Bodemonderzoek verricht!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Bodemonderzoek verricht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 23:00

En de uitslag is dat hij goed gekeurd is!

Clown

Vandaag had ik les en ik stap op, ik zit nog half en Brenda loopt naar voren en krijgt opeens een tets van het schrikdraad, draait als een gek 180 graden en spurt zo hard als ze kan weg door de bak!

Ik die daarop niet berekend was en nog maar half zat (1 voet in de beugel bijvoorbeeld) hang na 1 pas naast Brenda en na 4 of 5 passen lig ik in het zand.

En dat was niet fijn! Jeetje wat deed dat zeer! Maar ja eigenwijs als ik was na een paar minuten weer op de (inmiddels weer even brave) Brenda gestapt en begonnen met de les. Eerst veel stappen en daarna ook in draf gegaan maar dat ging niet
Dus maar blijven stappen en toen Brenda opeens een heel ieni mienie stapje opzie maakte en dat echt pijn deed hebben we besloten maar te stoppen met de les en af te stappen.

Bah had net zoveel zin in de les gehad! En ik heb ook nog nooit gehad dat ik niet eens in draf kon!
Nu doet het nogsteeds overal zeer, vooral bij mij lies bij bewegingen! En op mijn bovenenbeen ook een grote bult.

Brenda krijgt eventjes vakantie en ik kan nu maar eens beginnen met leren voor mijn eindexamens Scheve mond

Maar mij kennende zal ik er binnenkort toch wel weer op zitten!
Baal dr ook zo van dat ik niet eens die les uit kon rijden laatstaan draven Verward

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:15

Aah zieligerd Ach gut
Hopelijk is het de volgende keer weer wat beter Lachen en zet dan toch de stroom er maar af (ik rij dus ook nooit met stroom aan Knipoog )

Beterschap en succes met leren!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 15:19

xtostarlight schreef:
en zet dan toch de stroom er maar af (ik rij dus ook nooit met stroom aan Knipoog )


Dit was de 2e keer in deze bak sinds dat er een stroomdraadje hangt. Ik weet ook niet hoe dat uit moet.
En nu ben ik 1 en al spierpijn! Mijn nek en knie doen sinds vanacht ook zeer en op mijn rug is ze hoef van Brenda even gekomen Schijnheilig dus die is denk ik (kan ik niet zien namelijk Tong uitsteken) ook blauw. Maar ja.
Nu heb ik alleen weer 1 excuus minder om niet te gaan leren Bloos ! En nu moet ik wel Verdrietig Maar ja, vanavond weer naar Brenda toe! Die kon dr zelf ook helemaal niets aan doen!

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:50

aaaa fleur je vertelde het ja
Echt PIJNLIJK !
Ook zielig voor brenda der neusje natuurlijk. maar een ding ze zal het denk nooit meer in der hoofd halen Knipoog

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW


iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:29

Aaaah wat zielig hee dat brenda zo is geschrokken! Ik hop niet dat ze er bang voor blijft. Misschie toch maar even vragen hoe je de stroom eraf zet.

Ik vidn het voor jou ook heel sneu dat je nu niet meer kan rijden van de pijn. Ik hoop dat je snel weer erop kan want alleen leren is ook niks
Zonde ook dat je een les hebt oeten missen.
maargoed snel beter worden he! want pijn is niet fijn Haha!

Ben je al naar de dokter geweest? Dalijk heb je iets gekneusd ofzo!

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, freetorun, haffiefreak, HopeMyDay, petraaken, shaddy82, sterregoud, Vagabondo en 106 bezoekers