rot pc =(

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

rot pc =(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 09:41

Ik word echt gek van chello!
Me server ligt er al 3 weken uit,we hebben een soort kabeltje maar daar in is iets kapot.
Nu kan ik alleen als ik bij me vader ben op internet
snik snik.ben niet verslaafd aan bokt hoor Knipoog
maar ik moest het effe kwijt,slaat eigenlijk nergens op maar ik word zo doodziek van chello! Bloos! zo vervelend! Boos!

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken



peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:11

Die kabeltjes kun je zo bij een doe-het-zelf zaak halen als het goed is... Zou niet wachten op chello, dan ben je nog wel ff bezig... kost maar een paar cent en als je die van chello alsnog krijgt heb je iig reserve Lachen owja, heel belangrijk: de tijd die je niet op internet kan kun je verrekenen met chello... Die weken hoef je namelijk niet voor te betalen, moet je ze ff een briefje sturen zodra je weer internet hebt..

https://gofund.me/5569a4bb Taylor heeft een hartoperatie nodig

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 14:29

ja het internet op de laptop hebben we gewoon,alleen aangezien die voor de vriend van me moeders werk is Boos!
mag ik er maar af en toe op (2 keer in de week ofzo Scheve mond ) en om de 2 weken in het weekend kan ik bij me pa ff,maar moet dus wachten op dat kabeltje.we hebben hem al besteld alleen die vergeet hem steeds mee te nemen en woont in vlaardingen en wij ridderkerk Knipoog

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Bollee

Berichten: 475
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: Leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:29

hahaha ja... wat een gedoe, nou ja, dan kan je tenminste eens af gaan kicken... Knipoog Tong uitsteken

Hallo??

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 14:45

jah idd. veel succes met afkicken..

Enjoy the little things. One day you will look back and realize they were the big things!

Breyerpaard

Berichten: 51
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:15

Mijn verbinding valt soms de hele tijd uit en dan is alles ineens weg. das ook echt vervelend, maar ja we doen het ermee...

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 13:16

nog steeds heb ik dat kabeltje niet...maar afkicken hoeft niet kan altijd nog op school,thuis op de laptop,op de zaak en bij me pa Tong uitsteken [ouders zijn gescheiden voor het geval het een vaag verhaal word Knipoog ]

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 13:20

Maar dat is toch beetje afkicken.. minder bokken Haha!.. nou hopen dat hij gauw komt en met de kabel he!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gaabje, Googlebot, maresie, perdjes, Pippa13, Steppe, Supertje en 15 bezoekers