een heerlijke dag met nina en flyer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

een heerlijke dag met nina en flyer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-02 18:36

vandaag zijn we met nina en flyer (onze welhs A merrie) naar het strand gegaan. eerst lekker gepoetst en toen naar hvh strand. daar de paarden opgezadeld( ik hou er niet van om ze opgezadeld in de trailer te zetten) en heerlijk gereden. met nina mag ik alleen stappen. ze was in het begin wel fris en danste zelfs in de stap Haha! er reden veel paarden op het strand en er waren veel honden. ik had niets in de gaten en plotseling hing er en hond in dr bil. omdathij van achter was gekomen zag ik hem niet en nina sprong vooruit. gelukkig bleef ik goed zitten. op een gegeven moment wilde ik met nina de zee in omdat dat heel goed is voor de mok en de wondjes. jaimy zat er toen even op en ik liep ernaast en begeleidde nina de zee in. het heeft heel lang geduurd maar eindelijk stond ze tot aan dr knieen in de zee. wat was ik trots op mijn pony. en die hals die ze opzette... echt suuuuper. jammer genoeg hadden we geen fototoestel bij ons. volgende keer nemen we die wel mee. daarna ging ik er zelf op en ze reed zo de zee in. alleen voor hogere golfjes schrok ze soms maar ze bleef in de zee. 1 keer ging ze ervandoor en vloog al bokkend het strand op. dr beentjes zijn nu heerlijk schoon en de zeelucht is ook nog goed voor dr longen. binnenkort ga ik weer en probeer dan nog wat dieper de zee in. op dr bovenbeen zit heel veel uitslag. het was een fantastiche dag en nina was echt suuuuperlief. heel veel kindjes kwamen haar bewonderen en aaien. en flyer deed het ook heel braaf. ze durfde de zee niet in maar voor de rest ging het heel goed voor de eerste keer. als haar huid weer beter is ga ik daar een heleboel foto's maken. nu ziet ze er erg beroerd uit. haar huid word steeds kaler. dus nog even wachten met de foto's. groetjes van een trotse lonneke

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:42

Wat leuk zeg!! Ik wil ook een keer op het strand rijden! Ik wist helemaal niet dat dat goed voor de mok is. Maar ben errug blij dat je vandaag zo'n leuke dag hebt gehad Lachen

Amy

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:43

waaaaaah dat klinkt echt supergaaf!!! was t niet koud dan?? Sigaar
super hoor van Nina dat ze zo makkelijk meeging de zee in. alsof ze weet dat t goed voor dr is he

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:46

super dat het al steeds beter gaat ennuh dat ze zo braaf was Lachen
(sorry oneliner)

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 19:00

ik wist ook niet dat het goed voor de mok was. wat is nina toch ook lief dat ze zo de zee in liep . maar idd was het niet koud??
Sigaar

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 19:30

jaaaaaaa het lon het was echt heeeeeeeeel erg leuk. enne ik en jaimy wouden ook heeeeeeeeeel erg graag nog een keertje naar het stand met flyer. en dat was nu natuurlijk gebeurd. Haha! Haha! Haha! bedankt lon!!!

Eefje

Berichten: 305
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 19:58

dat lijkt me echt wel gaaf
snap goed dat je trots bent op nina echt super dat ze zo ut water in gaat en fijn dat het steeds beter gaat Lachen
nog heel veel succes met nina Lovers

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 22:00

Lon had me gebeld dan was ik met fototoestel mee gegaan!!!! Verdrietig Extreme duivel

Mer1980

Berichten: 18830
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 23:33

Wat gaaf dat het zo goed is gegaan. Nu hopen voor Nina dat haar longen weer beter worden en haar been.

Groetjes Merilyn

PS: ik kom gauw een keertje kijken!!!!!

jaimy

Berichten: 129
Geregistreerd: 03-12-01
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 22:18

he lon het was echt suuuuuuuuper gaaf met nina de zee in en met flyer achter die shire aan galoperen Haha! het was echt onwijs. Nina was echt heeeel erg braaf en flyer ook. ik hoop dat we snel weer gaan. Cool Haha!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-02 22:32

Oh jeetje echt supergeweldig lijkt me dat: rijden op het strand...
Ik woon dus helemaal in het oosten tegen Duitsland aan bijna, dus dat zit er niet in haha.
Fantastisch dat Nina het zo goed deed Lonneke!
En Paulien, je kunt beter in de lente foto's gaan maken, als ze lekker zijn opgeknapt zoals Lonneke al zei! Dan kun je je heerlijk gaan uitleven grijnz. Met zonnetje!
Heel veel succes in de strijd tegen de mok en de andere 'kwaaltjes' Lonneke. Zeker weten dat het jullie lukt!

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-02 01:35

Dat is nou het enige wat ik mis sinds ik in Limburg woon. Dat strand!!!!
Wat fijn dat het een stuk beter gaat met Nina, nog even en ze is weer helemaal de oude Lachen