Kalief heeft wééér wat...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Kalief heeft wééér wat...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 21:38

Boos! dit is echt niet leuk meer...
Kalief had vandaag toen ik ging rijden een trap gehad op zijn bilspier. Scheve mond
Hij loopt echt helemaal stijf en we kunnen dus een tijdje niet rijden..
Naja, dat is dus niet zo heel erg zal je denken.. nou wél dus!

namelijk hierom:

-Ik heb Kalief nou ruim een jaar als verzorgpony. Vlak voordat ik hem had, moest hij naar de uithof omdat hij in het prikkeldraad verwikkeld is geweest.. was echt heel erg zielig (zie je nogsteeds een litteken van).

-Ook nog voor dat ik hem kreeg als verzorgpony kreeg hij wat aan zijn pees. Heeft er in het verband voor moeten staan en het was echt best wel ernstig.

iets niet zo ergs maargoed
-Toen ik Kalief net als verzorgpony kreeg, ging hij naar een nieuwe stal toe, waar hij allemaal wondjes opliep van die paarden (rang orde enzo he..)
Die wondjes zaten natuurlijk precies op de plek van het zadel.. weer een week niet rijden

-Ik ging een keer met Kalief het bos in, waarbij hij er vandoor ging en rende tussen een boom en een hek door waardoor mijn knie achter die boom bleef hangen en ik eraf werd getrokken met mijn hoofd tegen het hek aan. Kalief was ± 2 km door gerend en uiteindelijk tepakken gekregen, hij had een wond op zijn kogel, en moest mínstens een maand volledig stil staan.

-Vorige maand ongeveer (iets langer geleden) kreeg hij weer wat aan die ene pees. We hebben iets minder dan een maand niet kunnen rijden.

-Meteen daarna (toen we weer 2 dagen konden rijden) kreeg hij op precies hetzelfde been een trap.. weer 2 weken stil.

-Hele vorige week weer begonnen met rijden (opbouwend, dus maar een kwartiertje stappen en draven).
ik wou vandaag dus weer eventjes rijden, Liep hij dus niet goed....... Scheve mond
En ja hoor.. wéér wat... een trap op zijn bil spier daarzo.. hij heeft het dus echt gekneust en loopt er helemaal stijf mee.. hij is dus echt kreupel.

Boos! Het is echt niet leuk meer....

Ach gut Arme Kalief...

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:50

nou meis het zit je niet echt mee(mij ook niet hoor)nou hopen dat hij weer helemaal beter word endat het over gaat dat gedoe he zal voor je duimen

Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 22:04

Als hij steeds trappen krijg, kunnen jullie hem dan niet beter alleen zetten ? of met andere paarden.

Sterkte met kalief

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 22:08

Ja, maar de stal eigenaar had liever alles appart, dus de merrie's en ruinen appart.
Maar het baasje is er vanavond heen gegaan om het erover te hebben, en morgen gaat hij bij de merries (hij heeft altijd bij de merries gestaan namelijk)
Ik hoop dat het helpt!

dank jullie Lachen Tong uitsteken

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:41

zo dat zit ook niet mee Ach gut
hopen dat het bij de merries wel beter gaat.

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:42

dat schiet niet echt op zeg, ik hoop dat hij in een andere groep gezet kan worden...

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 15:31

Ja he! Lachen Ik ga er zometeen heen, hopelijk is het al een beetje goed gegaan in de wei net! Lachen

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:02

Arme Kalief Ach gut En ook niet leuk voor jou en z'n eigenaresse...
Hopelijk gaat het wel goed bij de merrie's!

Geef Kalief maar een dikke knuffel en een kus van me Kusje

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 20:18

Dankje! Zal hem een knuffel en kus geven.. ! Lachen

Ik kom net daarvandaan, en hij kon ook niet bij de merrie's want daar zit ook een paardje bij die ook niet goed met hem kan op schieten (wist ik niet eens echt eigenlijk haha maarja! Lachen
Nu staat hij in een klein appart weitje.. weet nog niet wat het nou word... Scheve mond

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 20:25

Nou beter in een wei apart weitje denk ik, dan door een andere paard getrapt worden bij de ruinen of bij een merrie staan die niet goed kan opschieten met Kalief, waarbij je niet weet wat er dan nog kan gebeuren... Scheve mond

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 20:30

Ja precies! Daarom hebben we dit dus gedaan! Knipoog

Tetris
Berichten: 5515
Geregistreerd: 04-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 17:22

Kalief mag weer rijden! *LOL*
Gelukkig! OK dan!

shadowfaxx

Berichten: 5880
Geregistreerd: 27-12-03
Woonplaats: Turnhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 17:24

Tja dat is idd niet fijn voor jou Lachen

Maar bij mij gat het punt zo niet om kunnen rijden enzo maar dat zal bij elke anders zijn Lachen