Tattoo's/Piercings.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Tattoo's/Piercings.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:50

Wat voor tattoo's/piercings heb je
Hoelang heb je ze al en waarom.

Piercings
-Ik heb zelf tongpiercing ( Heb ik al 3 jaar)
Navelpiercing heb ik nu een jaar.
Wenkbrauw piercing heb ik nu 2 jaar.

Tattoo's

Op me linkerarm een eenhoorn vond hem onwijs mooi en heb hem dus laten zetten heb hem nu 2 en half jaar.
Afbeelding


Op me rechter schouderblad heb ik het neophyte logo omdat ik fan ben van Neophyte. Heb ik nu een jaartje.
Afbeelding

lies

Berichten: 9624
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:57

Ik heb 3 tattoo's maar ga zo snel mogelijk 2 weg laten halen Clown De 3e vind ik wel mooi, die mag blijven.
De 1e zit er 7 jaar en de andere twee 6 jaar.
Waarom ik ze heb laten zetten? Vlaag van verstandsverbijstering, denk ik

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 23:01

Ik zou graag het woord Fairie (wat Vrijheid/Freedom) betekend in het Elvish op de binnenkant van mijn pols willen hebben Lachen

Maar ik denk niet dat mijn mammie daar zo gelukkig mee is Haha!

Charaz

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 23:03

tongpiercing en ik heb een wenkbrauwpiercing gehad, maar die is er helaas uitgegroeid.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 23:07

Niks Lachen

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 23:10

navelpiercing, al een jaartje of 6 denk ik
Afbeelding

zusje is wat doorgeslagen in ee jaar tijd navlepiercing, eentje onder dr lip, supergrote tattoo onder op dr rug(V vormige tribal) en 2 piercings boven in dr oor en 1tje in haar neus.....

ach ja ik hou het wel bij een navelpiercing, en wie weet ooit nog een tattoo ergens op mn been, dan aan de achterkant, tussen mn enkel en kuit in zegmaar, en dan dus aan de achterkant ipv zijkant van mn been
of een tongpiercing

maar ja eerst maar ns van mn naalden-fobie afkomen Clown
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 11-05-04 23:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 23:13

Niks! Vind het allebei verschrikkelijk! Lachen

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 23:14

Die naald zie je niet eens en voel je ook niet haha, dacht ook w00000h was ook onwijs bang voor naalden maar het valt wel mee want zag die naald niet

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 00:38

Ik had een navelpiercing die is eruit gegaan omdat daar nogal wat problemen mee waren (medisch). En ik heb een tattoo van een evil my-little pony paardje op mijn enkel. Maar dat was een typisch geval van eens maar nooit meer Haha!

Saskia9
Berichten: 12295
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Sprang Capelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 00:46

ik heb een navel piercing,
en had een tong piercing,maar die moest eruit,was te onstoken..

wil nog wel een kleine tattoo van een paardenhoofdje..

patasja

Berichten: 475
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 00:52

ik heb een tong piercing.
navel piercing gehad maar heb ik er uit gehaald vond ik maar niks en was ook zwanger.
en een tattoo van mijn pony.
meschien dat ik er dit jaar nog een bij laat zetten maar weet nog niet wat.

Gringo_HS13

Berichten: 553
Geregistreerd: 11-11-03
Woonplaats: woerden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 01:01

Ik heb al ruim 6 jaar een navel piercing. Ong 1,5 jaargeleden moest ik me tong en neus piercing er uit halen ivm een openratie
Me tong heb ik iets langer als een jaar gehad en me neus ook ong 6 jaar.

binnen kort wil ik toch wel weer eentje in me neus laten zetten en ik wil er ook nog 1 in me oor (middenbotje).

Tong denk het nie meer, maar wie weet?

IcePrincess

Berichten: 7741
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 02:23

ik heb een wenkbrauwpiercing (6 jaar)
een navelpiercing (5 jaar)
een lippiercing (3 jaar)
een kleine tattoo, klein symbooltje van twee halve maantjes 'in elkaar' op mijn onderrug

ik wil: een pegasus tattoo op mijn schouderblad, heb alleen na jaren zoeken nog steeds niet het perfecte plaatje gevonden/ontworpen, tattoo van een kat op mijn bovenarm (ook nog geen mooi ontwerp en geen goede tattooerder, ik wil een mooi portret en van wat ik tot nu toe heb gezien vond ik allemaal niet mooi geworden), vlinder aan de binnenkant van mijn enkel daar naast dat knobbeltje (maar dat durf ik nog niet Nagelbijten / Gniffelen , heb het ontwerp wel al) en een haai op mijn voet (maar dat durf ik ook niet) ik zou ook nog wel een my little pony tattoo willen maar ik weet niet of ik dat over 80 jaar nog wel zo leuk vind om mee rond te lopen Tong uitsteken

en van piercings wil ik nog een industrial (komt dit jaar zeker weten, eindelijk iemand gevonden die ze ook zet tegen een normale prijs, alleen mijn oude piercinggaatjes bovenin mijn oor moeten nog dicht groeien Scheve mond ) een vertikale piercing tussen mijn wenkbrauwen (weet niet of ik die wel laat zette, maar ik vind het wel ontzettend gaaf) en een tepelpiercing vind ik ook wel leuk, maar dat durf ik niet, lijkt me ontzettend pijn doen.

hele waslijst maar dat was het wel (voorlopig Rolleyes )

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 03:00

4 tattoo's en tien jaar terug had ik een wenkbrouw piercing.

Krieltje

Berichten: 2992
Geregistreerd: 26-01-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:30

Ik heb een tongpiercing, die heb ik iets meer dan 2 maanden geleden geloof ik laten zetten, zou eigenlijk tattoo voor me verjaarsag krijgen maar ging niet door omdat ik eigenlijk helemaal geen tongpiercing mocht Boos! nou die tattoo komt nog wel, ik denk op me lies of me onderrug, en ik wil nog een labret en een navelpiercing *zooooo banketstaaf he, overal kan je zoveel navelpiercings kopen en zo weinig tongpiercings Boos!*

HorseyLover

Berichten: 1349
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:35

ik ben een navelpiercing, ik denk nu zo'n 2 a 3 maanden. ik wil er ooit nog een tatoo bij onderaan me rug, maar nu nog even niet.. vinden mn ouders niet zo leuk Boos! Lachen

_Rijkie_
Berichten: 3431
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Verwegiestan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:45

Ik heb een piercing:

* in mn tong
* in mn navel
* en boven in mn oor

en ik heb een tattoo op mn onderrug, deze heb ik samen met mn beste vriendin laten zetten, we hebben dezelfde genomen als een teken van onze vriendschap.

Mn vriend heeft trouwens ook een tong piercing, kan best leuke effecten hebben, Haha!

Imre

Berichten: 14198
Geregistreerd: 31-05-03
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:50

Ik heb een tattoo aan de binnenkant van mn rechterpols, laten zetten op 1 maart 2004, dus nog best wel vers. Ik wilde het al jaren, maar kon geen geschikt plaatje vinden. Ik ben er superblij mee!

pearl_tje
Berichten: 3759
Geregistreerd: 29-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:03

Heb nu zo'n 6 jaar een tattoo en 5 jaar een navel piercing.. Van beide totaal geen speit

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:20

Ik heb geen tattoo, en geen priecings, ja oorbellen, maar geen echte Haha!.
Wel zou ik het cool vinden om bv een tongpiercing te hebben. Maar ik heb het lef er niet voor. Maar Smurfie die eenhoorn van jou ivnd ik ook mooi hoor . Missschien ooit nog..als ik het durf..

olga

Berichten: 1758
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:21

Ik heb sinds 2 jaar een tongpiercing. Een tattoo op mn onderrug (dravend paard), deze tattoo is alleen zichtbaar als ik in een string loop Haha! . En een tribal tussen mn schouderbladen.

Ik heb van allemaal nog geen moment spijt gehad, en ik denk dat er nog wel meer gaat volgen. Hoezo verslavend Haha! .

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132002
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:28

Niks van dat alles Knipoog

DEESenJAMBO
Berichten: 1260
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:29

renske20: zooow geef mij ook zown buik Haha!

ikzelf heb een tattoo net boven mn bil (in t midden Haha!) een tribal die ik zelf heb ontworpen. ik was toen 17 geloof ik, dus nu 2 jaar. Ben er erg blij mee. Op t moment dat ik m liet zetten was ik nogal zenuwachtig, daardoor zit ie vind ik voor mooi iets te laag. Ik zit er over te denken om er wat boven te laten zetten... maar dat moet er natuurlijk perfect boven passen... en das nogal moeilijk.
Verder heb ik een navelpiercing.
In de toekomst wil ik mischien een tongpiercing, maar ik kijk nogal op tegen de heling ervan... je hoort van die enge verhalen :S

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:49

Ik heb alleen een tongpiercing en dat vind ik wel genoeg!