29 (mijn paard heet vincent15 Knipoog )

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 14:29

Ik ben het met de rest mee: Wat een laf ventje zeg

Als die verliefd op jou is en zijn vrouw zo zat is moet die eerst maar eens weggaan bij haar en op eigen benen gaan staan.

Je bent toch verdorie geen opvangtehuis?

Zoals de rest ook al zegt: Grote kans dat die zoiets ook bij jou gaat doen als het eff niet meer klikt, waarom vechten als je je natje en droogje op de hoek kan krijgen toch.
Gras is altijd groener aan de andere kant, totdat ze er zijn...dus grote kans dat als die het al doorzet hij over een bepaalde periode toch weer terug gaat naar zijn vrouw.

Hij wil nu jouw bedonderen, zijn vrouw en nog het ergste van alles: Zijn kinderen.

Want die gaan het jou ook niet in dank afnemen...uiteindelijk zal jij de boosdoener zijn in hun ogen.

Ik zou er niet aan beginnen...wat denk je dat jouw zelfwaarde/respect gaat doen als je dit zo een tijd volhoudt?
Andere hoefsmid zoeken en zeggen dat die je "beter" mag leren kennen als die bij zijn vrouw weg is, valt jou in ieder geval niets kwalijk te nemen.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 14:32

Hmmm... dit klinkt verdacht veel als een verhaal van een vriendin van mij. Ik ga je even een pb sturen, ik ben wel erg benieuwd of het om dezelfde smid gaat... Ik zou iig het advies dat reeds gegeven is aannemen... andere smid zoeken en met deze vent geen contact meer!

Vincent15
Berichten: 61
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 14:59

vikki schreef:
Hmmm... dit klinkt verdacht veel als een verhaal van een vriendin van mij. Ik ga je even een pb sturen, ik ben wel erg benieuwd of het om dezelfde smid gaat...

Het gaat over een andere smid............ zou vreemdgaan het een beroeps ziekte zijn??

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:00

Vincent15"]
[quote="vikki schreef:
Hmmm... dit klinkt verdacht veel als een verhaal van een vriendin van mij. Ik ga je even een pb sturen, ik ben wel erg benieuwd of het om dezelfde smid gaat...

Het gaat over een andere smid............ zou vreemdgaan het een beroeps ziekte zijn??
[/quote]
Het is toch een man? Schijnheilig

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:07

ArwenLune schreef:
Citaat:
hij zeker weet dat de relatie tussen ons werkt


lees: 'als hij zeker weet dat de sex goed en vaak is...'

denk je niet?


inderdaad, dat dacht ik ook direct.

Niet erg slim om te gaan zeggen dat je zeker wilt weten of het werkt. Zo worden zijn plannetjes snel doorzien.
Ten eerste weet je dat nooit en ten tweede legt dit ook druk op jou dat deze relatie 'moet' gaan werken.
Ik zou het niet moeten als iemand mij daar mee opzadelt, laat hem zijn eigen zaakjes opknappen en laat mij er lekker buiten.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Vincent15
Berichten: 61
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 01:15

essie79"]
[quote="ArwenLune schreef:
Citaat:
hij zeker weet dat de relatie tussen ons werkt


lees: 'als hij zeker weet dat de sex goed en vaak is...'

denk je niet?


inderdaad, dat dacht ik ook direct.

Niet erg slim om te gaan zeggen dat je zeker wilt weten of het werkt. Zo worden zijn plannetjes snel doorzien.
Ten eerste weet je dat nooit en ten tweede legt dit ook druk op jou dat deze relatie 'moet' gaan werken.
Ik zou het niet moeten als iemand mij daar mee opzadelt, laat hem zijn eigen zaakjes opknappen en laat mij er lekker buiten.
[/quote]
Ik heb hem daar ook mee geconfronteerd, dan krijg ik als antwoord. Als het mij alleen daarom ging dan had ik het niet 3 jaar volgehouden.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 07:07

Als z'n huwelijk werkelijk zo slecht is - vanaf het begin af aan begrijp ik? - dan heb ik niet zo veel vertrouwen in zijn vermogen om een goede relatie te hebben/bouwen met iemand. Echt slechte huwelijke hebben altijd twee schuldigen, z'n vrouw bleek heus niet stiekem dracula te zijn ofzo...


NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 09:42

Wat een loser! Misselijk
Lekker andere smid zoeken......

My imaginary friend thinks you have serious problems!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:04

Vincent15"]
[quote="vikki schreef:
Hmmm... dit klinkt verdacht veel als een verhaal van een vriendin van mij. Ik ga je even een pb sturen, ik ben wel erg benieuwd of het om dezelfde smid gaat...

Het gaat over een andere smid............ zou vreemdgaan het een beroeps ziekte zijn??
[/quote]
NEH! Die hoefsmeden die ik ken doen dat niet! Tenminste, ik ken ze goed genoeg daarvoor! Zijn allemaal van die degelijke dorpelingen! Haha!

De hond is de betere mens

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:13

Ben ik ff blij dat mijn smid een vrouw is *LOL*

Ik zou hem lekker in zijn sop laten gaarkoken, issie nou helemaal??

Je bent geen winkel waar je dingen mag terugbrengen.. Als een product niet bevalt gewoon terugbrengen en een ander meenemen.. tsjah, zo werkt het niet..

Er zijn vast wel leukere kerels voor je te vinden, geloof mij Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 164 bezoekers