uitslagen YR Roosendaal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

uitslagen YR Roosendaal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 21:44

Weet iemand de uitslagen al, ben heel benieuwd!!!!!

MorLor

Berichten: 55
Geregistreerd: 26-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:11

9-5-2004: Wendy Fokker met Darwin in kopgroep!
Vierde plaats bij de Young-Riders om de Akzo-Nobel prijs.

In Roosendaal vond gisteren de tweede observatiewedstrijd plaats voor junioren en Young-Riders. Bij de Young-Riders (tot 21 jaar) wordt er fel gestreden door een aantal zeer getalenteerde ruiters en amazones. De wedstrijd werd dit keer gewonnen door Tommie Visser met zijn schimmel Blue Ocean. Op de tweede plaats kwamen twee aan elkaar gewaagde talentvolle dames, namelijk Dominique Filion met Gentile en Veronique André de la Porte met Warlock. Op een mooie vierde plaats kwam Wendy Fokker met Darwin. Wendy rijdt pas het eerste jaar bij de Young-Riders. Vorige week was ze al succesvol op het internationale concours in Duisburg, en nu dus weer een prachtig succes. Wendy wordt gecoached door haar moeder Inge en eens per week komen ze trainen op Dressuurstal van Baalen bij Coby. Ze behaalde een mooi percentage van 66% in de Landenproef.Dit is een proef op het niveau van Prix St Georges.

Ook Marlies reed een succesvolle wedstrijd met Roman-Nature, ze wonnen de Prix St Georges met 70,50%! Ook Marlies' leerlinge Bibi van Berkel reed zich tweemaal in de kopgroep. Morgen meer uitslagen en meer informatie!

Van de site van dressuurstal van Baalen.... Wendy gefeliciteerd!!!!!! OK dan!

MorLor

Berichten: 55
Geregistreerd: 26-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:12

oooh en Bibi enTommie ook gefeliciteerd!!!! Haha!

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 16:58

Wat heeft Angela gedaan?

autodropje

Berichten: 83
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Schoten-Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:58

Citaat:
Wat heeft Angela gedaan?


Mix had de pijp echt helemaal leeg. Daarnaast viel het mij op dat de vader van Angela haar deze keer hielp bij het losrijden, en niet zoals normaal haar moeder.

Tommie en Blue Ocean waren echt weer een klasse apart, hoewel ook Tommie moet gaan oppassen voor overbelasting. Na Tommie en Blue Ocean had naar mijn mening Wendy met Darwin een schitterende proef. Verder was Vincent van Gasselt echt heel goed bezig. Als ik Jan Peeters was zou ik Vincent, alleen al voor de teamsfeer, meenemen naar het EK.

Verder won Diederik van Silfhout ook weer bijna alles wat er te winnen viel.

Mijn totale indruk van zaterdag was wel dat de jury over het algeheel wat laag aan het punten was.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 19:16

Ik zag dat Mix een paar keer struikelde in de proef, wat zonde.
Thuis helpt haar vader haar altijd.....

Ik vond de proef van Wendy Fokker ook heel mooi!!!! Wat een schitterend paard die Darwin.

Maar ik vond het echt heel leuk om Mix en Angela weer een keer te zien rijden, dat was een tijd geleden. OK dan!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:10

De uitslagen zijn inmiddels ook op www.zzgp.nl Knipoog
Btw, Diederik was in de individuele proef 3 & 4! Niet eens 1 en 2! Daar stond Bibi namelijk (2) Haha! .

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 22:26

Bart Bax heeft met Orion ook een nette prestatie neergezet in de Lichte Tour!! Dat Paard gaat nog ver komen! (tenminste als hij blessure vrij blijft)

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:14

de mijne ging met losrijden echt super maar in de proef ging het echt niet zo best en hij vond het nodig om twee keer steil overeind te komen, beetje jammer was 13-de met 60.8%, doel gelukt moest nml bij beste 18 komen ivm NK. Als hij weer wat langer loopt gaat het wel weer beter deze wedstrijd kwam gewoon te vlug na zijn blessure. Maar we trainen rustig verder...

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:21

Ey Lin, netjes toch voor de eerste keer (na de blessure)! we bellen nog ff over Helden

Ik heb ook wel fijn gereden, eerste proef was veel fijner dan de 2e maar in de tweede had ik 3% meer.
En ik had weer 2x meer dan 20pnt puntverschil; ze weten niet wat ze met me aan moeten Haha!

joop007
Berichten: 798
Geregistreerd: 05-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:35

ben je klaar mee, ik had maar 1 punt jury verschil. Maar ik hoop dar in Hleden de score wel flink omhoog gaat. En dat van helden is goed ik hoor het wel. groetjes

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 16:15

Meiden, proficiat met de resultaten!

In het ZZ Zwaar waren er ook enorme verschillen, dus troost je, Bibi Knipoog

autodropje

Berichten: 83
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Schoten-Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 16:37

Nistria,

Eerlijk gezegd (en ik ben echt een fan van je) was dat laatste sprankeltje, dit keer niet echt aanwezig. Verder moet je je niet te veel aantrekken van je scores, want jullie bondscoach heeft zo zijn eigen systeem van selecteren. Verder een goed bedoeld advies, laat je niet teveel verleiden om op dit openbare forum commentaar op de jurering te geven. Want BIG BROTHER is watching you.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 16:42

Bloos!



We zijn dus gewaarschuwd!!

autodropje

Berichten: 83
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Schoten-Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 16:44

Suzanne schreef :

Citaat:
Ik zag dat Mix een paar keer struikelde in de proef, wat zonde.
Thuis helpt haar vader haar altijd.....


Eerst vraag je hoe Angela het gedaan heeft en dan kom je met een opmerking zoals boven omschreven ? Heb je het nu wel of niet zelf gezien ?

Verder staat in haar biografie op de KNHS-site, dat haar moeder haar begeleidt, dus vandaar mijn verbazing. Maar ik ken ze onvoldoende , dus je zal wel gelijk hebben.

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 17:23

Wij zijn naar Angela gaan kijken. Dus ik weet wel hoe de proef ging. Maar ik heb niet op de uitslagen gewacht, zij startte als een na laatste en inmiddels was het half 7 geweest. Het is nog lekker 2 uur rijden naar huis en we gingen nog stappen.
Was natuurlijk wel heel benieuwd naar de uiteindelijke uitslag. Ik sta niet meer bij hun op stal, dus ik spreek Angela ook niet dagelijks meer... Knipoog

Weet dus ook niet hoe het nu gaat met trainen, maar voorheen werd ze altijd begeleid door haar vader. Wat ik heb begrepen nog steeds trouwens.
Maar ja, ze kunnen allemaal sturen, dus hou het maar op gezinsbegeleiding... Knipoog

Suzanne F.

Berichten: 49207
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 18:42

autodropje schreef:
Nistria,

Eerlijk gezegd (en ik ben echt een fan van je) was dat laatste sprankeltje, dit keer niet echt aanwezig. Verder moet je je niet te veel aantrekken van je scores, want jullie bondscoach heeft zo zijn eigen systeem van selecteren. Verder een goed bedoeld advies, laat je niet teveel verleiden om op dit openbare forum commentaar op de jurering te geven. Want BIG BROTHER is watching you.


Ach dr lezen zoveel mensen mee. Nu ik zie dat je uit Schoten komt?? Dochter van Mevr. Withages??? Knipoog Haha!

autodropje

Berichten: 83
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Schoten-Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 19:58

Citaat:
Ach dr lezen zoveel mensen mee. Nu ik zie dat je uit Schoten komt?? Dochter van Mevr. Withages???


Nee, maar we hebben wel dezelfde kapper, slager en bakker.

Willeke15

Berichten: 318
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:48

autodropje schreef:
Citaat:
Ach dr lezen zoveel mensen mee. Nu ik zie dat je uit Schoten komt?? Dochter van Mevr. Withages???


Nee, maar we hebben wel dezelfde kapper, slager en bakker.


Haha! Haha! Ook dezelfde Tandarts??????

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:20

autodropje schreef:
Citaat:
Ach dr lezen zoveel mensen mee. Nu ik zie dat je uit Schoten komt?? Dochter van Mevr. Withages???


Nee, maar we hebben wel dezelfde kapper, slager en bakker.


Heel even offtopic Autodropje je zit constant op bokt,verteld hele verhalen..Maar als ik je een PB stuur (al meedere malen) wie je nou eigenlijk bent dan ben je niet thuis en krijg ik geen antwoord..Helemaal dat je bij Coby heb getraind en ik ook(vijf en half jaar zelfs) en nu weer train zou ik je toch moeten kennen??En ook omdat je een vriendin bent van Rita want die foto die je op bokt heb komt van twinrays af de site van Rita,vrouw van theo komt dat je bekend voor??Of moet ik thea zeggen??

Verder weer ontopic vind het super leuk dat Lorraine ook weer bij de beste 10 zat vorige keer had ze ook al zo goed gereden..Iedereen nog gefeliciteerd!!! *LOL* OK dan!

valencia
Berichten: 562
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:32

op de site van www.zzgp.nl staan alle starttijden en uitslagen van de hogere wedstrijdsport. daar kijken is altijd handig!!!! *LOL*

groetjes

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 21:40

autodropje schreef:
Suzanne schreef :

Citaat:
Ik zag dat Mix een paar keer struikelde in de proef, wat zonde.
Thuis helpt haar vader haar altijd.....


Eerst vraag je hoe Angela het gedaan heeft en dan kom je met een opmerking zoals boven omschreven ? Heb je het nu wel of niet zelf gezien ?

Verder staat in haar biografie op de KNHS-site, dat haar moeder haar begeleidt, dus vandaar mijn verbazing. Maar ik ken ze onvoldoende , dus je zal wel gelijk hebben.

By the way...in haar biografie staat bij trainer: Gerard vd Berg...haar vader dus
Grappig om te zien dat mijn paard nog genoemd wordt. Wij hebben Imatador van ze gekocht.