Waarde E-pony, foto's

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Waarde E-pony, foto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 23:04

Ik heb mijn ponybeest nu ruim een jaar, en vroeg me af of ze in waarde nog iets is gestegen. Ik speel ook met het idee om haar met de tijd te verkopen (wil zelf ontzettend graag een Fries, dat is een soort van kinderdroom)
Okee, to the point:
Afbeelding
Afbeelding

Geslacht: Merrie
Leeftijd: 6 jaar
Kleur: Vos, bles & 4 witte benen
Hoogte: 1.56, dus mooi bovenin de E-maat
Papieren: Ze heeft geen papier, is KWPN gefokt (was een foutje, waar toch nog iets heel leuks uit kwam)
Karakter: Pittige tante, wil keihard voor je werken, supernuchter, goudeerlijk, ze heeft wel een gebruiksaanwijzing dus met echte beginners is t niet echt een vertrouwde combi. Mijn nichtje van 11 rijd haar wel, en dat meisje is behoorlijk bang aangelegd en heeft amper rijervaring.
Training: Sinds een half jaar serieus onder het zadel, daarvoor recrea. Loopt dressuurmatig erg fijn, goed nageeflijk, lekker aan het been, kent oefeningen als wijken, schouderbinnenwaarts, travers.
Pony is een hele goede springer, maar ik ben niet zo'n beste springruiter. Ik heb onder het zadel oxer van 1.10 met haar gesprongen (is mijn absolute max.), uit draf, had ze totaal geen moeite mee. Op dit moment ben ik t springen wat aan t oppakken en ben ik haar parcoursklaar aan het maken, ze pakt het super op (ik ben het grootste probleem)
Ze kan mee naar buiten, ook daar is ze goed te rijden, niet bang van auto's e.d.

Hoeveel is mijn pony waard volgens jullie?

Liselot

Berichten: 32202
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 23:09

ik denk dat 1750 echt het max is... geen papier en geen wedstrijdervaring is een killer voor de prijs

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 23:11

Die wedstrijdervaring is onderweg- ze gaat deze zomer mee op concours. Ben heel benieuwd wat ze gaat doen

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48528
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 23:27

door haar veelzijdigheid zou ik denk ik rond de 2000 gaan zitten... en 2500 als alle toebehoren erbij zitten... het is tenslotte ook een leuk paardje om te zien.. Lachen

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 00:05

Idd rond de +1750...

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 00:06

zeker een leuke om te zien!! helaas geen wedstrijdervaring, en dat doet voor veel mensen de das om...neem lekker mee op concours, zal je daarna zien dat je kan stijgen!!!
mooie leeftijd om te verkopen!! ik weet niet waar je aan moet denken, ben er erg slecht in! mijn E staat te koop, maar de handel is momenteel zeer slecht...

llleoni
Berichten: 1002
Geregistreerd: 23-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:16

Citaat:
door haar veelzijdigheid zou ik denk ik rond de 2000 gaan zitten... en 2500 als alle toebehoren erbij zitten... het is tenslotte ook een leuk paardje om te zien..


ja volgens mij... ligt de prijs.. wel hier tussen

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:21

Ik ga met de vorige reacties mee: tussen €1750 en €2000