Steraliseren... ongesteld?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Steraliseren... ongesteld?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 21:55

Als je je laat steraliseren, wordt je dan nog ongesteld? Vraag ik me eigenlijk af haha Haha!, want lijkt me raar als je dan toch nog ongesteld wordt...

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:58

volgens mij wel want mijn moeder heeft dat volgens mij ook laten doen en die is gewoon ongesteld hoor

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:58

lovergirl schreef:
volgens mij wel want mijn moeder heeft dat volgens mij ook laten doen en die is gewoon ongesteld hoor


ja klopt is bij de mijne ook zo... ***zucht*** Knipoog

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:59

Ja , je bent gewoon nog ongesteld , ze zorgen er alleen voor dat het eitje niet meer in de baarmoeder kan komen maar je baarmoeder maakt wel gewoon nog weefsel aan waar het eitje zich kan innestellen , en dat moet er elke maand uit...

Volgens mij zit het zo Knipoog Heb ik toch nog een beetje opgelet een paar jaar geleden bij Biologie Haha!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:00

ja helaas word je dan nog ongesteld, anders had ik het allang gedaan :p

want tegenwoordig kunnen ze een sterilisatie ook ongedaan maken ( dan steriliseren ze dmv twee klemmetjes...
alleen is het niet 100 % zeker dat ze weer aan elkaar groeien als de klemmetjes eraf gaan .

dat ongesteld zijn mogen ze van mij best afschaffen Vingers aflikken

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:05

grom ja haha...

Ik laat me denk ik steraliseren als ik rond de 35 ben... aangezien het slecht is om de pil zolang door te slikken en tegen die tijd heb ik denk ik toch wel kinderen... na mijn 35ste wil ik die niet meer haha Haha!. Maja toch balen dat je nog ongesteld wordt dan Lachen

proudmama

Berichten: 1620
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Noord-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:15

Inderdaad wordt je nog gewoon ongesteld omdat ze alleen maar de eileiders afbinden om te voorkomen dat het eitje in de baarmoeder komt.
Ik heb mij op mijn 30ste na 2 kinderen laten steriliseren.
Had ik net zo goed niet hoeven laten doen ,ik bleef zoveel klachten houden bij mijn menstruatie dat ik nog 17 jaar de pil heb geslikt.