Eindelijk weer bokken en springles

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Eindelijk weer bokken en springles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 23:04

Vandaag kwamen de bokt hulptroepen, Chantal (Tallie1979) Marijke (MarijkesTommy) en Pim mijn nieuwe computer aansluiten op Chello.

Donderdag was mijn pc bezorgd en het Chello doehetzelfpakket. Het heeft even geduurt maar dankzij de handige Pim is het na 3 uur eindelijk gelukt om mij thuis op het internet aan te sluiten Tong uitsteken Eindelijk kan ik ook lekker thuis bokken OK dan!

Heel erg bedankt Pim, Marijke (voor het lenen van je man Knipoog ) en Tal, jullie zijn super OK dan!

Nadat mijn pc was aangesloten op het internet heb ik de hulptroepen, die inmiddels uitgehongerd waren getrakteerd op de Mac en daarna op naar stal, naar Omar.

Ik had springles met Omar en Tal en Marijke gingen ons op de foto zetten en een filmpje maken. Ik wacht met smart op het resultaat Haha! Ik sta er waarschijnlijk weer erg charmant met een rode kop op Bloos Danielle (danifur op bokt) sprong ook mee en daar zijn ook leuke foto's van gemaakt.

De springles ging echt super en Omar had er zin in Tong uitsteken Hij maakte zich alleen supersterk want hij vindt het zo leuk om te springen en is zowat niet meer te stoppen.

Chantal, Pim en Marijke zitten nu waarschijnlijk nog in de auto onderweg naar huis...

Jongens bedankt voor de leuke dag OK dan! Jullie zijn topbokkers Knipoog

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:30

ja...dank jullie wel, dat jullie oo kleuke foto's van mij en san/ nathalie en fury, en mij en fury gemaakt hebben!! ik vond het erg leuk!
en ik vond het een erg leuke springles vandaag!

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 00:38

danifur schreef:
ja...dank jullie wel, dat jullie oo kleuke foto's van mij en san/ nathalie en fury, en mij en fury gemaakt hebben!! ik vond het erg leuk!
en ik vond het een erg leuke springles vandaag!


Ja was leuke les he! Vond het echt een topdag vandaag en helemaal top dat ik nu eindelijk thuis kan internetten Ben benieuwd naar de foto's en video Tong uitsteken

mazzeltje

Berichten: 4510
Geregistreerd: 12-05-03
Woonplaats: Leersum; Latoy in Amerongen, Jip aan het Leersumse Veld en Door in de opfok in Doornspijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:18

Ja hoor, daar is ze weer! Werd wel tijd hè!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:42

Tal doet d'r best om zsmdie film op dvd jouw kant op te krijgen Haha! Moet alleen ff uitvogelen hoe dat werkt Bloos

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 09:39

ja het was een erg gezellige dag en ik ben trots op mijn mannetje dat hij zonder te vloeken heel lang bezig is geweest om de boel aan te sluiten.

omar is een erg leuk paardje maar wel een enorm heethoofd met springen, maar je bent blijven zitten.

zal kijken of er nog iets te maken valt van de fotos het was erg moeilijk omdat het best wel donker was in de bak.

groetjes marijke en pim

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 10:20

mazzeltje schreef:
Ja hoor, daar is ze weer! Werd wel tijd hè!


Ja ze is weer online Haha! heerlijk joh zo'n eigen pc in je slaapkamer.. nadeel is wel dat ik vannacht pas om 1 uur naar bed ging Gaaaap

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 10:22

MarijkesTommy schreef:
ja het was een erg gezellige dag en ik ben trots op mijn mannetje dat hij zonder te vloeken heel lang bezig is geweest om de boel aan te sluiten.

omar is een erg leuk paardje maar wel een enorm heethoofd met springen, maar je bent blijven zitten.

zal kijken of er nog iets te maken valt van de fotos het was erg moeilijk omdat het best wel donker was in de bak.

groetjes marijke en pim


Ja hij gedroeg zich keurig gisteren Ik zat al af te wachten tot hij ging schelden maar niks hoor Je hebt hem keurig opgevoed Marijke Knipoog Haha!

Dat was nog niets hoor gisteren met heethoofd Omar Haha! heb wel eens voor hetere vuren gestaan met hem *LOL* Hij is sowieso een heethoofd, wat ik ook doe maar wel een lieve heethoofd

Vond het heel gezellig dat jullie er gisteren waren!

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 10:23

Ik heb het naar mijn zin gehad.. Ik lag wel pas om 12 uur in bed Bloos

Maar ik heb me prima vermaakt Tong uitsteken

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:52

ja het was echt heel gezellig..
en zo meet ik ook nog is wat mensen van bokt!!
haha
nogmaals hartstikke bedankt dat jullie die Cheese! foto's + filmpje ook van mij hebben gemaakt Pling
dat vind ik echt ontzettend leuk

ja omar is ook een leuk paardje marijke!!
hij is ook erg leuk om op te rijden! als hij eenmaal lekker los is, kan je er alles mee..
hij is alleen af en toe wat stout... Schijnheilig
maar hij heeft zeker meer in zn mars Haha!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:55

AnneOmie"]
[quote="mazzeltje schreef:
Ja hoor, daar is ze weer! Werd wel tijd hè!


Ja ze is weer online Haha! heerlijk joh zo'n eigen pc in je slaapkamer.. nadeel is wel dat ik vannacht pas om 1 uur naar bed ging Gaaaap
[/quote]

ja ik ging ook pas om kwart voor 1 naar bed Gaaaap
maar gelukkig kon ik vandaag nog ff beetje uitslapen.
maar msn is best verslavend he anky Knipoog
als t gezellig is wel!!!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:03

Zien die foto's.... wij zijn nu natuurlijk ook benieuwd naar dat springende heethoofdje.. Haha!

danifur

Berichten: 2204
Geregistreerd: 25-06-03
Woonplaats: oostzaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 23:11

ik heb echt lekker gesprongen met fury!
gelukkig dat we gezellig met zn 2en altijd in dezelfde les zitten Knipoog
he ank Tong uitsteken

Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 23:14

Welkom terug op bokt...Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 23:21

Tartuffo schreef:
Zien die foto's.... wij zijn nu natuurlijk ook benieuwd naar dat springende heethoofdje.. Haha!


Ha jou ken ik van Marijke Haha! Alleen maar goede dingen gehoord hoor Knipoog Foto's komen eraan! Hoop ik Tong uitsteken

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 23:23

danifur schreef:
ik heb echt lekker gesprongen met fury!
gelukkig dat we gezellig met zn 2en altijd in dezelfde les zitten Knipoog
he ank Tong uitsteken


Ja heel gezellig Daan Hoop dat we nog lang samen mogen springen Knipoog

MSN is zeker verslavend... heb geen leven meer nu ik en pc heb geloof ik *LOL*

En dank je Les_Fjal Haha!

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:22

AnneOmie"]
[quote="Tartuffo schreef:
Zien die foto's.... wij zijn nu natuurlijk ook benieuwd naar dat springende heethoofdje.. Haha!


Ha jou ken ik van Marijke Haha! Alleen maar goede dingen gehoord hoor Knipoog Foto's komen eraan! Hoop ik Tong uitsteken
[/quote]


Ohhh jeeeee..... Haha! .... ben benieuwd, heeft Pim nog op je heethoofdje gezeten.....
Hij heeft op Ig gereden en was nog net niet verliefd hahahaha.....
Maar Tommy is ook een lekker (bokkend) ding hoor.... volgende keer als ik bij Marijke ben gaan we een (bokkend) sprongetje wagen hahaha.....

Dan moet ze wel haar fototoestel meenemen want die foto's dat ik vliegles krijg zouden toch wel dit forum moeten halen hahaha Knipoog

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 17:08

Tartuffo"]
[quote="AnneOmie"][quote="Tartuffo schreef:
Zien die foto's.... wij zijn nu natuurlijk ook benieuwd naar dat springende heethoofdje.. Haha!


Ha jou ken ik van Marijke Haha! Alleen maar goede dingen gehoord hoor Knipoog Foto's komen eraan! Hoop ik Tong uitsteken
[/quote]


Ohhh jeeeee..... Haha! .... ben benieuwd, heeft Pim nog op je heethoofdje gezeten.....
Hij heeft op Ig gereden en was nog net niet verliefd hahahaha.....
Maar Tommy is ook een lekker (bokkend) ding hoor.... volgende keer als ik bij Marijke ben gaan we een (bokkend) sprongetje wagen hahaha.....

Dan moet ze wel haar fototoestel meenemen want die foto's dat ik vliegles krijg zouden toch wel dit forum moeten halen hahaha Knipoog
[/quote]

Nee Pim stond langs de zijlijn op een veilige afstand te kijken Haha!

Die foto's wil ik ook wel zien dan hoor van jou op een bokkende Tommy Tong uitsteken

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:15

Ja ja ik hoor het al...... Nagelbijten / Gniffelen

MARIJKEEEEEE!!!!!!!!!!!!!! volgende keer foto toestel meenemen!!!!!!!!!!!!!!!! Cheese!

Dan mij zeker er naast zien liggen hahahahaha ~~}>