Eurosongfestival

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Eurosongfestival

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 07:36

Heeft er iemand reeds die volledige selectie gezien en gehoord voor het eurosongfestival voor zaterdag? Ik heb zondag wat fragmenten gezien van enkele deelnemers en er zitten van hetgeen ik heb gezien maar een paar serieuze candidaten voor de overwinning. Zweden en Oekraïne oa. Vooral de zweedse zangeres als ze haar act blijft opvoeren zoals ik het gezien heb. Die zal veel mannelijke stemmen krijgen Haha!


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 07:54

Heb het nog niet gezien...

Maar ga zeker kijken zaterdag

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:20

Ik heb nog niets gezien, maar ik volg het eigenlijk nooit. Dit jaar heb ik voor het eerst de Nederlandse finale gezien en zaterdag ga ik voor de allereerste keer het songfestival kijken Ben dus wel benieuwd Haha!

Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 09:56

Die selectie of nederland mee mag doen ja of nee is toch vanavond??

The Future Belongs To Those Who Believe In The Beauty Of Their Dreams.

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 09:57

Umm....was het niet morgenavond? (maar vertrouw niet op mij want ik vergeet dat soort dingen altijd Knipoog )

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:18

Morgenavond is de selectie idd. Ik vrees dat nederland er niet doorheen gaat komen.. Ik vind het ook echt een vreselijk nummer..
Belgie heeft dit jaar wel een sterk nummer vind ik.

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:07

Toen ik het nummer in de voorrondes hoorde vond ik het wel een grappig nummer. Maar nu ik het op de radio soms hoor vind ik het vreselijk. Het is een eentonig nummer. Belgie heeft idd een goed nummer. En Duitsland ook. Voor de rest heb ik nog niks gehoord.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:29

Het is echt vreselijk hoe IEDER jaar weer het verkeerde nummer wordt gekozen. Blegh, heb al helemaal geen zin om morgen te kijken, want ze gaan toch niet door naar de finale

זכור

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:37

Het enige wat ik weet is dat Nederland dit jaar weer niet wint. Ik begrijp echt niet hoe ze uit de hele selectie Nederlandse inzendingen voor het Nationale songfestival iedere keer weer het meest foute nummer uitkiezen... Zo zonde. Er zaten genoeg goede nummers tussen, maar het nummer wat nu voor Nederland naar het Songfestival gaat (Reunion met Without you) is net kattengejank. Echt niet om aan te horen. Ik ga ook niet kijken morgen, ik wil niet zien hoe Nederland zich voor de zoveelste keer voor l*l zet.

:D

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:43

Nou, om eerlijk te zijn vond ik die andere liedjes ook allemaal niet echt om naar het songfestival toe te sturen...

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:52

Alles beter dan wat er nu naar het Song Festival gaat....

:D


Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:08

nederland gaat weer laatste worden....wat een erg nummer heeft nl weer zeg ...pfff

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 07:21

Mag het publiek dan niet kiezen via de telefoon of sms bij jullie wie er doorgaat naar het eurosongfestival zelf? Wij doen het al een aantal jaren met de televoting of hoe ze dat ook noemen. Ik vrees dat België weer eens niet in de prijzen zal vallen De kranten hier hebben teveel hoop op de overwinning. Ondanks dat ik het een ijzersterk nummer vind van Xandee denk ik niet dat ze zal winnen. We dachten 2 jaar geleden ook dat haar maatje Sergio een hele goede klassering zou krijgen. Hij werd 13e ondanks dat iedereen vond dat zijn nummer beter was dan dat van de winnares. Vriendjespolitie wat doe je eraan hé Scheve mond

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 07:26

petraaken schreef:
Mag het publiek dan niet kiezen via de telefoon of sms bij jullie wie er doorgaat naar het eurosongfestival zelf? Wij doen het al een aantal jaren met de televoting of hoe ze dat ook noemen.


We hebben ook nog een 'vak'jury die meebeslist Scheve mond

זכור

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:18

Op je eigen land mag je niet kiezen.. beetje jammer is dat.. Maar Nederland gaat vanavond echt niet door, dat zou me verbazen.. het fijne is dat er 400.00 euro voor neergeteld wordt dat door de publieke omroep betaald wordt.. oftewel van onze belastingcenten..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 08:31

lis"]
[quote="petraaken schreef:
Mag het publiek dan niet kiezen via de telefoon of sms bij jullie wie er doorgaat naar het eurosongfestival zelf? Wij doen het al een aantal jaren met de televoting of hoe ze dat ook noemen.


We hebben ook nog een 'vak'jury die meebeslist Scheve mond
[/quote]


dat hebben wij ook maar de televoting is de beslissende stem. Dus het publiek bepaald wie er echt doorgaat.

Zal vanavond proberen te kijken of er zware concurrentie is voor ons landje. Had al een fragment gehoord van het Nederlandse liedje en vond het inderdaad niet zo bijzonder maar ja je weet nooit wat de andere landen mooi vinden. Als die zweedse haar act van paaldanseres blijft doen zal die in mijn ogen wel doorgaan vanavond Haha!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 08:34

Nou, als de publieksmening had geteld dan was die Anja (of hoe heette ze ook alweer??) met dat zeiknumer doorgegaan. Dan was het nog veel erger geweest.

biepp

Berichten: 1510
Geregistreerd: 17-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:44

Scum schreef:
Nou, om eerlijk te zijn vond ik die andere liedjes ook allemaal niet echt om naar het songfestival toe te sturen...


Ik vond Yellow Pearl wel leuk.
Maarja, da's ons Apeldoornse trots Knipoog
(vond het trouwens ook niet echt een songfesival-geschikt nr., maar beter dan dit zeik nr.)

:)

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 10:51

Ik had nochtans de indruk dat de Nederlanders vroeger altijd meer punten kregen dan de Belgen ondanks dat we in dezelfde taal zongen. Op welke plaatsen eindigden jullie de laatste jaren?

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 10:53

We gaan echt zoooo voor gek staan Haha!
Ik denk dat we ver in de onderste regionen van de voorronde gaan eindigen.

petraaken

Berichten: 44188
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-04 11:05

Is het echt zo verschrikkelijk dan? zal vanavond eens de halve finale volgen en dan mijn mening aan jullie meedelen.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:14

Nou, als ik terug kijk naar vorig jaar en we niet eens bij de top 10 eindigden met een ècht goed nr...
Nee, ik heb er geen vertrouwen in.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:35

O my god...ik zit nu te kijken (ja er is ècht niks beters op tv...) het is echt tè vreselijk. Echt vals gekrijs en die muzieieiek
Nee, echt TE genant voor woorden.

:D

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:54

MarianneR schreef:
O my god...ik zit nu te kijken (ja er is ècht niks beters op tv...) het is echt tè vreselijk. Echt vals gekrijs en die muzieieiek
Nee, echt TE genant voor woorden.


Hier sluit ik me volledig bij aan... ik erger me rot! Misselijk

:+: May the horse be with you :+:

Renaatje1981

Berichten: 205
Geregistreerd: 12-04-04
Woonplaats: Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 20:54

Die tweede Gerard Joling was echt niet om aan te hoooooooooren... man heb er nog steeds oorpijn van... Het niveau is tot nu toe echt te laag en wat ik tot nu gehoord heb, is nog 10 x keer zo erg dan het 'kattengejank' van Reunion... >;) Nou concurrenten, ga vooral door met vals zingen, wellicht dat we dan nog een kans maken... Tong uitsteken


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, GoogleAdsense, Kimberley_, knockout1, leanneXXnona, Pharootz, SentiBot, Seventeen, Steeph, Tazzey, VivianHesen, Vossy, Whisky00 en 48 bezoekers

cron