iets of iemand....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

iets of iemand....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 12:55

Gisteren kwam ik bij de zomerwei, kathy moest naar bed Haha! Zie ik dat ze 2 wonden op haar been heeft en een klein sneetje net onder haar oog. Ze is al dagen overstuur van iets of...? We hadden namelijk de wei in het midden afgezet met van die dunne paaltjes en daar is dus gister door heen gebroken!Langs de afrastering zie je van die looppaden waar ze de hele tijd op en neer aan t lopen is Verward Ik weet niet wat er is, ze gaat vanavond waarschijnlijk terug naar de winterwei. Die ligt aan de weg. Ik heb z'om gevoel dat iemand haar heeft lopen opjagen met iets? Ik had gistermiddag ook al een voor gevoel dat er iets met haar was.....Zucht wat een poedersuiker

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:06

ooh dan voel je je vast rot zow,als je niet precies weet wat er is gebeurt.
staat ze op een afgelegen wei?

ik hoop dat je er snel achter komt wat er precies is gebeurt.

groetjes jojohorse

It's murda murda.. you know it's murda murda!We scream it.. we yell it.. we livin' murda murda murda.
Bubbling,RnB,Dancehall,hip-hop-diva!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 14:12

Niet echt afgelegen, maar wel een stuk van de weg af,aan t einde van een landweg. De winterwei ligt aan het begin van de landweg. Ik moet echt de hele tijd aan haar denken...Als ze haar maar niks aandoen Verdrietig

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:15

ik hoop het ook niet voor je..maar hoe oud is je paard? staat ze met nog meerdere paarden in de wei ofzo?

It's murda murda.. you know it's murda murda!We scream it.. we yell it.. we livin' murda murda murda.
Bubbling,RnB,Dancehall,hip-hop-diva!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 14:18

Ze is 10 jaar, en staat alleen in de wei. Maar er staan wel een paar paarden in de buurt. Die kan ze zien. En tegenover haar lopen 5 koeien.

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

jojohorse
Berichten: 227
Geregistreerd: 14-01-04
Woonplaats: omgeving groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:22

oohja. maar het is daar dus verder afgelegen buiten die dieren dan.
maar jah ik hoop dat ze haar verder met rust laten!!

groetjes jojohorse

It's murda murda.. you know it's murda murda!We scream it.. we yell it.. we livin' murda murda murda.
Bubbling,RnB,Dancehall,hip-hop-diva!

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:00

Zou je het wel wagen om haar buiten te zetten dan ? Scheve mond

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 15:04

wat moet ik dan? Haar opsluiten? Ze staat s'avonds natuurlijk binnen. Maar overdag gaat ze in de wei. Scheve mond

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:05

Als ze alleen op de wei staat, dan kan het best zijn dat ze zichzelf zo aan het opfokken is...

Edit: geen idee of je de optie hebt, maar misschien een (mini)shetlander om haar gezelschap te houden?
Laatst bijgewerkt door Eline op 11-05-04 15:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:05

Nee, dat is natuurlijk ook niet echt een optie, maar wat als deze "mensen" (stel dat het mensen zijn Knipoog) nou wel iets kwaads in de zin hebben maar dat je pony tot nu toe heeft weten te ontkomen ?!

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

kebannie
Berichten: 29
Geregistreerd: 06-05-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:14

ik zou kijken of er inderdaad iemand mischien wel kinderen zonder kwade bedoeningen bij je paard in de wei komen gewoon kijken of er ergens een plek is waar ze je niet zien en het dan in de gaten houden
als je die mogelijkheid hebt tenminste

ik zoek Kebannie ! Burggraaf x Wolfgang

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 18:43

Er zijn wel een aantal mensen die haar in de gaten houden. Een man kan haar zien vanuit zijn slaapkamerraam! Dat stelt me wel gerust *LOL* Overdag ben ik opstage, nog een paar dagen en dan ben ik klaar daarmee. Er reken maar dat ik dan als een waakhond tussen de struiken lig Haha!
Ellende: wat jij zegt zou natuurlijk kunnen, alleen ze staat daar al 8 jaar, dus de "omgeving" kent ze! Bovendien staat ze er nu een week of 4, er was niks aan de hand tot zaterdag Verward

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:17

hmm wel vaag.
zeker als ze er al zo lang staat en alles wel kent.
hopen dat het niemand is geweest! dat lijkt me echt erg...

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 20:17

Ik ben net langs geweest: wond schoongemaakt. Ze was gelukkig wel rustig. Maar toch...Ik heb haar nu 8,9 jaar en ik heb t gevoel dat er iets is.
Ik zal het me wel verbeelden Scheve mond

Jeeeeuuujjjjjj! Kei druk bezig met de ontwerpen voor de nieuwe filmpremiere van www.pennyfanshowdag.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashkerlon, Dartel, Gaabje, ikkedus, Iris94, janneke_S, Kloesje, Lugea, Poekkie, redbutton, Spaansepony, Switch2016, Vagabondo en 95 bezoekers