Yes .... door de voorselectie heen!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Yes .... door de voorselectie heen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 22:21

Vandaag hadden Fitz en ik voorselectie van het District West-Zuid in Bodegraven.

Na nog al wat heen en weer getelefoneer of ik wel aan de selectiecriteria (nl. 3 wp in de Z1 een maand voor de selectie gehaald) voldeed, mocht ik op vertoon van mijn protocollen met winstpunten toch starten.

Er waren 20 deelnemers en niet de minste .... Ik keek mijn ogen weer uit, wat een gave Kwijl knollen liepen er rond.
Ik zei tegen mijn lezer: ik vraag me af wat ik hier doe en voelde me erg nietig.

Ik was ontzettend zenuwachtig en bracht dat natuurlijk over op Fitz die erg stug aanvoelde. Baal, baal dus.
In de ring vond Fitz het allemaal weer erg interessant en dat geeft gelukkig wat extra uitstraling.
Het ging helemaal niet naar mijn zin en tot overmaat van ramp verstond ik de lezer ook nog verkeerd. IK verstond dat ze bij P verzamelde galop zei, maar ze zei dus bij B verzamelde galop.
Vervolgens moest ik bij P afwenden maar ja, dat redde ik dus niet meer.
Dus halverwege P en F schoot ik maar van de hoefslag af om op een totaal verkeerde plek een volte 10 m te rijden en daarna een eenvoudige galopwisseling.

Afijn, het was goed voor de ervaring, ook al ging het volgens wat toeschouwers best netjes.
Ik wachtte toch maar braaf op de prijsuitreiking.
De eerste 5 van deze wedstrijd mogen door naar de selectie/districtskampioenschappen van het district West-Zuid van de NBVR, maar ik had met al die megagave knollen niet echt het idee dat ik daarbij zou zitten.
Ik zat al te bedenken of ik misschien toch de 2e voorselectiewedstrijd nog zou starten maar de prijsuitreiking begon. Eerst de 6e plaats en daarna:
"En dan komen we nu bij de 5 geselecteerden. Op de 5e plaats is geeindigd L.M. met Fitzroy met 182 punten"
Wow, ik sprong een gat in de lucht. Dit had ik echt nooit verwacht.
De nrs. 3 + 4 hadden maar resp. 2+1 pnt meer dus het zat dicht op elkaar.

Ik ben echt nog nooit zo blij geweest. Dat Fitz en ik naar de selectie mogen en misschien als we eens een keer geen fouten maken naar Ermelo, wow, dit is toch wel een hoogtepunt in mijn dressuurcarriere Haha! !
Dus ik ga 17 februari goed mijn best doen in Maasdijk en hopelijk mogen we door naar de NBVR kampioenschappen in Ermelo!


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 22:36

Zo wat goed zeg!!! Gefeliciteerd!! Party!!

Mijn instructrice mag ook door (Z2). Wel een topprestatie joh, ik kan me voorstellen dat je super trots bent! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 22:47

Wauw fitz! super! Enne, ik wil wel uit gebreid in de P&S lezen hoe super die Fitz gereden werd door L.M. en hoe geweldig en hoe goed et allemaal wel niet ging in Ermelo wat resulteerde in een 1ste plek! Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 22:52

Jahaaaaa!!! Go Fitz en Fitz!!! Haha! Maarre...tssss Fitzie, je mag best een beetje meer vertrouwen in jezelf en dat prachtige paard van je hebben hoor! Jullie kunnen het dus terecht dat je door bent joh! Ik was er dan wel niet bij, maar ik ben er van overtuigd dat het beter ging dan jij zelf dacht hoor, ik moet toch echt een keer komen kijken als je moet rijden! Party!! Wel lastig trouwens van die B en P... Frusty Uhm...tsja, bij Bernard verzamelde galop klinkt ook een beetje raar, maar ja...the goal serves the purpose zeggen ze he...of zou dat niet mogen...*grinnik* Want dan zit er niets anders op dan dat je de proefjes voor de zekerheid ook uit je hoofd leert...en ach, neem je die voorlezer als extra ondersteuning. Haha! Maar helemaal top dat jullie door zijn hoor! Wat zal jij lekker slapen vanavond... Dromen Lekker dromen van Fitzroy...

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 23:32

Superrrrrrrrr Cool
Ga zo door !!!!!!!!
Succes met je voorbereidingen enne ,moet je dan uit het hoofd rijden?

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 00:14

GOED ZO!!! Knap gedaan weer hoor, jullie hebben het allebei volkomen verdiend. Strakjes in Maasdijk zullen ze rekening met jullie moeten houden hoor!

Vik, het uitspreken van de letters door het telefoonalfabet op te zeggen, wordt door heel veel juries niet gewaardeerd, als voorlezer kun je dat beter niet doen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 00:31

Toppie!!!!!

Ik zei toch dat je thuishoorde op de selectiewedstrijden!!!!???? Cool

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 00:38

Gefeliciteerd!!!
Zie je wel dat je soms 1 proef volstaan kan Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 07:36

heeeel netjes! echt gaaf wat moet dat een kick geven zeg! helemaal als je straks echt naar ermelo mag haha en dan mag ik je je parkeerplekje aanwijzen *LOL*

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 07:48

WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH!!!!!! Goed gedaan joh!!! Gefeliciteerd! We hebben aan je gedacht gisteren en dat heeft geholpen Pling

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 08:47

Geweldig!!!!! Van harte joh!!! Leuk hoor!!!!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 08:56

Gefeliciteerd! Hardstike leuk joh! Heel erg veel succes met de volgende wedstrijden!

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 09:44

Gefeliciteerd!!!

De betere tijden zijn definitief aangebroken voor jullie!


prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 10:12

Ten eerste hertstikke gefeliciteerd!!
Ik moet nog wel een tweede voorslectie rijden, maar dan in het M1, met Prakkie. Ik had de eerste voorselctie in OUd-Beijerland en daar was ik 7e (met 161 punten) en de eerste 6 gingen door. Nummer 6 had 163 punten, dus zoveel scheelde dat niet...maar ja, nu maar naar Ouddorp.
Ten tweede: weet jij toevallig uitslagen van het Z2. Een vriendin van mij moest rijden. Ze rijdt met een arabier. Ze heet Barbara en haar paard heet Jahil.

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 10:18

Lovely schreef:

Vik, het uitspreken van de letters door het telefoonalfabet op te zeggen, wordt door heel veel juries niet gewaardeerd, als voorlezer kun je dat beter niet doen.


Dan zit er niks anders op dan dat Fitz de proeven voor de zekerheid maar uit haar hoofd moet leren... Haha! Enne...ik kan me dat eigenlijk wel voorstellen van die jury's...iemand misschien nog andere (slinkse) ideetjes om het duidelijker te maken... Knipoog

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 10:43

Gefeliciteerd! Party!! Party!! Party!! Echt super cool! Jij bent mij grote voorbeeld! *LOL*

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 10:52

Whoehaaaaaaaaaaaa!!!
Dit is echt supertof!
Hee Fitz, kom je ons maar een keer les geven tegen die tijd dat ik ooit een dressuurproefje wil gaan proberen hahaha.
Zal wat worden met dat hypermiepje van mij grijnz.
Hoewel ze niet gauw bang is, maar wel errug druk.
Fitz, ik hoop ooit nog dat wij hier op Bokt een Nederlands kampioen rond hebben lopen haha. Nou ja schrijven dan. *LOL*
Vast en zeker dat jullie het nog ver brengen, hoewel ik dit al superver vind! Party!!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 11:12

En dan te bedenken dat je nog even overwogen hebt om Fitz te verkopen toen hij zoveel kreupel stond.... Zo zie je maar, naar slechte tijden breken ook goede tijden aan. Wel super van je hoor, dat het zo goed gaat.

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 12:29

Hartstikke gefeliciteerd meid!!! Zo zie je maar... wie niet waagt die niet wint (of bij de selectie zit!!)

Ik ben hartstikke blij voor je!! (zo heb je trouwens meteen je 5e winst.. of telde dit niet mee?)

Work like you don't need the money, Love like you've never been hurt, Dance like nobody is watching, Sing like nobody is listening. Live like it's Heaven on Earth..

Fitzroy

Berichten: 25045
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 12:59

Ik zit hier nog steeds te glimmen op mijn werk, maar ja, ik heb totaal geen klankbord, mijn collega's snappen er niets van.

Prakkie: uitslagen van de Z2 heb ik niet gezien dus ik zou het niet weten.

Smaxie: ik was verleden week al 2 x 1e met 2 x winst, dus ik heb nu 7 wp.

En ja, ik ga de proeven van februari echt helemaal uit mijn hoofd leren, alleen ben ik zo'n stresskip, dat als ik eenmaal in die ring zit, ik alles weer vergeet Haha! .

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 13:26

Ik heb zo vaak voorgelezen met 'bij P van Pieter' etc. Mijn stalgenoot wil dat altijd graag bij sommige letters, nooit klachten over gehoord van de jury hoor! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 20:16

Eyyyy Fitzie!!!! Super man!!!!! Echt gaaf! Ben plaatsvervangend aan het meeglimmen Pling
Jeetje, ik vind het echt knap van jullie tweetjes, na alle ellende zo geweldig presteren. Ik duim voor je wbt Ermelo...zet 'm op hoor!!!!
Jee hee....wat vindt Ed hiervan????????

Groetjes Suzanne

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 21:28

Goedgoedgoedgoedgoedgoed van jullie tweetjes zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heel veel succes in Maasdijk en op naar Ermelo!!

Niet te zenuwachtig maken en gewoon je best doen, meer dan je best kun je toch niet doen!!!

Enne... bergen wortels en appels geven die Fitz!!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 22:26

Hey Fitz, wat geweldig zeg!!!! Gelukkig dat je het niet opgegeven hebt met Fitz zeg!!!! Ben hartstikke blij voor je en zet hem op hoor!!!!! Haha! Jullie kunnen het!!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 22:41

Jezus, jij mag nooit meer zeggen dat het niet goed ging Knipoog Tong uitsteken
Heb je jezelf al eens op video gezien, wie weet ziet het er heel anders uit als dat het voelt!

Iig hééééél veel succes in Maasdijk!!! (als je gewoon niet verkeerd rijdt, win je vast! Party!! Haha! )

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 2 bezoekers