sya @ work dressuur (leuk!)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

sya @ work dressuur (leuk!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 21:48

eerst even warm stappen

warm draven

los stappen en een beetje klesten


en zeker 20 min later de galop haar moeilijkste gang maar het gaat steeds beter en haar achterbenen zitten er nu goed bij


nog even draf haar neusje is er iets uit hier


en hier ook


meer foto's heb ik niet...
ik heb het al eens eerder gevraagd maar heb nu weer een k*t opmerking gehad, ben ik nou echt te groot?


Roselie

Berichten: 10764
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Voorhout City

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:50

Nee hoor je bent niet te groot en zeker niet omdat het een pony is die het zeker kan dragen:D

Jasmijn 29-04-2011
<3 Jasmijn <3 Mampina
Brusje op komst!

minka

Berichten: 5689
Geregistreerd: 25-12-02
Woonplaats: Oost-Souburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:52

Leuk beestje, en je bent zeker niet te groot hoor, en ze kan je makkelijk hebben Lachen

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:53

ik vind het geen storend gezicht hoor Lachen
Sya pakt het lekker op zo te zien!
Waar sta je ook al weer met haar?

shariyerke

Berichten: 1395
Geregistreerd: 14-06-02
Woonplaats: Venhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:53

je bent zeker niet te groot, een groter paard zou mischien wel beter staan, maar het paard kan je met gemak houden
leuke fotos!

BounceBabe

Berichten: 6664
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Horseland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:56

Ah daar is me soul mate weer! Mooie foto's!!!! Mooi combinatie!

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:59

neej hoor, je bent zeker niet te groot! niks van die lui aantrekken hoor!
Ziet er netjes uit, ontspannen!
Vind alleen je sokken boven je laarzen uit geen gezicht Bloos!

Where Life begins and Love never ends <3
6-5-2015 papa en mama geworden van Hanne

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:02

Je hebt lange benen ja, maar je lijkt me totaal niet dik Knipoog En als een tinker je al niet kan dragen? Verward Vind het rare kritiek!

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

loez

Berichten: 11067
Geregistreerd: 19-07-03
Woonplaats: Broekhuizen (lb)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:03

roosje84 schreef:
Nee hoor je bent niet te groot en zeker niet omdat het een pony is die het zeker kan dragen:D

helemaal mee eens!!!

tinkers zijn zwaar dus maakt niet uit!
en je zit er goed op dus!!!gewoon leuk doorrijden...op die opmerkingen niet letten.gewoon doen wat je zelf het beste lijkt;)
leuke foto's!
gallop gaat vrij netjes!!!komt allemaal goed!!!
lieve tinker ook!!!(op de foto dan haha!!!)
veel plezier en succes;)
(thnx voor de foto's nog trouwens)

[o]

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:04

Nee hoor, je bent niet te groot, het paard kan je makkelijk hebben. Vindt het ook niet misstaan trouwens
(misschien alleen je benen, die steken er een beetje onderuit.... Knipoog )

Veni, vidi, vici

grid

Berichten: 8816
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Idyllisch Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:12

Laat ze maar kletsen hóór , want een tinker is nu eenmaal maar gemiddeld zo'n 150-155m en ze zijn erop gebouwd dat ze met gemak een volwassene kunnen dragen (net als andere rassen zoals fjord haf e.d. en die zijn gemiddeld nog kleiner)
Zo te zien hebben jullie veel lol samen dus houden zo OK dan!
Maaruh Verward met sporen rijden lijkt me zo wel lastig.... dan moet je je been op trekken, terwijl men het been juist lekker lang moet proberen te maken.
Ik denk ook dat je dus je benen waarschijnlijk Verward vaak optrekt, waardoor je knie voor het zadel komt en dan ziet het er sneller uit alsof je te groot bent --> is een zweep misschien geen (betere) optie?!

/3 3 juni 2018 outdoor Koudbloedenwedstrijd Uden /3
Dolgelukkig met Sayla & Ruari :+: [ITP]Met Say aan Zee! :z [KS-ITP] Sneeuw & Vrieskou :z foto's van 2 buffels... 8-)
☁ ☁ Always look on the bright side of life - Life of Brian ☁ ☁

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 22:17

sandra1977"]
Nee hoor, je bent niet te groot, het paard kan je makkelijk hebben. Vindt het ook niet misstaan trouwens
[size=9](misschien alleen je benen, die steken er een beetje onderuit.... Knipoog )[/size]
[/quote]

m'n benen idd en eigenlijk moeten ze nog een gaatje langer (beter voor m'n zit) alleen dan kom ik niet goed bij haar buik...

[quote="loez"]
[quote="roosje84"]Nee hoor je bent niet te groot en zeker niet omdat het een pony is die het zeker kan dragen:D
[/quote]
helemaal mee eens!!!

tinkers zijn zwaar dus maakt niet uit!
en je zit er goed op dus!!!gewoon leuk doorrijden...op die opmerkingen niet letten.gewoon doen wat je zelf het beste lijkt;)
leuke foto's!
gallop gaat vrij netjes!!!komt allemaal goed!!!
lieve tinker ook!!!(op de foto dan haha!!!)
veel plezier en succes;)
(thnx voor de foto's nog trouwens)
[/quote]

dankje Lovers
ze is niet alleen op de foto's lief hoor! in het echt is ze nog veeeeel liever Lovers
graag gedaan nog voor die foto's!


[quote="MiraMar"]
Je hebt lange benen ja, maar je lijkt me totaal niet dik Knipoog En als een tinker je al niet kan dragen? Verward Vind het rare kritiek!
[/quote]

het gaat me ook niet om het dragen, dat kan ze wel. maar kwa lengte daar kreeg ik laatst zo'n rot opmerking over... en ja ik ga daar dan weer heel lang over zitten pijnzen enzo...

[quote="BounceBabe"]
Ah daar is me soul mate weer! Mooie foto's!!!! Mooi combinatie!
[/quote]

haha je soul mate (klinkt leuk!)
thnx!

[quote="marloes-joy"]
ik vind het geen storend gezicht hoor Lachen
Sya pakt het lekker op zo te zien!
Waar sta je ook al weer met haar?
[/quote]

ze pakt het idd fijn op het gata steeds wat beter.
ik sta in vleuten op een leuke kleine stal


[quote="#Ymke# schreef:
neej hoor, je bent zeker niet te groot! niks van die lui aantrekken hoor!
Ziet er netjes uit, ontspannen!
Vind alleen je sokken boven je laarzen uit geen gezicht Bloos!


thnx!
die sokken haha ja dan gaan ze makkelijker aan... dit is trouwens de 2e keer dat ik met die laarzen rij (had ze voor me verjaardag gehad)

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 22:20

grid schreef:
:n Laat ze maar kletsen hóór , want een tinker is nu eenmaal maar gemiddeld zo'n 150-155m en ze zijn erop gebouwd dat ze met gemak een volwassene kunnen dragen (net als andere rassen zoals fjord haf e.d. en die zijn gemiddeld nog kleiner)
Zo te zien hebben jullie veel lol samen dus houden zo OK dan!
Maaruh Verward met sporen rijden lijkt me zo wel lastig.... dan moet je je been op trekken, terwijl men het been juist lekker lang moet proberen te maken.
Ik denk ook dat je dus je benen waarschijnlijk Verward vaak optrekt, waardoor je knie voor het zadel komt en dan ziet het er sneller uit alsof je te groot bent --> is een zweep misschien geen (betere) optie?!


bedankt voor je reactie!
sya is 1.48 en ik ben 1.74 (ik dacht zeg het er even bij)
iid mijn zit gaat naar de **** doordat ik mijn benen op moet trekken maar ik gebruik de sporen alleen voor het aanspringen in galop dan gaat ze liever hard draven. Een zweep is helaas geen optie daar is ze heel bang voor en dus niet mee te rijden en al helemaal niet ontspannen.

MiraMar

Berichten: 1131
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Op het randje van de Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 22:21

Thirza"]
[quote="MiraMar schreef:
Je hebt lange benen ja, maar je lijkt me totaal niet dik Knipoog En als een tinker je al niet kan dragen? Verward Vind het rare kritiek!


het gaat me ook niet om het dragen, dat kan ze wel. maar kwa lengte daar kreeg ik laatst zo'n rot opmerking over... en ja ik ga daar dan weer heel lang over zitten pijnzen enzo...
[/quote]

Ik zou het lekker afdoen als jaloezie, dat jij zo'n leuke en vrolijke combi bent met je paardje en er niet mee zitten! Knipoog
Hoe lang ben je dan en hoe hoog is je paardje? Als we zo gaan denken, zijn er toch gruwelijk veel mensen te lang voor hun paard? Ik vind het echt onzin!

Edit: je was me voor met de lengtes! Knipoog

** We can't all be stars, but we can all twinkle **

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 22:24

MiraMar"]
[quote="Thirza"][quote="MiraMar schreef:
Je hebt lange benen ja, maar je lijkt me totaal niet dik Knipoog En als een tinker je al niet kan dragen? Verward Vind het rare kritiek!


het gaat me ook niet om het dragen, dat kan ze wel. maar kwa lengte daar kreeg ik laatst zo'n rot opmerking over... en ja ik ga daar dan weer heel lang over zitten pijnzen enzo...
[/quote]

Ik zou het lekker afdoen als jaloezie, dat jij zo'n leuke en vrolijke combi bent met je paardje en er niet mee zitten! Knipoog
Hoe lang ben je dan en hoe hoog is je paardje? Als we zo gaan denken, zijn er toch gruwelijk veel mensen te lang voor hun paard? Ik vind het echt onzin!

Edit: je was me voor met de lengtes! Knipoog
[/quote]


kijk dit had ik dus weer even nodig OK dan! dankje wel!!! Lovers

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:36

Thirza schreef:
bedankt voor je reactie!
sya is 1.48 en ik ben 1.74 (ik dacht zeg het er even bij)
iid mijn zit gaat naar de **** doordat ik mijn benen op moet trekken maar ik gebruik de sporen alleen voor het aanspringen in galop dan gaat ze liever hard draven. Een zweep is helaas geen optie daar is ze heel bang voor en dus niet mee te rijden en al helemaal niet ontspannen.


Je hebt ook zwanenhals sporen hoor, die kunnen dan misschien voor jouw een uitkomst zijn. Dan hoef je je benen niet meer op te trekken en kan je toch een hulp met de spoor geven......

Veni, vidi, vici

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:37

Thir, leuke foto's! En wat een onzin dat je te groot bent Verward Je kan nog lang niet meelopen hoor Haha!

Nee zonder dollen, je past prima op Sya. Jullie zijn een hele leuke combi Knipoog

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:43

Leuke foto's en een gaaf paardje!!!! *LOL*

Kijk voor onze leuke stalhyves op: http://stal-hoogland.hyves.nl/
iedreen is er welkom OK dan!

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:22

Thirz, ik kan ze niet zien.... ik zie alleen maar een wit vierkantje met een rood kruisje er in..... Verdrietig

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:23

Zie ze ook niet.....

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 10:43

Zie ze nu wel

Ziet er leuk uit! Alleen lijk je op de 2e en 3e galop foto veel te veel in te werken met je binnenhand, je hebt hem helemaal op je bovenbeen liggen! En volgens mij kantelt zij ook haar hoofd.

Verder ziet het er vriendelijk en ontspannen uit !

Tiko is BOKTTINKER 2003!!

Agossie

Berichten: 16370
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:16

Ja, zie ze nu ook!! Leuk hoor! Ik had ze natuurlijk al gezien, maar dat was op een heeeeeeeel klein schermpje!!

Instructrice heeft ruimte voor nieuwe leerlingen. Stuur een pb voor meer informatie. (Regio Utrecht.)

"Wrede mensen noemen we beesten, maar we kunnen beter wrede beesten mensen noemen."

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:34

Thirza schreef:
meer foto's heb ik niet...
ik heb het al eens eerder gevraagd maar heb nu weer een k*t opmerking gehad, ben ik nou echt te groot?


Kleine thirza wordt lang Haha!.

Het kan nog wel maar als je langer wordt is het voor het beeld niet mooi meer. Je gaat nu ook je benen optrekken om erbij te kunnen probeer wel lang te blijven zitten.

verder ziet ze er goed uit hoor OK dan! .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 14:50

Leuke foto's!!
En je paardje kan je makkelijk dragen hoor, maar voor een perfect beeld ben je mss net iets te groot, jammer dan.

Thirza

Berichten: 9261
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 16:43

haike"]
Leuke foto's!!
En je paardje kan je makkelijk dragen hoor, maar voor een perfect beeld ben je mss net iets te groot, jammer dan.
[/quote]

perfect hoeven we niet te zijn natuurlijk Lachen
maar dank je

[quote="Prisca"]
[quote="Thirza"]
meer foto's heb ik niet...
ik heb het al eens eerder gevraagd maar heb nu weer een k*t opmerking gehad, ben ik nou echt te groot?
[/quote]

Kleine thirza wordt lang Haha!.

Het kan nog wel maar als je langer wordt is het voor het beeld niet mooi meer. Je gaat nu ook je benen optrekken om erbij te kunnen probeer wel lang te blijven zitten.

verder ziet ze er goed uit hoor OK dan! .
[/quote]

haha idd ik word groot Haha! ik had trouwens een paard van 1.75 dat zou wel gestaan hebben

[quote="Tiko"]
Zie ze nu wel

Ziet er leuk uit! Alleen lijk je op de 2e en 3e galop foto veel te veel in te werken met je binnenhand, je hebt hem helemaal op je bovenbeen liggen! En volgens mij kantelt zij ook haar hoofd.

Verder ziet het er vriendelijk en ontspannen uit !
[/quote]

thnx!
dat is weer een fout van mij ik leg mijn hand dara altijd neer maar gebruik hem niet echt, het is meer luiheid denk ik dan kunnen ze dara steunen Haha!

[quote="Mayo"]
Thir, leuke foto's! En wat een onzin dat je te groot bent Verward Je kan nog lang niet meelopen hoor Haha!

Nee zonder dollen, je past prima op Sya. Jullie zijn een hele leuke combi Knipoog
[/quote]

thnx!

[quote="sandra1977"]
[quote="Thirza schreef:
bedankt voor je reactie!
sya is 1.48 en ik ben 1.74 (ik dacht zeg het er even bij)
iid mijn zit gaat naar de **** doordat ik mijn benen op moet trekken maar ik gebruik de sporen alleen voor het aanspringen in galop dan gaat ze liever hard draven. Een zweep is helaas geen optie daar is ze heel bang voor en dus niet mee te rijden en al helemaal niet ontspannen.


Je hebt ook zwanenhals sporen hoor, die kunnen dan misschien voor jouw een uitkomst zijn. Dan hoef je je benen niet meer op te trekken en kan je toch een hulp met de spoor geven......
[/quote]

dat zou idd kunnen...
ik vind ze er alleen zo gemeen uitzien (haha nu klink ik als een penny meisje)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 78 bezoekers