Dat heb ik weer, blijf lopen.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Dat heb ik weer, blijf lopen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 15:33

Maandag mochten de paarden voor het eerst de hele dag naar buiten bij ons op stal. Dat betekend dus dat Tos naar het achterste land gaat, ongeveer vijf minuten lopen van stal. Maar omdat ik de overgang van twee uur naar de hele dag wel erg groot vind, ging ik haar om twee uur binnen halen. Daar was mevrouw het natuurlijk helemaal niet mee eens, zij eruit en haar groepsgenootjes niet. Dus heeft ze lekker de hele weg terug in mijn oor lopen gillen. Op stal bleef ze ook onrustig dus maar even een plk hooi gegeven. Dat hielp wel en ze werd weer rustig. Dus ik haar buiten vastgezet om haar te poetsen, lekker in het zonnetje. Ze stond een beetje te klieren en te draaien en wilde mij opzij duwen. Dus gaf ik haar even op haar donder. Ging ze hangen en trok het touw kapot. Gelukkig was er iemand zo slim geweest om te vergeten het hek van het weiland dicht te doen, dus mevrouw in volle vaart naar achteren. Hoezo doe je er vijf minuten over, ik kan het veel sneller? Bij het bruggetje stopte ze nog even, maar haar vriendjes waren zo aantrekkelijk dat ze daar ook wel alleen over durfde. Bij de wei aangekomen bleef ze leuk met een vriendje langs het draad heen en weer draven. Uiteindelijk kreeg ik haar wel te pakken. Kon ik weer het hele eind teruglopen met een gillend paard naast me. Was haast doof toen ik op stal kwam. LIEF PAARD!!!
Afbeelding
Mijn lieverdje

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:39

die paarden af en toe wil je ze wel achter het behang plakken. Je schrijft het wel grappig alleen.

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 15:46

gouda schreef:
die paarden af en toe wil je ze wel achter het behang plakken. Je schrijft het wel grappig alleen.

Dan komt er zo'n grote bult in het behang Haha! !

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:50

Tsja dan moet je maar niet met paarden beginnen Haha! mja ze kunnen net als baby's zijn.

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 15:53

Ze heeft op dit moment meer weg van een puber.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:57

Tja dat klopt, baby's gaan erbij huilen Stoom uit je oren

Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:00

Twinklebel"]
[quote="gouda schreef:
die paarden af en toe wil je ze wel achter het behang plakken. Je schrijft het wel grappig alleen.

Dan komt er zo'n grote bult in het behang Haha! !
[/quote]

Dat zie je verkeert, je moet die bult plat slaan en dan snel verhuizen voor iemand erachter komt. Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:01

Hee taxmenia.. je bent verschikkelijk vals.. we moesten jou zelf achter de behang plakken Haha!

Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:54

Haha nee ik val best wel mee maar ik krijg die neigingen bij Basje ook weleens. Die zou dit ook best wel durven te doen.

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:00

pff ik wordt ook altijd helemaal doof als ik de mijne uit de wei haal, en het ergste is dan nog als ie antwoord krijgt, dan is ie echt niet meer te houden...
één voordeel Haha!'; je hebt wel je conditie training voor die dag gehad Haha! Haha!

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 17:19

Dat kan je wel zeggen!! Had ook nog les met haar die avond. En aangezien ze met rijden ook aan het puberen is.....

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 19:55

DANIenVLIEG schreef:
pff ik wordt ook altijd helemaal doof als ik de mijne uit de wei haal, en het ergste is dan nog als ie antwoord krijgt, dan is ie echt niet meer te houden...
één voordeel Haha!'; je hebt wel je conditie training voor die dag gehad Haha! Haha!

Ik ken het mijn oudje denkt dat hij nog steeds hengst is zo kan hij brullen Ziek

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:00

Idd erg leuk!!!! Mijn merrie heeft het ook als je haar er uithaalt >;) .
Ze blijft maar brullen. Af en toe, kun je maar beter watjes in je oren stoppen of haar mond Lips are sealed snoeren. Haha!

bowena_84
Berichten: 2543
Geregistreerd: 11-10-03
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 23:14

touw 10 keer om der neus wikkelen (als t touw lang genoeg is natuurlijk Tong uitsteken) Schijnheilig... maar k kan dat... t is jah ook zoooon drama als je bij je vriendjes we gehaald word... de mijne schiet zo in de stress dat k der niet eens meer kan rijden Boos!... paarden Knipoog

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 08:46

Bij ons gaan op 1 mei de stallen open en dan hoef je ze de 1e 2 dagen niet te proberen ze uit het land te halen hoor!

Twinklebel

Berichten: 4590
Geregistreerd: 16-09-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 10:11

bowena_84 schreef:
touw 10 keer om der neus wikkelen (als t touw lang genoeg is natuurlijk Tong uitsteken) Schijnheilig... maar k kan dat... t is jah ook zoooon drama als je bij je vriendjes we gehaald word... de mijne schiet zo in de stress dat k der niet eens meer kan rijden Boos!... paarden Knipoog

Ik krijg haar wel gewoon mee hoor, maar als ze vast staat en het touw breekt, kan je alleen nog maar zwaaien.