elmo ziekjes

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

elmo ziekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 17:10

Mijn kuikentje elmo is ziek. Hij eet en drink niet meer. Hij loopt mank en ligt heel de dag. De DA zei je je er niks aan kon doen. Er zat een haantje bij ook een kuikens maar dies er nie uitgehaald want die liep heel de tijd over hem heen Huilen Heel veel denkne het is maar een kuikentje maar als je haar ziet ben je opslag verliefd zo lief is ze. Ik wil der helpen maar dat kan niet Huilen

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:43

Vervelend dat je je kuikentje niet kan helpen... Laat nog even weten hoe het afgelopen is!
Sterkte er mee! Ach gut

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:32

Mijn zusje had ook een keer een kuikentje gevonden. Die was ook heel ziek en mank enzo. We hebben hem toen flink warm gehouden en toen ging het steeds beter met hem. Hij is een hele grote mooie eend geworden, maar toen heeft de gemeente hem afgemaakt vnw vogelpest Boos! Maar je kuikentje heeft nog best kans hoor, het is bij ons kuikentje ook weer goed gekomen

XSantyX

Berichten: 387
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Bij Santos en Waldjo in de stal!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:41

Veel beterschap met je kuikentje!

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 18:11

dank je wel. Hij ligt er echt levenloss wel soms denk ik dat ze dood is maar dan schrikt ze wakker. Ze liept heel de dag in een hoekje te slapen. Ik hoop dat ze het red want ze is zo lief