Vandaag weer langs Olga geweest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Vandaag weer langs Olga geweest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 18:25

Vandaag ben ik voor de eerste keer weer 'echte' naar Olga geweest. Dan bedoel ik gaan borstelen en knuffelen enzow.
Het is nu drie weken geleden dat ik gevallen was en ben weer trug te been dus lekker weze kijken. Eerst een nieuw dekje gaan kopen, mooi babyblauw, past leuk bij der wit/grijze vachtje Lachen.
Zondag ga ik weer rijden, ben benieuwd, heb wel ene beetje schrik eigenlijk, want ze is weeral even niet gereden, maar ja, we zullen ons er wel doorslaan zeker. *LOL*

Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:47

Ben je nadat je gevallen bent er wel direct weer opgestapt??? Héél belangrijk, al is het maar voor 1 minuut... Ik begrijp dat ze in de tussentijd niet gereden is? Hopelijk is ze dan niet te fris, doordat ze stil gestaan heeft.

Babyblauw is errug mooi, ook mintgroen en roze vind ik errug leuk om te zien *LOL*

Nou, in ieder geval heel veel succes toegewenst zondag!! OK dan!

Vie

Berichten: 12212
Geregistreerd: 11-08-03
Woonplaats: Haasdonk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 22:46

Ja ben er nadien weer even opgekropen, had wel veel pijn (bleek een spierscheur te zijn). Ze staat wel zowat elke dag op de wei, dus lopen kan ze genoeg. Ik was gevallen omdat ze begon te bokken -> energieuitbarsting, nou ja, eerst kei hard rennen, ik dacht dat ze over de draad ging springen en toen begon ze te bokken. Ze had 3 dagen binnen gestaan en ze waren overal aan het werken rondom, samenloop van omstandigheden hé Lachen.

Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:19

Hmmmzzz... energie-explosie dus?? Jeetje, lijkt me irri als je een paar dagen niet rijd en ze dan ineens te veel energie heeft... Ziek Nou in ieder geval veel succes!! OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 07:49

Stap je er straks zo weer op? Misschien kun je eerst even longeren. Dat kan ze even lekker uitrazen zonder dat je er op zit. Succes!!