Dit dan HET paardje?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Dit dan HET paardje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 14:50

Net zijn we dus bij de Flemming X Cabochon geweest. D'r echte naam is Patricia Utopia ( Misselijk , wel goede stam iig *LOL* ), maar ze noemen d'r Krummel. 'T is echt een moppie! Lovers Ze is ongeveer 1.58 maar ik heb het trucje met het touwtje gedaan en ik denk dat ze de 1.60 wel haalt.
Eerst ging de eigenaresse erop. Vet super mooi paardje! Ook een paar sprongetjes gemaakt. In het begin een paar keer gestopt, maar daarna deed ze het super. Toen ik erop. Wat een geweldig dier! Kwijl Zooooo lekker te rijden... Alleen wel erg voorwaarts. 'T ging heel goed. Ook wat gesprongen. Daarmee wordt ze erg heet (Flemmingh eigenschap?), maar doet ze heel goed. We hebben een paar foto's gemaakt, maar die zijn wel een beetje donker. Er zullen er zo een paar op in the picture komen. We hebben voor mijn instructeur een video gemaakt. Ik dacht dat het er niet uit zou zien, maar het viel me alles mee! Cool Het beestje is echt super leuk! Lovers

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 14:53

o leuk!
ik wil wel ff de video zien hoor binnekort!
maar met dat touwtje, stond je niet voor banketstaaf? Haha!
kuzzies

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 14:54

Haha, nee hoor, viel mee! Party!! Je moet de video maar snel eens komen bekijken. Ze heeft wel en beetje wat weg van Mario! Lovers

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 15:00

ahh dan is ze wel lief!!!!!!
dan kunnen we toch nog een pas de deux rijden!
Lovers *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 15:08

Komt ze dan uit de Utopia merriestam? dan is het ook leuk om er eens een veulentje mee te fokken. Ik pas zelf ook altijd het truukje met dat touwtje toe. Mijn merrie zou dus nog 5 cm moeten groeien.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 15:29

Klinkt erg leuk Lachen
Wat ga je nu doen? Verder kijken, of deze op proef nemen ofzo?
Enneh.. die proef met dat touwtje, hoe werkt dat? (niet nieuwsgierig, slechts geïnteresseerd Knipoog ).

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 15:33

Ik wacht de reactie van mijn instructeur af. Als het positief is, maken we weer een afspraak en misschien ook al wel voor een keuring. Ik houd jullie op de hoogte!
En nu het touwtje:
Je hebt een touwtje en die doe je van de onderkant van de kogel tot aan de elleboog. Dan vouw je het touwtje naar boven, maar laat je het stukje bij de elleboog daar. Wat je nu boven de schoft over hebt groeit je paardje ongeveer nog. Is het een beetje duidelijk uitgelegd? *LOL*

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 16:17

hey wat leuk zeg....
hoop voor je dat deze wel goedgekeurd wordt!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-02 18:32

Dank je wel! En de foto's staan trouwens op in the picture! Party!!