Tranen rollen over mijn wangen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Tranen rollen over mijn wangen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 16:47

Zat net dat liedje van 2Pac te luisteren (Runnin). Vraag me niet waarom, maar ik dacht opeens weer aan Dorine. Ik heb haar profiel weer eens bekeken. En ook haal laatste berichten enz. Ook heb ik in mijn inbox gekeken naar pbtjes die ik nog had van haar. Het waren er maar 2. Maar ik was haar toen zo dankbaar. Ik zat helemaal in de stress over mijn paardje. En zij hielp mij toen. Weet niet waarom. Maar steeds als ik aan haar denk, dan komen de tranen weer. Al kende ik haar niet persoonlijk. Waarom : omdat ze een sterkte vrouw was, die veel te vroeg is gestorven. Altijd optimistisch. En dan komen er tranen tevoorschijn. En dat er bij overleden mensen in mijn omgeving geen tranen komen..en bij haar wel..Ze heeft veel indruk op me gemaakt. En ik zal haar nooit vergeten..

Vraag me niet waarom in dit topci start, moest het denk ik gewoon even wegtypen..'

Meer mensen die dit gevoel hebben? Dat het gewoon zeer doet. Dat je er (bijna) van gaat huilen. Verdrietig .


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:50

Ik heb haar niet gekend, helaas. Maar ik begrijp uit vele berichten op bokt dat ze een goed mens was. Lachen

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:54

Af en toe heb ik dat ook wel. Dan denk ik aan d'r of dan kijk ik, net als jij, nog een keer in d'r profiel, lees ik haar berichten.
Ik heb haar ook niet echt lang gekend, ik denk een maandje of zo. Maar ze heeft echt een diepe indruk achtergelaten op bij (en de rest van bokt)

[RT-HAW] Supergave rijfoto's van Rongo (AdB manier)
Waarom denkt iedereen dat door die kop maar omlaag te trekken, die rug gelijk ontspant?
Wie een paard zoekt zonder gebreken, kan beter te voet gaan.
Als je twijfelt, doe dan wat het vriendelijkste is.

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:55

Dorine is onvergetelijk..............

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:55

ik heb haar ook niet persoonlijk gekend
maar heb wel de topics over haar gevolgt
ze was een echte vechter en altijd positief
kan me voorstellen dat er hier mensen erg veel om haar gaven
en denk dat er nog genoeg bokkers zijn die even aan haar terug denken

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 17:00

Ik ben niet de enige. Dat had ik ook niet verwacht. Maar toch geef het me een rotgevoel. Waarom zij? Waarom geen mensen die het verdienen.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:01

Ik heb dat ook, ze heeft mij ook gepb't en als ik haar pb's lees moet ik ook meteen huilen en ik snap niet eens waarom. Ik kende haar niet eens persoonlijk, heb haar nooit gezien, maar toch....
Ook haar dichtbundel ligt bij mij thuis, de gedichten zijn zo hoopvol! Ze dacht ooit weer beter te worden en ook daarom moet ik huilen bij het lezen van die gedichten. Allemaal 'valse hoop' zo sneu ook. Verdrietig

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:04

He toevallig, ik zat gisteren ook nog ns in mijn pb-box te grasduinen naar berichtjes van haar Lachen

Dorine heeft op veel bokkers een sterke indruk nagelaten, en iedereen heeft wel wat van haar geleerd, op wat voor manier dan ook

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:06

Weet je, ik had dat dit weekend ook!
Ik heb ook naar berichten van haar gezocht, en even haar profiel bekeken. Ik zie het als een soort van monumentje aan Dorine.

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:08

Frank schreef:
Ik zie het als een soort van monumentje aan Dorine.

Inderdaad... daarom ook dat ik het zo jammer vind dat de site die zij en Peter samen hadden, leeggehaald is, maar goed, Peter zal daar wel een reden voor gehad hebben.

Best friends are the ones that can see the hurt in your eyes, when everyone else is fooled by your smile.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 17:17

Ja, ik heb net ook nog even gekeken op de site van Dorine en Peter, Alleen staat er niks meer op jammergnoeg. Ik hoop dat misschien binnenkort weer iets op de site komt te staan. Jammer van alles fotos van Cerise e.d. Zij was namelijk een van de belangrijkste dingen in hun leven.

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:21

Ik heb haar ook niet goed gekend, maar wel heel veel berichten van haar gelezen.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:21

Sammm schreef:
Ik heb haar niet gekend, helaas. Maar ik begrijp uit vele berichten op bokt dat ze een goed mens was. Lachen

Ja ik heb hetzelfde...

verana

Berichten: 2807
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:37

Ach Dorinepien
Steeds meer dnek ik van plaats ene traan aan haar met een glimlach
Zij was the one and only en dat zal ze altijd blijven

Valencidee's Valentino M1+2 My one true love :+:

Help ons Thats me te vinden!! [OV] [PG]Thats Me KWPN merrie v. Jimtown geb 2000. st 1.63


Lisetje

Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:11

Waarom geen mensen die het verdienen.

Niemand verdient de dood...

Lisetje

Berichten: 1591
Geregistreerd: 20-05-03
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:12

Haffielover schreef:
Waarom geen mensen die het verdienen.

Niemand verdient de dood...

ilsjuh

Berichten: 1009
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:17

Ik heb dorine ook niet echt gekent, vaag heb ik wle meegekregen wat er aan de hand was en dat ze een sterke, aardige vrouw was! Als ik dan dit soort dingen hoor krijg ik ook een brok in mijn keel!

Ach gutWees maar niet bang, overwin dat gevoel, 't gaat niet vanzelf, ik weet precies wat je bedoeld.
Nu heb je angst, weet je niet hoe het moet. Wees maar niet bang, het komt vanzelf weer goed! Ach gut


Bokkende Fjorden Rijder #94

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:19

leentje"]
[quote="Frank schreef:
Ik zie het als een soort van monumentje aan Dorine.

Inderdaad... daarom ook dat ik het zo jammer vind dat de site die zij en Peter samen hadden, leeggehaald is, maar goed, Peter zal daar wel een reden voor gehad hebben.
[/quote]

*haalt traantje weg*

Ik kijk nog regelmatig in haar profiel....

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:29

ik heb net een zeer groot aantal van haar topics gelezen en heb helemaal een brok in mijn keel gekregen. Zo positief! Ze is echt een persoon om trots op te zijn! Verder weet ik zeker dat zij echt nooit maar dan ook nooit vergeten zal worden...

Foek - M1 goodbye my lover,
goodbye my friend. You have been the one for me ❤❤❤

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:43

Ik werd helaas net actief toen dorine stervende was, heb er dus niet gekend maar het leek me een super vrouw!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:05

Ik denk ook nog regelmatig aan haar terug. Ze heeft echt een grote indruk achter gelaten op mij en vele anderen.
Dan krijg je wel een triest maar aan de andere kant toch ook een sterk gevoel voor terug. Want ik denk niet dat dorine het fijn vind als er te veel getreurd word maar wel dat er wat met haar positieviteit gedaan word.

Sully Mijn eerste eigen 2 jarige haflinger sinds 24 juli 2021 <3
Vera Alweer 6 jaar mijn liefste verzorgpony <3 M1+3 <3
[ITP] Ons laatste wedstrijdweekendje weg! Nu M1 :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:11

ja, dorine zullen we zeker nooit vergeten!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:13

*slik*
Ik keek net even in mijn inbox en ik zag dat ik van haar mijn eerste pb'tje kreeg.
Ik heb haar zelf niet goed gekend en kon haar situatie niet goed volgen, omdat ik om de week op vakantie was. Na mijn laatste week moest ik het nieuws vernemen.

Wat ik uit allerlei berichten opmaak(te) is dat Dorine geweldig was en dat we haar dus nu als 'geweldig' moeten herdenken.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:16

Haffielover schreef:
Ik ben niet de enige. Dat had ik ook niet verwacht. Maar toch geef het me een rotgevoel. Waarom zij? Waarom geen mensen die het verdienen.

dit verdient niemand.
zelfs je echte vijanden niet.
maargoed daar gaat deze topic niet over.
ik ken haar niet heb wel erg veel berichten van en over haar gelezen.
en in haar profiel gekeken.

Waar de kennis van de ruiter ophoudt,begint zijn grofheid!

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 21:25

Ik weet nog van die Kraanvogels. Dat vond ik toch z'n goed idee voor haar.
verana schreef:
Zij was the one and only en dat zal ze altijd blijven

Helemaal mee eens Verana.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnnickT, BingBot, Cheytjuh, DeGelukkige4, GoogleAdsense, janneke_S, Jatoby, marrlinde, Noesie, Sjokki, YandexBot en 161 bezoekers