auw.. zo'n gitaar komt best hard aan..

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

auw.. zo'n gitaar komt best hard aan..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 11:31

Ik ging vanochtend heel vrolijk naar school toe, en kwam er net ff iets minder vrolijk vanaf.. eerder beetje duf Lachen

We hadden muziek en na de hand wou rico nog ff met de gitaren spelen Tong uitsteken dus ik agh jah is goe hè. word ik vol met een electrische gitaar tegen mn kop gemept!! Boos!

(nou nee.. eigenlijk ging het anders, maar jah.. jullie hebben zo'n lomp idee van mij als ik zeg dat ik mezelf met de elec. gitaar een stoot gaf toen'k hem af wou doen Schijnheilig )

dus'k heb nu een mooie openstaande wond boven m'n wenkbrauw.. (jah die jij zo leuk vond Do Tong uitsteken ) en zometeen wordt er zo'n leuk zwaluwstaartje opgeplakt, maar daarvoor eerst ff gedesinfecteerd (hoeft van mij nie Schijnheilig maar jah.. mn moeder staat erop.. wel pijnlijk zo'n voet in je gezicht Knipoog )

dus later wanneer ik paps ben, heb'k nog een mooi verhaal te vertellen over een nieuw litteken.

"jah zoon.. Het was het jaar 2002, heb toen zelf persoonlijk Osama te pakken genomen.. maar jah.. ik kreeg een stoot met een M-16 in mn gezicht.. en daar komt dit litteken vandaan!"


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 11:33

Aaaah,
snielig!!!

Maar ach,
de meeste meiden vinden dat heel sexy hoor, zo'n streepje over je wenkbrouw! Cool

*LOL*

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 12:24

Is het iig ergens goed voor geweest! Knipoog

heb maar ff een Bart-smiley gemaakt Tong uitsteken

Afbeelding

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 12:39

Ah balen, ja een ongeluk zit in een klein hoekje Kusje
Maar inderdaad wel sexy hoor, mijn ex-vriendje had ook zo'n stoer littekentje door zijn wenkbrauw.
Tong uitsteken

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 12:42

jeeeeeej wat snielig!!! Hopen dat het een mooi litteken wordt. Ik heb ook een litteken in mn wenkbrauw

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 12:50

Als je overigens geen sexy litteken wilt maar je wilt er zo weinig mogelijk van zien moet je er vanaf het begin dat het dicht is elke dag even calendulan op smeren, kun je bij drogist krijgen, dan zie je er nauwelijks meer wat van, helpt echt.

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 12:52

ah neuh.. geef mij maar een cool litteken *LOL*
Hij zit net boven mn wenkbrauw, maakt me dus niet zoveel uit, en heb nog een ander litteken op mn voorhoofd, van toen ik klein was en eens met mn hoofd tegen de zandbak was gevallen en daar zie je ook niet zoveel van, duss..

komt wel goe Tong uitsteken

en ben natuurlijk gek als ik een litteken voorkom wanneer meisjes dat ERUG sexy vinden Knipoog


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 12:56

Dan moet je het niet ontsmetten!!!

Vooral heel vies laten worden en continue de korstjes er af pulleken!
Dan krijg je een Echt litteken!

Bartje

Berichten: 1651
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 13:02

neh.. dat hoeft dan ook nou weer net niet.. Lachen

Bedoel, ik ga hem wel beetje verzorgen (a duh!) en zie wel wat het wordt, mn moeder denkt iig wel dat het een litteken wordt.. maar jah, we will see

Time will let me know what it will be

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 13:26

Ahh arme Bart! SNIELIG!! En wat zonde van je wenkbrauwen Knipoog

Bartje schreef:
en ben natuurlijk gek als ik een litteken voorkom wanneer meisjes dat ERUG sexy vinden


Zoals wie dan?? Knipoog Knipoog Lovers

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:18

Knap gedaan joh! Ik ben ook zo'n litteken wonder, weet niet of ze sexy zijn (1tje wel Knipoog Tong uitsteken ) maar ik krijg er altijd wel een... Ik doe niks, maar dan toch een litteken!
Heb trouwens vandaag ontdekt dat het erger kan: je branden aan je oven, en dan een soort honingraat op je arm hebben, en het niet eens voelen. Jaja, dat had mijn collega gedaan! Nu gaat ze de rest van haar arm ook branden, zodat ze een armbandje heeft! Verward Zit nl bij haar pols, ach een beetje gék he... Schijnheilig

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Eilish, GoogleAdsense, swatch en 27 bezoekers