Sanderijn en Cerise: gáát dat wel eigenlijk? Voor iedereen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Sanderijn en Cerise: gáát dat wel eigenlijk? Voor iedereen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 19:48

En of dat samen ging!
Maar eerst:
Alle mensen van Bokt ontzettend veel groeten van Sanderijn.
Het gaat goed met haar, ze zag er goed uit vond ik hihi.
Ik moest iedereen zeggen dat ze geen computer thuis heeft, en dus niet kan bokken, maar af en toe bij een kennis wel wat kan lezen etc....
Allemaal een kusje bij deze, en vooral Sonja, die haar toen geholpen had toen ze de kat net had.
Ook Pris, Nimber en nog veel anderen wilde ze weten hoe het ging...
Dus als je haar de groeten wil doen, schrijf me maar.
Een pbtje naar mij met een verhaal erin kan ook, print ik dan wel uit en geef het over een paar weken aan haar bijvoorbeeld.

Maar goed, nu mijn verslag van Sanderijn bij Cerise haha.
Peter en ik reden vandaag naar Sanderijn om haar op te halen, en daarna weer terug richting stal waar Cerise staat.
Cerise stond in de buitenbak met andere paarden, in de volle overtuiging dat als ze naar binnen mocht, de andere paarden ook mochten, met z'n allen eten eten en nog eens eten. Werken? Dat is toch iets voor mensen?
Maar nee, Cerise moest ook werken.

Ik nam haar mee naar de achterste wei, waar we mochten longeren zolang het in de bak nog niet kon.
Omdat ikzelf nog steeds gauw moe ben, ging Sanderijn eerst met haar aan de slag.
Sanderijn vond haar heel braaf aan de longe, ze was ook inderdaad wat rustiger dan gisteren toen ze met vier benen elke keer de lucht in ging }> ...
Dit keer was ze al wat minder hyper gelukkig.

Ik heb foto's gemaakt, zodra het rolletje vol is (is het nog niet haha) zal ik deze op ITP zetten, met uitleg erbij natuurlijk...
Sanderijn wilde zelf eigenlijk niet op de foto, maar ik vind dat ze best eens aan jullie mag laten zien wat voor knap koppie ze heeft, vinden jullie ook niet?
Die kale Peter op de foto is toch ook niks? *LOL*
Cerise zelf mocht natuurlijk als hoofdfiguur gefotografeerd worden, en tja, wedden dat alle foto's bewogen en onduidelijk zijn haha. Ik kan het nog niet zo goed...

In ieder geval heb ik na Sanderijn nog ff Cerise gelongeerd, wat overgangen geoefend want het duiveltje in haar was wat getemperd dus dat ging nu wel... Ze was gisteren echt een dondersteen! Extreme duivel
Achter de wei ligt de spoorbaan, en daarachter liep een jongetje op de weg, wat reuze interessant was.
Staart en hoofd gingen dan ook zo hoog mogelijk, showen he... want stel dat het rare jongetje ineens over weg, spoorbaan én 25 meter wei tegelijk bovenop Cerise zou springen...
Ik bedoel maar, dat kan toch? Reuze gevaarlijk hoor! *LOL*

Na het longeren ging ik uitstappen, en dat ze daarbij schuinACHTER mij moet lopen, en niet schuinVOOR, dat is errug moeilijk om te begrijpen... of zou ze gewoon naar de stal willen omdat die andere paarden dat ook mochten? Nou écht wel!
Maar dat feest ging niet door: eerst naar vrouwtje luisteren, die wilde dat ze rustig kon afkoelen en kalm naar binnen zou lopen, ACHTER haar aan... ja best moeilijk hoor, om zo'n Dorinepien te volgen, die loopt altijd zó langzaam als er biks in de stal ligt... Irritant! Sigaar

Ze zag er wat modderig uit, dus nog even haar vacht 'bijgewerkt'... maar jah, alsof dat zin heeft haha.
Sanderijn en Peter gingen ondertussen haar stal uitmesten, zó ontzettend lief he...
Toen mocht ze dan toch in de stal, en honger....
Peter en ik brachten Sanderijn terug naar huis (Doetinchem), en omdat ze in het centrum woont met een snackbar vlakbij, je raadt het al: PATATTIES! Vingers aflikken
Dorinepien hoefde meteen niet meer te koken. *LOL*

Sanderijn heeft sinds een maand of twee een witte (dove) kat, Snowy.
Daar hebben we natuurlijk óók foto's van gemaakt!
Gelukkig was de vloerbedekking donker genoeg om de kat erop te kunnen zien haha, echt helemaal spierwit is Snowy, en mooie donkere ogen... superspeels, heel leuk.
Ook heel gehecht aan Sanderijn, begon meteen zacht en lief te miauwen toen ze binnen kwam, telkens naar haar toe lopen...
Uiteindelijk gingen we weer, maar pas nadat ik haar beloofd had gauw eens bij haar en Tinkerbell te komen kijken, en mee te rijden op de bok natuurlijk! Party!!
Al met al een heerlijke middag, en 's avonds pas thuis: gauw achter de computer kruipen!


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:00

Aaah wat fijn zo'n dagje! En leuk om eens wat van Sanderijn te horen, ik mis haar wel een beetje....
Dat Cerise zo'n duveltje is joh! Kan je nog leuke dingen mee beleven *LOL*

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:21

Zo te horen een leuke dag gehad dus! Party!! Ik was ook ergbenieuwd hoe met het Sanderijn ging, ben blij om te horen dat het goed is. Je hebt haar toch wel gezegd dat we 'r missen?

Wat fijn dat het zo goed gaat met Cerise. Het klinkt alsof ze echt nog lekker speels is Lovers
Enneh, ik ben benieuwd naar je foto's! Lachen

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:30

Dat klinkt reuze gezellig!!

Ook blij te horen dat het met Sanderijn en Tinkie goed gaat! Hoe gaat het met het mennen? Heeft ze al een nieuw karretje? Vond het zo zielig toen dat haar karretje half uit elkaar viel Verdrietig
Maar van mij mag je haar dus iig de groeten doen! en een knuf aan Tinkie laten geven!!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 21:10

Sanderijn heeft al een tijdje een nieuw karretje.
Het gaat supergoed met Tinkie, Sanderijn traint haar regelmatig in de binnenbak met het karretje, en ook veel longeren.
Ze is volgens haar errug sterk geworden, heeft zoveel spieren gekregen dat het bijna onmogelijk is nu om nog met Tink aan de hand te kunnen fietsen, wat ze vroeger veel deed.
Ze is gewoon te sterk! Laatst bijna haar fiets aan gort... oeps.
Maar ze kan nu gewoon met haar mennen dus dat is fantastisch.
Ze woont sinds kort weer op zichzelf in een nieuwe flat, midden in centrum Doetinchem, echt mooi! Wel 40 minuten fietsen naar Tink, maar schijnbaar heeft ze die energie wel haha.
Tink is niet de enige met een sterke wil he...
Haar baasje ook! Party!!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 21:54

oooh wat leuk om weer eens van sannie te horen.. mhhh moet maar snel weer eens met haar afspreken *LOL*
Kan ze weer even op Lottie rijden meestal vind ze dat wel erg leuk!
heb je d'r wel de groetjes gedaan van mij?

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 22:04

Ja, Sanderijn afwezig is een gemis hoor,
ik mis ook het e-mailen met d'r.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 09:55

Jaaaaa Sanderijn we missen je hoor Verdrietig .

Laat haar maar snel achter een PC kruipen om een verslag te schrijven hoe het met haar gaat Lovers .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 10:22

Wat een leuk verhaal Dorine! Dus die Cerise is een wakkere tante!

Mocht je Sanderijn binnenkort weer spreken, doe haar de hartelijke groeten van me! Fijn te horen dat het goed met haar en Tink gaat!

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

ik zit bij het arbeidsbureau achter de pc stiekum te bokken

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 14:11

ahhhhhhhh wat liefffffff ik mis jullie allemaal zo erg he?ik ben erg benieuwd hoe het met iedereeen is en met al jullie paardjes!pfff echt balen maar nu ik ondekt heb dat ik hier stiekum kan bokken dan kom ik wat vaker kijken(totdat ze me snappen,dat ik niet werk zit te zoeken op de pc maar heel wat anders aan het doen ben hihi)
dorine:je moet niet zo veel goeds over mij spreken nu wordt ik verlegen!maar cerise is een mooi paardje,echt een lekker volbloedje hoor!ze is erg druk maar ze luistert wel braaf.enne dorine:NIET MEER LATEN GALOPPEREN HE???
met tinkie gaat het idd super,ze is zo sterk geworden,en goed bespierd!als ik met dr wil fietsen gaat ze zo uit haar dak,ik kan dr zo goed als niet meer houden,nou strakkies met mooi weer kunnen we weer buiten mennen!
snow is echt een scheet,hij is lief en speels en heel gek met mij(ik met hem ofcourse)hij wil altijd lekker met mij knuffelenen en spelen!nogmaals dank lieve sonja!
ik wil natuurlijk graag lottie en hinkepinke weer gauw zien,en ik mis iedereen zo ontzettend erg he?ik wens iedereen veel goeds en liefs voor 2002 en een dikke knuffel van mij,tink en snow

soms is het beter om te zwijgen

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 17:29

leuk joh dat t zo gezellig was. cerise klinkt echt zo gaaf!!!!

en sanderijn snel weer terugkomen he ik mis je

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 20:53

Dorine schreef:
Sanderijn heeft al een tijdje een nieuw karretje.
Het gaat supergoed met Tinkie, Sanderijn traint haar regelmatig in de binnenbak met het karretje, en ook veel longeren.
Ze is volgens haar errug sterk geworden, heeft zoveel spieren gekregen dat het bijna onmogelijk is nu om nog met Tink aan de hand te kunnen fietsen, wat ze vroeger veel deed.
Ze is gewoon te sterk! Laatst bijna haar fiets aan gort... oeps.
Maar ze kan nu gewoon met haar mennen dus dat is fantastisch.
Ze woont sinds kort weer op zichzelf in een nieuwe flat, midden in centrum Doetinchem, echt mooi! Wel 40 minuten fietsen naar Tink, maar schijnbaar heeft ze die energie wel haha.
Tink is niet de enige met een sterke wil he...
Haar baasje ook! Party!!


Wat fijn zeg om dat te horen!! Je moet haar echt de groeten doen hoor.
Ennuh niet zij en tink zijn de enige met een sterke wil, JIJ OOK!!

groetjes Kim

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 21:17

wie is snow sanderijn? ja ik miste je ook hoor Huilen arme sannie die niet veel kan bokken
en zo te horen is het echt een leuk paardje, die cerise!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 12:38

snow is mijn kat,die ik gekregen heb van sonja toen ik in mijn nieuwe huisje ging wonen.hij is wit en doof maar heeeeeeeeeeeeeel lief en speels.ik ben nu al helemaal dol op hem!

soms is het beter om te zwijgen

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 12:50

hee leuk. dat klinkt als een ontzettend gezellig dagje. ik ben heel benieuwd naar de foto's en als je sanderijn ziet zeg maar dat we haar gezellige verhaaltjes allemaal missen en doe haar de groeten van mij. xxx lonneke


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Astrid_Brann, GrapeshotBot en 9 bezoekers