Trakehnerhengstenshow Woudenberg

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
sioux

Berichten: 196
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Houten

Trakehnerhengstenshow Woudenberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 10:47

Ik hoop dat het bij F&A goed staat


Ik las op Marktplaats dat er aanstaande zaterdag 8 mei een Trakehnerhengstenshow in Woudenberg is.
Er komen een 10-tal Trakehnerhengsten, voornamelijk hengsten die in Nederland ter dekking staan.
Namen die genoemd zijn: TCN Partout , Artistic Rock , Prae Vento , Kasparow , Tipo , Benedict AA ,
Larduc , I-punkt , Goldschmidt en Lowelas.
Toegang is gratis. Manage Groenewoude , Ekris 38 in Woudenberg.
Aanvang 19:30 uur tot ongeveer 21:00 uur

"Wie zwijgt wordt bekritiseerd. Wie te veel praat wordt bekritiseerd...wat je ook doet er zal altijd kritiek zijn" Boeddha


Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:57

Toch even verplaatst naar Boktmeetings aangezien het een tip is voor bokkers om daar te komen kijken Lachen

In 1912: Dingen werden gebruikt. Mensen waren geliefd.
In 2012: Mensen worden gebruikt. Dingen zijn geliefd.
Some days you're the dog Some most days you're the hydrant


Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit
Dag lieve Niamh..HVJ

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (Belgiƫ) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:16

hmm, er wordt toch niet over een boktmeeting gesproken maar alleen geattendeerd op een hengstenshow.

Zou er iemand foto's willen nemen van de hengsten en een verslagje van zijn bevindingen van de hengsten?

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 13:19

Ik weet nog niet zeker of ik er ben, maar als ik er toch nog rondloop dan wil ik wel ff wat foto's nemen.
Wie is er trouwens van plan om er heen te gaan? Was ik ff benieuwd naar...

:+: May the horse be with you :+:

Suzanne F.

Berichten: 49162
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 19:55

Lijkt me wel leuk, ik kijk wel even...

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 21:48

Ik ga heen, ik moet Kasparow en Prea Vento in aktie zien. Prea Vento is een polarjager en ik heb zelf een polarjager merrie. Mijn merrie is geinsemineerd met Kasparow dus vandaar dat we ze in aktie willen zien.

sioux

Berichten: 196
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 16:23

EN....?
Wie is er geweest en wat vond je er van?
Er waren veel mensen en ook veel niet-trakehnermensen. Op een gegeven moment was er een vrouw die zei:

Citaat:
"Ja, die vind ik mooi dat is gewoon bijna een KWPN-er"
Verward Haha!

Ik was erg onder de indruk van Lowelas, Goldschmidt en van Artistic Rock! In Duitsland heeft hij vorig jaar niet zoveel indruk op mij gemaakt maar deze keer vond ik het echt een geweldig paard... zo als die kan schakelen, geweldig!
Prae Vento is defenitief van mijn lijstje.... en Partout is op het lijstje verschenen....

Zijn er mensen die hun mening willen delen?

"Wie zwijgt wordt bekritiseerd. Wie te veel praat wordt bekritiseerd...wat je ook doet er zal altijd kritiek zijn" Boeddha

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 18:51

Tja, Prae Vento was inderdaad geen goede reclame voor de hengst. Misschien dat als er een andere ruiter op zit dat die het paard beter kan voorstellen, want het is geen verkeerd paard qua beweging en hij zou met zulk gedrag in het algemeen toch geen goedgekeurde hengst zijn geworden.

Mijn Polarjager is in iedergeval veel liever *LOL*

Lowelas kan ik me niet goed voor de geest halen, heeft waarschijnlijk geen indruk gemaakt dus. Partout inderdaad geweldig!!

Goldschmidt heeft op ons ook een goede indruk achtergelaten, vooral omdat ie al zo braaf was met zijn 4 jaren oud. En een mooi paard, wel groot.

Artistic Rock vonden we ook erg mooi, maar die is ook een beetje de grond in gebouwd dus niets voor mijn merrie.

Hoe vond je Kasparow??

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 23:24

sioux schreef:
Ik was erg onder de indruk van Lowelas, Goldschmidt en van Artistic Rock! In Duitsland heeft hij vorig jaar niet zoveel indruk op mij gemaakt maar deze keer vond ik het echt een geweldig paard... zo als die kan schakelen, geweldig!
Prae Vento is defenitief van mijn lijstje.... en Partout is op het lijstje verschenen....

Zijn er mensen die hun mening willen delen?


Ik ben het met jouw lijstje eens, alleen ontbreekt Kasparow nog. Die vond ik echt geweldig! Prae Vento vond ik idd ook tegenvallen. Die merrie van Gribaldi, Paragon geloof ik, die vond ik ook wel leuk. Maar Lowelas, Goldschmidt en Kasparow waren mijn favorieten die avond.

:+: May the horse be with you :+:


sioux

Berichten: 196
Geregistreerd: 28-10-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 12:37

Kasparow is indrukwekkend door zijn karakter maar ik vind hem niet apart bewegen. Hij schijnt wel weer hele goede veulens te geven. Ik zou wel wat meer nakomelingen van hem willen zien...

Misschien als ze hem inderdaad niet zelf zou voorbrengen dat Prae Vento een hele andere indruk zou maken... hij was buiten ook al erg gespannen.

Citaat:
Lowelas kan ik me niet goed voor de geest halen, heeft waarschijnlijk geen indruk gemaakt dus. Partout inderdaad geweldig!!


Lowelas werd aan de hand voorgesteld. Volgens mij de tweede ronde door die jongen die zo goed kon springen Haha! Nou aan de hand kon die gaan ! Ik ben benieuwd hoe hij zich onder het zadel gaat ontwikkelen.


Partout dacht ik altijd van dat hij niet zo'n leuk karakter had. Maar ik vond hem toch wel erg leuk.

"Wie zwijgt wordt bekritiseerd. Wie te veel praat wordt bekritiseerd...wat je ook doet er zal altijd kritiek zijn" Boeddha

meisje333

Berichten: 662
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:27

Ja inderdaad, Lowelas was dat jonge ding. Draven kunnen ze meestal allemaal, je kan meestal meer zeggen als je ze onder het zadel ziet.
Als je meer van kasparow wil zien kan je op zijn website kijken www.kasparow.com geloof ik. Ik dacht wel dat er een zoon van hem naar canada is uit de eerste jaargang die heel goed kan springen (dacht ik) maar die is dit jaar 3 of 4 geworden.
De vader van Kasparow is Sixtus en daar heb ik wel eens over gelezen dat het de beste springvererver binnen de trakehner is geweest, dus je kan er wel een veelzijdig paard mee fokken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 69 bezoekers