populaire paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

populaire paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 18:15

Als je in een manege komt.. zijn er leuke, grappige.. mooie en lelijke paarden.. tussen al die paarden zitten er natuurlijk populaire paarden bij.. maar waarom.. die ene gaat hard de ander gaat lekker snel en noem maar op.. Nu vraag ik aan jullie.. welke paarden/pony's bij jullie erg populair zijn.. op een manege of pensionstal.. en waarom ze dan ook zo populair zijn ..


En soms ben ik der ook blij van dat mijn sheronitje niet zo populair is.. want, allebei houden we niet zo heel veel aandacht van allerlei mensen..
enneh.. voor mij is ze gewoon de populairste.. Haha!

Sassieja

Berichten: 4837
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Schagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:26

Hihihi mijn moppie is voor mij ook de populairste.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:29

Ik denk dat iedereen zijn of haar eigen paard het populairst vind.

gekke_koei

Berichten: 4425
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:32

willem was ook van de manege.. hij is populair omdat hij de grootste op stal is en altijd met iedereen wil knuffelen.
hij heeft een echte teddybeer look waar iedereen van groot tot klein verliefd op wordt. en ik dus ook Haha!
met rijden wastie niet zo populair omdatie sloom was en heel hard kon bokken enzo Haha! vielen regelmatig mensen vanaf..
toen ik hem ging leasen waren er veel blij dat ze niet meer op hem hoefden te rijden Haha!

met wedstrijden zie je bij ons wel welke ponies er populair zijn. die lopen dan ook een stuk of 5 keer.. dat zijn meestal de gene die braaf zijn voor een beginner, maar ook nog wat kunnen voor een gevorderde ruiter.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:33

Rijd (gelukkig) niet op een manege.... maar ik denk niet dat mijn paardjes die ik momenteel rijd populair worden...... Het zijn die iets moeilijker *kuch* paardjes Haha!

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:48

mmzz.. op onze manege van de paarden een heel rustig, en wat ouder paard. Ik denk ook dat er onwijs veel mensen zijn die op haar hebben leren rijden, en dat dat er ok wel mee te maken heeft.
van de ponys volgens mij de mooiste Lachen ( hoebedoel je penny meisjes Tong uitsteken )

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:12

Ik heb eigenlijk geen idee? Volgens mij zijn de meeste wel geliefd..

Feetje? Mikkie? Click? Wie zijn bij ons geliefd Haha! ?

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:17

Ik rijd niet op een manege maar op duindigt en bij Barry heb ik toch ook wel paarden met een hoger knuffelgehalte Haha!

Op Duindigt is dat bijvoorbeeld Florida Way en bij Barry bijvoorbeeld Silvano Star en toen Racer er nog stond Racer en José natuurlijk

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:18

Mirk is wel populair met zijn barbie-paard uiterlijk Haha!
Toen hij nog op de manege stond, was een peuter zo geobserdeerd door Mirk, zij heeft namelijk ook een wit barbie paard, ze zal wel denken; hij is tot leven gekomen!!! *LOL*

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:20

De pony's die braaf zijn, niet te sloom, maar niet heel erg veel bokken zijn het populairst.

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:24

Ik sta op een pension stal en tsja.. Kane is toch wel een erg populair paard. Vooral bij de kinderen. Komt vast omdat hij zo knuffelig is Haha!. Er stond nog een paard bij ons op stal die ook echt een grote teddybeer was. Helaas is die weg , dat was op mijn paardje na echt mijn favoriet

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:25

ik heb 3 paarden
daarvan is mijn concordemerrie mijn favoriet
ze is ten eerste de beste van de 3, en ten tweede ik ben helemaal concordefan én schimmelfan .. dus twee in een !

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:27

Hmm Scheve mond bij ons op de manege weet ik eigelijk niet .. Rolleyes

gebruiker002
Berichten: 4620
Geregistreerd: 15-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:01

bij ons op stal is quinty heel populair.. hij is echt super mager (krijgt goed voer maar komt niet aan heeft nog zo ontzettend veel lol in eht werk) en macho is ook populair omdat je daar echt aan moet werken van pension paarden dat zijn er 3 is mijn paad het populairst. 2 van de 3 zijn namelijk al 18 jaar en zo mak als een lammetje zeg maar dat vinden ze tegenwoordig niet mkeer leuk. dus blijft er nog maar 1 over Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 22:28

Ik sta op ene privestal met allemaal eigen paarden, weet iig wel zeker dat mijn paard niet popi jopi is Haha!

Alhoewel er wel altijd hele verhalen over haar de ronde gaan

Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 00:38

Ik sta op een pensionstal, maar Jordy is hier wel erg populair.... Vooral bij de kids, af en toe tot mijn grote irritatie... Ze hangen soms tijden voor zijn stal, als ik sta te poetsen staan ze er omheen. Vraag je dan of ze weg willen gaan, gaan ze op een afstandje staan kijken.

Jordy is, zeker in de omgang, een schatje. Bovendien met erg knuffelbaar uiterlijk. Verder was hij toen ik hem net had een draak onder het zadel, nu is het zowat de braafste pony die je je voor kunt stellen, dat helpt ook flink mee....

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 07:14

onze Trammelant is altijd enorm populair geweest en nu nog, als 27jarige magere voddenbaal. Hij heeft een prachtig koppie en is echt eem persoonlijkheid waar je u tegen zegt.

Amable

Berichten: 9677
Geregistreerd: 04-10-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 09:58

Mijn 2 huidige verzorgpaarden zouden het denk ik ook best goed doen op een manege wat betreft populariteit. Het feit dat er nu al regelmatig pennymeisjes omheen staan... Scheve mond Beide van het friesche ras, de 1 een enorme knuffel en de ander doet bij iedereen pas die het maar vraagt, dus ja, da's allebei leuk Lachen

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:09

mn maritje is erg populair tot groot ongemak! Ze is hartstikke rustig en lief en dat trekt kindejs aan ronde de leeftijd 10/12 jaar haha

buitenruiter

Berichten: 160
Geregistreerd: 23-04-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:15

Ik denk dat populariteit van manegepaarden met verschillende factoren te maken heeft.
- Hoe ze eruit zien
- Zijn ze knuffelbaar
- Of ze braaf zijn met rijden

Ook de maat heeft er mee te maken.
Verder zijn kinderen goed beïnvloedbaar.. denk aan ponykamp daar wil iedereen op die mooie pony, maar als je zegt dat die moeilijk te rijden is willen ze niet meer en zet je ze op een andere pony.
Aan het eind van de week is dat hun favoriete pony omdat ze die de hele week hebben vertroetelt en omdat deze ook goed bij hun rijervaring past.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:22

Mijn paard s niet echt populaair op de manege, Wel wete ze allemaal der naam. En wille nze m steeds aaien enz. Maar hij staat bij os bijna aan hus. Dus daar kennen geen kinderen bij..gelukkig..*LOL*

Nadhir

Berichten: 1293
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:43

Bij ons op de manege is er niet echt 1 paard populair. Iedereen heeft zijn "eigen" favo paard waar ze het liefst elke week op rijden. Natuurlijk zijn er bij iedereen een aantal paarden waar ze wel op willen rijden en waar ze absoluut niet op willen rijden. Zo wil er bijvoorbeeld niemand op de hele drukke fries rijden. Is een voordeel voor het meisje wat er wel altijd op wil rijden want zij kan er iedere week op....

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 11:47

my way is alles behalve populair geloof ik.... ook niet toen hij nog een manegepaard was, maar nu nog steeds niet. tja, ik vinnem leuk maar dat had ik ook niet gevonden als ik hem niet goed kende denk ik maar nu lekker wel!:j

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:02

Ik rij bij een handelaar en heb op het moment mijn wedstijdpaard als favoriet. Een trut van een merrie, maar erg lief als het haar uitkomt, en ze kan super springen.

Sociolan

Berichten: 1369
Geregistreerd: 08-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 12:12

Waar ik dan reed op de manege waaren de jongste paarden het belangrijks. Iedereen wou op hun en niet volgens hun op die ouwe afgedankte knollen!
Nou die zijn juist heel lief!
Maar gelukkig is dat snel verandert.
Toen moesten ze op hun oude knollen en anders konden ze weg wezen en geuss what? op wie rijden ze nu meer? Haha! (even veel nu als de anderen Knipoog)