Vriendinnetje even gesproken op MSN-- Zo blij!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Vriendinnetje even gesproken op MSN-- Zo blij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 11:08

Even eruit gooien! Ik sprak net even op MSN een heel goed vriendinnetje van me... ze is nu een half jaar aan het reizen en stiekem mis ik dr best wel een beetje! Nu sprak ik dr net en om dan te horen hoe fijn ze het heeft en dat het allemaal goed gaat enzo is zo verschrikkelijk fijn! ben er helemaal blij door en ook zelfs een beetje emotioneel! Raar toch?! naja.. ik moest het even kwijt en er is verder niemand thuis, dus jullie bokkers zijn nu t slachtoffer! Schijnheilig

Der Ellmauer Dancing Queen


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:11

welnee, niet gek! juist wel leuk om te horen toch! lijkt mij btw ook wel wat, half jaartje rondreizen!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:23

dat is idd leuk om te horen! ik sprak vorige week een vriendin van me die voor (maar) 2 weken in portugal zat en op dat moment miste ik haar heel erg Lachen

My love, I would rather spend one lifetime with you, Then face all the ages of this world alone…

rust zacht lieve Heidi... zal je zo missen...


Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:08

leuk om te horen:D:D
het ex-baasje van Swift is sinds maart in Australie
voor Stages, daar krijg ik vaak verslag mails van
en pas was ze op msn, echt leuk om te horen dat ze het zo leuk heeft daar

maar is helemaal niet gek om dit te plaatsen hoor~!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:09

Dat is wel heel erg leuk Waar hangt ze ergens uit??

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 12:58

Ze is nu nog in Nieuw Zeeland (al een maand of 3) en gaat volgende week naar Maleisië. Daar zal ze ongeveer een maand blijven en dan gaat ze nog een maandje naar Thailand. Best raar, ze is gewoon een vriendin van me maar toch mis ik dr een beetje... ben nog helemaal vol van vanmorgen, t was zo leuk om dr te spreken!

Der Ellmauer Dancing Queen

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:52

Kan me voorstellen dat je het ff kwijt wilde, heel fijn voor je en helemaal niet erg hoor dat je emotioneel werd.... Ik heb na 3 jaar mijn vriendinnetje weer terug, en je wilde niet weten wat er gebeurde toen we elkaar na 3 jaar weer zagen..... Gelijk aandelen genomen in de Tempo fabriek gni gni.....

Dus geniet er maar lekker van.......

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Anouk94, corinec, doekenbas, fro, Glenda, GrapeshotBot, Gwenvd, Lizz, mirriejj, mmajar, N_B_N, Nietsmar, NinaCharlie, Saaams, sinnekinne, Thats_Me, topsylover, Waratje en 56 bezoekers