Morgen tussentijdse toets (autorijden)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Morgen tussentijdse toets (autorijden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 13:40

Morgen heb ik mijn tussentijdse toets.. Scheve mond
dit is bedoeld als een soort voorbereiding op je echte rijexamen..
je moet dan bijzondere verrichtingen uitvoeren en als je die haalt, krijg je vrijstelling daarvoor bij je echte examen..

ook is de tussentijdse toets bedoeld om te zorgen dat je minder zenuwachtig bent met je echte examen..
de examinator die meerijd geeft je ook advies waar je nog aan moet werken..

iemand anders hier die ook een tussentijdse toets gedaan heeft, of nog gaat doen?


Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:48

Ik had ook een tussentijdse toets gedaan en ik vond het erg prettig,ten eerste is die persoon ook de examinator met het echte examen ,ten tweede hij verteld waar je op moet letten en ten derde als je de bijzondere verrichtingen goed doet dan hoef je ze tijdens het examen niet meer te doen,en dat scheelt weer een hoop zenuwen.

O ja ik was dus ook in 1 keer geslaagd en ik denk dat het ook wel enigszins kwam omdat ik dus die tussentijdse toets heb gedaan.
OK dan! Haha!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:54

Ik wou juist geen tussentijdse toets doen voor mijn examen, want met de bijzondere verrichtingen kun je tijd rekken Tong uitsteken
Hoef je niet de hele tijd te rijden Haha! En mijn sterke punten waren juist die bijzondere verrichtingen Tong uitsteken

Heel veel succes in ieder geval en ik hoop dat je slaagt voor je tussentijdse toets (en uiteraard ook voor je examen Tong uitsteken )

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 13:58

mijn instructeur raadde het me aan.. vriendinnen van mij hebben ook een t.t.t gedaan..
ik denk dat ik het wel prettig vind, ik heb dan al een keer met een examinator gereden en ik denk dat ik dan ook minder zenuwachtig ben met het echte examen...

welke bijzondere verichtingen moesten jullie doen?

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:04

Rinske schreef:
Ik wou juist geen tussentijdse toets doen voor mijn examen, want met de bijzondere verrichtingen kun je tijd rekken Tong uitsteken
Hoef je niet de hele tijd te rijden Haha! En mijn sterke punten waren juist die bijzondere verrichtingen Tong uitsteken

Ik vond die bijz verrichtingen ook juist een soort rustpunt in het rijden. Je krijgt een korter examen als je ze al gehaald hebt, maar toch.
Ik heb ook geen ttt gedaan, expres niet. Even duur als een gewoon examen en als het goed gaat heb je nog niks!

Maar ik wens je veel succes er mee!

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:05

ik moest tijdens mijn examen straatje keren en bocht achteruit, geloof ik. Is inmiddels 2 jaar terug dus ik weet het niet goed meer.

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 14:06

oh dat is wel fijn dat je die kreeg..
dat vind ik de twee makkelijkste


Snowgirl38

Berichten: 1136
Geregistreerd: 21-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:13

Hellingproef en file parkeren,met de hellingproef gingen we hortend en stotend naar boven maar de examinator zei: Nou we gingen toch niet achteruit, en de motor sloeg niet af dus dit was goed Haha!
Dus dat hoefde ik tijdens mijn examen niet meer te doen.

_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:20

Ik heb ook een t.t.t gedaan.. ging super en de examinator zei na afloop van als dit je examen was geweest had ik je het rose papiertje kunnen geven.. ik dus balen dat dit geen X-amen was! Boos!
Vervolgens doe ik examen.. en ja hoor ik zak!! GRRR! Opnieuw aanvragen.. weer examen doen en nogmaals GRRR.. weer gezakt Boos!:( Pas de 3e keer ben ik geslaagd dus ik zag echt het nut van die t.t.t niet in, het is pure geldklopperij!

Het is te mooi om waar te zijn...
Maar het is waar, dat is het mooie!


Elin 20-02-2012 & Julie 22-06-2013









Mijn hart sloeg even over, toen dat van jou begon..
Trotse mama van:
Elin Naomi, 20-02-2012
Julie Sophie, 22-06-2013

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:27

Ik heb ook mijn TTT gedaan, het is echt fijn hoor, ben heel blij dat ik hem gedaan hebt. Je weet nu wie je krijgt en ik heb idd vrijstelling gehad (vraag me niet hoe want alles ging fout). Hij geeft aan waar je nog aan moet werken en zo kan je je voorbereiden op je examen Knipoog
Succes!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:10

Ik heb geen TTT gedaan, heb er eigenlijk niet bewust over nagedacht.....

Ach heb m'n rijbewijs uiteindelijk in twee keer gehaald, dus in feite een soort TTT gehad Tong uitsteken

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:39

Ja ttt wordt bijna altijd aangeraden, je kunt vrijstellingen krijgen en hebt een groter slagingspercentage, ik heb mijne in begin Juli Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:47

Hoe kom je aan het verhaal dat er een groter slagingspercentage is onder mensen met een TTT?
Zou best zo kunnen zijn hoor, dat weet ik verder niet. Ik bedoel alleen te zeggen, dat het vrij logisch is dat CBR/ de rijschool dit zal beweren, omdat een TTT natuurlijk ook weer geld in het laatje brengt Knipoog

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:53

Ik ben na m'n tussentijdse toets ook in 1 x geslaagd.

Het brengt natuurlijk geld in het laatje, maar het is goedkoper dan een echt examen. Dus als je er 2 x over zou doen zou het je toch iets geld gespaard hebben. Verder geven ze ook aan als ze je nog niet klaar vinden voor het echte examen zodat je wat langer kan oefenen en niet onnodig zakt en dus een hoop geld kwijt bent...

Ik ben in iedergeval blij dat ik 'm wel gedaan heb

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:43

Richtje schreef:
Hoe kom je aan het verhaal dat er een groter slagingspercentage is onder mensen met een TTT?
Zou best zo kunnen zijn hoor, dat weet ik verder niet. Ik bedoel alleen te zeggen, dat het vrij logisch is dat CBR/ de rijschool dit zal beweren, omdat een TTT natuurlijk ook weer geld in het laatje brengt Knipoog


Nou je kunt ten eerste al vrijstellingen krijgen waardoor je op je examen minder hoeft te doen... dat scheelt weer, waardoor je eerder kunt slagen.
En ten tweede, als je examinator ergens over twijfelt, kan hij de resultaten van de ttt erbij halen, en als dat gedeelte daar goed is, dan slaag je ook voor je examen... ten derde, je weet veel beter wat je van een echt examen verwachten kunt, dus misschien iets minder zenuwen. En ten vierde wordt het door genoeg instanties steeds weer gezegd dat het beter is, ook rijscholen zeggen dat, en laten jou de keus of je het wilt doen, dus je bent niks verplicht... Met andere woorden, zo kom ik aan mijn verhaal Lachen

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:56

Ik ben helemaal overtuigd Haha! (nou ja, bijna dan.... Tong uitsteken)
Ach, ik denk dat het heel afhankelijk is van de persoon, of je wel of niet baat hebt bij een TTT.
Ik had trouwens examengarantie, dus bij mij heeft mijn herexamen niets extra gekost.......

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

SweetTinka

Berichten: 2135
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Hoensbroek/Eindhoven (op kamers)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:57

Examengarantie? Ik wist niet dat dat bestond... Klinkt wel goed eigenlijk Haha!

Doe leuk of ik zap!
***Tinka je t'aime, ik zal je missen meissie Lovers ***
Ubi amor, ibi fides. (Waar liefde is, daar is vertrouwen) I love Jesus Haha!

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 17:58

Je betaald waarschijnlijk iets teveel als je wel in één keer slaagt... Maar hebt er heel veel profijt van als je het niet in één keer haalt Knipoog
Extra lessen moest ik overigens wel zelf betalen, maar dat is ook niet overal zo.

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 20:18

Richtje schreef:
Ik ben helemaal overtuigd Haha! (nou ja, bijna dan.... Tong uitsteken)
Ach, ik denk dat het heel afhankelijk is van de persoon, of je wel of niet baat hebt bij een TTT.
Ik had trouwens examengarantie, dus bij mij heeft mijn herexamen niets extra gekost.......


ik denk ook dat het nut van een t.t.t echt afhangt van de persoon.. als je behoorlijk zenuwachtig bent kan het best nuttig zijn denk ik

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 17:17

Ik heb het gehaald Clown Hyper! Clown

ben echt superblij, ik moest file-parkeren, en hellingproef..
ook vertelde de examinator nuttige dingen waar ik nog aan moet werken, ik ben echt blij dat ik het gedaan heb

AnneliesB

Berichten: 160
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:19

Mooi!!! Fijn voor je!

*een paard is je beste kameraad*

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:45

Super!
Lekker joh, gefeliciteerd OK dan!

Een ongeluk zit in een klein hoekje - Dan blijft er nog heel veel ruimte over voor geluk

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:54

gefeliciteerd Haha! ik heb hem gister ook gehaald Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Janneke_
Berichten: 3615
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 20:08

Jij ook proficiat!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Animal, Mar_M en 170 bezoekers