Wat zijn paarden soms toch raar haha

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Wat zijn paarden soms toch raar haha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 12:19

Ik heb nu sinds een week of negen mijn paard kylia. Die ik gekocht heb bij Melanie(natasha op bokt) Als je haar los laat in bak en ze moet uitstappen dan moet je perse meelopen anders loopt ze niet en gaat ze stil staan voor het touw.(waar ik dus achter zit) Haha!

Ik gister naar de manege gegaan maar was best moe dus denk nou ik laat der lekker los springen dan hoef ik niet zo veel te doen en is weer eens wat anders. Dus sprong op gezet heel laag was namelijk de eerste keer. hup zweep gepakt en der laten lopen maar ze ging er dus niet overheen haha .Dus iemand anders geprobeerd maar nog ging ze er niet overheen.Ik denk nou loop wel mee dus een paar keer erover heen gestapt met haar aan de hand en dat ging goed. Weer los geprobeerd en weer niet eroverheen te krijgen. Op een gegeve moment Ik der naast lopen en als ik dan ging rennen bleef ze naast me draven en als ik dan over de sprong heen ging sprong zei ook. Pling Puntje bij paaltje kwam het er dus op neer dat ik de rest van de tijd naast kylia moest blijven rennen en zelf ook over de sprong moest springen zodat zei ook sprong. Knipoog Nou iedereen die het zag lag helelemaal krom van het lache. Dus was ik nog moeier dan als ik was gaan rijden Tong uitsteken Sorry vond het wel komisch om erop te zetten xxxxjaninne

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:22

Hahaha dat doet Par ook *LOL*

Die weigert er alleen over te gaan, krijg haar op het eind wel overgehaald met longeerlijn eraan vast, maar los no way.

Heb nog ergens een grappige foto op mijn computer staan waar je mij er naast ziet lopen en naar de balkjes ziet wijzen, en Par met haar oren naar voren naast me er naar kijkend echt zoiets van ja en nu?

Gekke leuke beesten.

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 12:26

Ja vond het wel jammer dat ik men fototoestel niet bij had volgensm ij zag het er echt heel dom uit.Maar met een longeerlijn gaat ook niet want ze snapt longeren niet en de palen waar de balken op liggen zijn te hoog dus dan blijft de longeerlijn halverwege hangen hahaha Haha!

fabiola

Berichten: 1931
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: Noord-scharwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:36

hihi ja paarden kunnen soms vreemde gewoontjes hebben
Misschien vond ze dat je te lui was Tong uitsteken

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 12:37

Ja eigenlijk is het best slim.Jij niet moe ik ook niet hahahha Haha!

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 18:08

Whaha ze hebben soms van die kuren he Tong uitsteken

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 18:41

sjrottie"]
[quote="Sily schreef:
Heb nog ergens een grappige foto op mijn computer staan waar je mij er naast ziet lopen en naar de balkjes ziet wijzen, en Par met haar oren naar voren naast me er naar kijkend echt zoiets van ja en nu?

Gekke leuke beesten.


Die moet je 's op ITP zette
[/quote]

Heeft er al een keer opgestaan Haha!
Maar eh....heb hem gevonden even snel Tong uitsteken
Afbeelding
Heb hem ook uitgeprint, vond hem zo leuk Haha!

pinotjuh

Berichten: 165
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 22:34

ja zo liep ik dus ook ongeveer hahah alleen stond de sprong wat hoger haha