Ik en de KROKODIL Snappy (ik hou hem vast!!)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Ik en de KROKODIL Snappy (ik hou hem vast!!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 00:38

Ik ben net terug van me vakantie naar Florida (USA) en heb een heleboel foto's Cheese! gemaakt.

Ik heb eerst 11 dagen een rondreis gemaakt en heb een heleboel gedaan en gezien en daarna heb ik nog 5 dagen uitgerust in maimi (nou ja uitgerust....)

Het was echt de allerstoerste Cool vakantie die ik ooit gemaakt heb!
Ik heb echt heimwee en wil weer terug haha!

Hier alvast een foto van mij en de krokodil Snappy van 3 jaar oud.....
Is hij niet schattig Lovers

Afbeelding

Ik zal proberen snel meer foto's op bokt te zetten *LOL*

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 00:59

Waarom heet hij Snappy als ze z'n bek dichttapen?
Vind het vrij sneu voor zo'n beest op deze manier, die zal behoorlijk in de stress zijn.
Maar wel gaaf dat je in Amerika geweest bent, dat wil ik ook ooit nog eens als ik later groot ben

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 01:01

Ik zie ook dat hij lippenstift op heeft? Heb je hem stiekem een zoen gegeven? *LOL*

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 02:43

Wel een gave foto. Maar zoals Billy het al zegt. Het is eigenlijk wel sneu voor het beestje. Dat ze zo geld aan hem verdienen.

Botervlieg

Berichten: 9130
Geregistreerd: 20-04-03
Woonplaats: adoptie-Ian woont bij www.aap.nl !

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 04:54

Ik snap die kick niet.

De krokodil (? alligator?) waarschijnlijk ook niet... Scheve mond

Vriendjes zijn?

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:35

Das absoluut niet zielig! Hij mag heust wel zijn bek open doen, dat doen ze heus wel! Leuke foto

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:54

Heike schreef:
Wel een gave foto. Maar zoals Billy het al zegt. Het is eigenlijk wel sneu voor het beestje. Dat ze zo geld aan hem verdienen.


Dat is de eerste keer dat ze aan hem verdienen. Later, als hij groot genoeg is, gaat zijn huid voor tassen en schoenen, en kun je zijn vlees krijgen om op te eten, ingeblikt en wel.

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:39

leuk dat je naar Florida ben geweest, maar ik vind de foto een beetje zielig. Arm beest...

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:40

Volgens mij is dat ook bloed aan de voorkant van zijn snuit, en geen lippenstift.

zns

Berichten: 2492
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 15:33

Hij was absoluut niet zielig. Als je zag hoe ze die beesten behandelden en het zag er echt allemaal op en top uit voor die beesten.
Dat op die foto bij z'n mond is trouwens geen bloed.

Tancreda4

Berichten: 24031
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 15:44

Vind het ook sneu...
ZO heb ik ooit eens tussen tijgers op de foto gegaan. Harstikke cool zo op het eerst, maar later denk ben ik daar anders over gaan dneken. Beesten heel kort aan een ketting, geprikt om wakker te worden voor de foto...
Hier met dat plakband, nee niet dier vriendelijk. Kan het wel begrijpen hoor, anders is het gevaarlijk. Maar rot dat ze zo met dieren geld verdienen... Ik ben ook met een python op de foto geweest, die had nog een redelijk grote ruimte. In ieder geval, moet de toerist dat gaan geloven. Vaak is het achter de schermen anders... Helaas...

carlos

Berichten: 628
Geregistreerd: 28-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:01

ben het met spot eens! ze doen dat beestje heus geen kwaad en waarschrijnlijk leeft die hartstikke goed, misschien hebben sommige een grote fantasie die meteen denken dat het allemaal zielig is en dat zo'n beestje in een klein hokje leeft denken de m,eesten zeker ook nog jemig..

black_kelpie

Berichten: 7817
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:12

oh please... dan kun je net zo goed de eerste de beste dierentuin hier ook in de zeik zetten, die verdienen ook geld aan dieren. hoor je daar mensen zo over klagen? zelden.
je kunt niet weten of dat beestje slecht behandeld wordt, ik vind hem dr ook prima uitzien.
zo'n beest voelt niks van een stukje tape en na de foto's gaat dat er ook echt wel af. ik wed dat een paard meer last heeft van een singel dan een croc van een beetje plakband...
laat haar een leuk aandenken hebben aan dr vakantie, wou dat ik dr geweest was!!!

ShEtLaNdUrZ
Berichten: 3056
Geregistreerd: 06-12-03
Woonplaats: HeerHugoWaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 15:24

pwff, zal ik jullie allemaal een tape op jullie mond plakken en gezellig met 1000 mensen op de foto laten zetten.. nee dat snappen jullie niet.. dat is toch maar, een krokodilletje.. tja, en wij zijn grote mensen
het is gewoon zielig voor dat beestje..

paardjuhsz

Berichten: 3136
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Barneveld (:

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:09

ik snap echt niet wat er zielig aan is Verward
leuke foto!
aleen krokodilen vind ik egt eng :p

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:18

Reactie verwijderd.
Gelieve op een normale manier op elkaar te reageren.

Yuri

Berichten: 3190
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:12

Ik vind het op deze foto ook niet enrom zielig eerlijk gezegd. Als alle dieren in de wereld nou een superleven zouden hebben zou het misshcien zielig zijn.

Maar inderdaad wat anderen al zeiden, paarden hebben ook wel ens iets wat niet eluk is, en we eten ook allemaal vlees, we dragen ook allemaal wel eens een wollen trui etc. Mensen profiteren nu eenmaal van dieren dat doet iedereen.

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 21:45

Klopt allemaal wat jullie zeggen. Er zijn meer dieren die zo geƫxploteerd worden. Maar dat maakt het nog niet juist.

Veel dieren hebben te lijden onder toeristme. En ik of wij kunnen dat zo niet stoppen. Waarschijnlijk was ik ook op de foto gegaan. Maar als je er dieper over nadenkt.

Maar daar gaat het niet over. Ik vind het een stoere foto. En volgens mij was het een heerlijke vakantie.