Yes, winstpunt nr. 5!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Yes, winstpunt nr. 5!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 19:17

Gisteren had ik een wedstrijd in Son (Sonnuishof voor de bekenden) en het ging kei goed!! Er waren er best veel uitgevallen, er waren er eigenlijk 24, nu nog maar 17. Dus ik kon nog geen half uur losrijden. Frusty In het begin was ze super fris, dreigde met het naar de losrijbak lopen te steigeren en te gaan rennen. Goed en wel in de bak was ze nog niet helemaal rustig, maar dus wel lekker voorwaarts en aan mijn benen. Haha! Had wel een strenge jury, alleen de prijswinnaars hadden een winstpunt. Maar ik was dus een prijswinnaar! 4e met 163 punten!! Dus dat was mijn 5e winstpunt. Party!! Ik ga nog niet meteen over, ik heb alleen nog maar in de winter gereden met Ilonka (5 wedstrijden) en wil eerst even weten hoe ze in de zomer is. Ze is zelf al wel 4 jaar op concours geweest, dus zij kent het wel. Maar ik wilde eigenlijk niet té snel naar de L1 gaan. Lachen


Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 19:29

goed zeg en je moet doen wat jij denkt dat het beste is, maar ik zeg alleen maar: GA ZO DOOR MEID!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Yes, winstpunt nr. 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 19:34

¡!Ellen!¡ schreef:
Ze is zelf al wel 4 jaar op concours geweest, dus zij kent het wel. Maar ik wilde eigenlijk niet té snel naar de L1 gaan. Lachen


ja, had ik ook last van. toen ik 5 wp had , wilde ik eigelijk nog niet door, het ging zo wel lekker in de B *LOL* nu heb ik er negen (vandaag 2 erbij, zie verslag) en ga ik (denk ik Schijnheilig ) wel. mijn paardje is rustig genoeg, heeft veel ervaring (met springen dan)

en heel goed hoor ! netjes Pling

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:14

Netjes hoor!!!
Ga zo door!!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 20:25

Netjes hoor! Gefeliciteerd! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, GoogleAdsense, Lalladidoo, laura22, Lugea, savieralover, xdesix en 40 bezoekers