Waar gaan jullie naar toe met carnaval?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Waar gaan jullie naar toe met carnaval?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-02 19:39

Hoi,

Waar gaan jullie naar toe met carnaval?
Ik weet het nog niet ik wilde kaartjes gaan halen voor De Ster maar die zijn al uitverkocht Boos! .

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 19:52

Ehm het is vasteloavend en geen carnaval Haha! , wij gaan lekker de stad in en alle cafe's af en natuurlijk lopen we waarschijnlijk weer mee met de optocht. Morgen is boeremoosbal al dus das al het begin van de vasteloavend Haha! Ik heb er echt zin in!!!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 19:57

Ships! Morgen al Boeremoosbal Verdrietig Snif heb geen kaartje

Ach.. ik ga iig meelopen in de boereoptoch.. Met de bakfiets en een geit erin! Heb er wel zin in! Party!! Lekker feesten
En dan met Vasteloavend gewoon lekker de hele stad aflopen en feesten.

Enigste nadeel is; dat je ontzettend veel boeremoos moet eten Haha!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 22:17

Viert er verder niemand Vasteloavens?? Is het dan echt zo typisch limburgs..?? Gaaaap Zucht.. zijn jullie saaaaaaai Gaaaap Knipoog

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 22:53

op wintersport...
Lekker skien en APRES skien!
Haha!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 23:03

Uhm, lekker thuisblijven?! Mag dat ook?
Carnaval is voor mij de reden om ongelimiteerd te zuipen (nou is daar weinig mis mee, want dat doen wel allemaal wel eens Haha! )
maar ook om zonder pardon aan elkaar te zitten! Daar zijn we dus niet zo van gediend! ha ha! Da's mijn ervaring met carnaval, kortom ik hou er dus niet van!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 23:43

Boerenmoosbal=boerenkoolbal.. Letterlijk vertaald Haha!
Gewoon feestvieren dus!
En idd.. veel aan elkaar zitten.. da's wel minder Scheve mond Maar een grote sterke vent bij je hebben werkt erg goed, niet dat ik die heb.. maar meestal ga ik gewoon bij zo iemand staan *LOL*

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 23:56

Ik ga ook lekker skieen Party!! . Vorig jaar zijn we thuis gebleven omdat de compagnon van mijn man, met zijn vrouw, het prinsen paar van Schwabach waren Lips are sealed . Iemand moest dus op de zaak zijn en dat was mijn man Boos! Extreme duivel !
Wel gaan we morgen naar de inthronisatie, het kronen/ de kroning Verward van het prinsen paar, omdat we dit paar ook kennen en we daar niet echt onderuit komen (net als vorig jaar Scheve mond ).
Verder vind ik carnaval (of zoals het hier heet: fashing) geen bal aan; een beetje verkleed, verplicht lollig lopen doen Verward . De optocht op Fashings-Dienstag (carnavals dinsdag???) is altijd wel heel leuk! Als de optocht voorbij is, gaan we altijd -inmiddels al wat teut van de Glühwein/biertjes/etc. tijdens de optocht- nog de kroeg in.

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 17:04

zal wel weer Stratum (Eindhoven) of Axis (Gemert) worden.
net als de jaren hiervoor Tong uitsteken

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 17:10

al 2 jaar neem ik me voor om me vriendinnen over te halen en mee te doen aan de optocht hier in voassen.
Maar er komt maar niets van Verdrietig

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 17:16

ik ga met claudia (Quaterlover) mee naar een 1 of ander feest geloof ik!!
bij haar in de buurt (gezellie) Haha!

Sandra_H

Berichten: 2714
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 17:49

assie schreef:
Viert er verder niemand Vasteloavens?? Is het dan echt zo typisch limburgs..?? Gaaaap Zucht.. zijn jullie saaaaaaai Gaaaap Knipoog


Assie, WIJ hier hebben de feestweek weet je nog, paarden overdag, bier 's-avonds Party!! Party!! Party!! dus saai??? neuh en het is nog lekker in augustus (is het tenminste niet zo koud) ook Haha! Haha!

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 18:00

Niets.
Gelukkig niet, zeg!
Na de gezellige feestdagen komt altijd weer veel te snel dat typisch Hollandse carnaval. Ik vind het absoluut niet gezellig, het is alleen een gelegenheid om weer eens lekker te gaan zuipen.
Maar goed, zo vind ik het...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 21:40

Londen! Haha! Wij gaan naar mensen die wij op vakantie op de Canarische Weilanden hebben ontmoet! Whahaa, ik had ze gisteren gebeld en ze kunenn mijn naam niet uitspreken, ik heet de hele tijd Babes en Babe!!!
Engelsen zijn echt maf! Knipoog
Ik geef dus helemaal niets om uitgaan en mijn vriend wel, dus ik ben blij dat we nu weggaan. Wel lief dat ik mocht kiezen waarheen: Movieworld, Disneyland of Londen.....

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 23:00

Zo, met Carnaval: naar Mestreech! (Zou ik wel willen Haha! )

Een van die dingen die ik toch wel mis in de saaie landen buiten Nederland. Wat deed ik ook weer? O ja: vridag was het dan feest van de middelbare school, zaterdag optocht in Lierop, zondag optocht in Someren-Eind en maandag optocht in Someren. Op Dinsdag de grote klapper: Zaate Hermeniekes optocht in Mestreech. Jeetje, ik mis dat toch wel.. Sinds 1994 niet meer gedaan... Frusty Frusty Frusty

Hier heet de Carnavalsvakantie dus gewoon Hiihtoloma, oftewel skivakantie. Nou, ik heb alweer schoongenoeg van die witte troep in mijn tuin! Vandaag kwam weer de sneeuwschuiver van de gemeente en die schoof weer gezellig 50 cm sneeuw voor mijn oprit.. vegen maar..

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 02:20

joostvangestel schreef:
. Nou, ik heb alweer schoongenoeg van die witte troep in mijn tuin! Vandaag kwam weer de sneeuwschuiver van de gemeente en die schoof weer gezellig 50 cm sneeuw voor mijn oprit.. vegen maar..

*grijns* Dát probleem heb/had ik ook! Ook wij hebben erg veel sneeuw, wat niet zó normaal is voor hier. Toen we 30.12 weer uit Ned. thuis kwamen, moesten we de auto midden in de straat laten staan, omdat de inrit vol met sneeuw lag en de sneeuwschuiver nog eens een mooi heuveltje ervoor had gemaakt Boos! , dat was de eerst ruimen, voordat we het huis inkonden. Maar... ik vind het wel leuk hoor! De straten hier zijn nu wel zo vies bruin geworden door het zand strooien, maar de tuin is nog steeds erg mooi en het is ook nog steeds prachtig om met de paarden het bos in te gaan! Ik hoop alleen dat het nog een keer sneeuwt, zodat alles een beetje "opgefrist" wordt Lachen !

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 02:37

Bleh, carnaval... Niet mijn feessie, hoor. }>

Maar ik werk af en toe bij een taxibedrijf, en met carnaval betekent dat grote fooien opstrijken! Haha!

Heel, heel, heel misschien ga ik toch een dagje (nachtje) op stap met mijn buren, maar dan moeten ze wel verrekkes hun best doen om me over te halen. *LOL*

En de optocht is ook leuk.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:57

Ik wil iedereen in het Venloosch even een leuke en gezellige Vasteloavend voor 2002 toewensen dus hier komt hij (niet schrikken):

Ik wins beej deze idderein in gans Nederland eenne prettige en hiele fijne vasteloavend en meug ge allemaol vuul plezeer hebben en flink oet och daak gaon. Eine dreej dubbele viefklap veur de vasteloavend in Nederland. Enne als ge de beteikenis wil weite van wat heej noow allemaol steit, dan steurt ge mich maar een persoenlijk berichtje ofzoe Haha!
Party!! Party!! Party!! Party!! Party!!
Vasteloavend Samen!