Foto's van mijn schatjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Foto's van mijn schatjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 22:41

Hieronder foto's van twee van mijn drie katten. De zwarte is Maggy, nu zo'n 4 jaar oud, en de grijze is Spooky (spreek je uit als Spoekie) en zij is nu zo'n half jaar oud. Spooky is een kruising tussen een pers en een cyperse kat. Lovers Een echte wollie bollie....
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 22:46

leuke foto's
katten hebben altijd van die mooie ogen,
die van jou vooral.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 22:59

aaaaaaaaaaah echte wollie bollie('s)
Maggy is een mooie kat zeg en Spooky heeft erg mooie ogen!

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3


Jannie

Berichten: 1133
Geregistreerd: 09-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 01:43

Vind Spooky wel errug leuk!!!!

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 05:12

Wat een leuke poezebeesten heb jij Lovers
Is Spooky nou ook zo klein? En blijft ze ook wat kleiner als een gewone huis/tuin en keukenkat? Ik had namelijk zelf een pers en die is ooit per ongeluk door een kater uit de buurt gedekt Verward 1 van de kittens is toen naar m'n moeder gegaan en ze is altijd vrij klein gebleven. Ik was benieuwd of dat bij die van jou ook zo is...
groetjes.

Life is all about ass; you're either covering it, laughing it off, kicking it, kissing it, busting it, trying to get a piece of it or behaving like one.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 10:29

Spookie is leuk! Ukkie heeft er wel wat van weg, vooral die vacht, die is ook zo pluizig.
Die haren voelen ook zo lekker zacht, heel anders als bij een gewone, "gladde" kat! Mooie kleur heeft ie trouwens ook! Apart hoor met dat donkere en lichtere grijs

kdv

Berichten: 16
Geregistreerd: 05-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 10:59

ohw wat een lieverds haha Pling

Miran

Berichten: 4451
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 12:50

Zo'n zwarte hebben wij ook gehad. Ik vind Spooky erg leuk, maar Maggy ook. Zal ook eens fotos van ons rode monster erop zetten.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-01-02 14:07

Spooky is helemaal niet zo klein hoor... Lachen Ze groeit echt als de beste. Ik ben helemaal gek van d'r.... het is echt een mallote knuffelkat. *LOL* Maggy daarentegen is enorm bang voor alles. Als ik d'r voorbij loop kan ik d'r wel aaien (ben ook de enige die dat kan), maar bij mij op schoot zitten of knuffelen... nee, daar begint ze niet aan.... Tja, eens per jaar.. wil het nog wel eens lukken.
Maar goed, ik heb dus nog een kat, Amona (roepnaam Moontje) genaamd, zij is inmiddels zo'n 10 jaar oud, maar daar heb ik op dit moment even geen recente foto van bij de hand.

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 14:38

Wat een leukerdjes! Lovers
Spooky vind ik ERG mooi en teddyberig Lovers
Maar Maggy heeft ook een mooie uitstraling, zoals ze daar ligt. En dat koppie... Kwijl

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 16:26

O, ik heb ook zo'n Maggie-poes. De mijne heet Dikkie en ze is nu, op 9-jarige leeftijd een echte knuffelkat geworden. Ze ligt om precies te zijn nu ook tussen mij en mijn toetsenbord, met haar koppie op mijn arm. Vroeger was ze altijd een beetje raar, tenminste, als je haar niet kende. Ze wilde alleen maar heel af en toe knuffelen met haar neus onder je arm en dan maar kneden met die pootjes. (Doet ze nu nog.) Nu wil ze gewoon altijd bij me zitten, wat ik ook aan het doen ben.
Maar ik heb nog een hele lieve poes, dus ik moet wel zorgen dat die ook genoeg knuffels krijgt.

xxFiekexx

Berichten: 539
Geregistreerd: 30-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 17:03

aaahhh wat een schatjes! Lovers

Mag een vegetariƫr vlinders in zijn buik hebben?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 18:40

Wheeeh, nu mis ik de katten helemaal..... Huilen Huilen Huilen
Maar wat een schatjes zeg!!!! Wow!!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot en 50 bezoekers