50 Euro misgelopen... :? :D Maar wel 2x 1 :P

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

50 Euro misgelopen... :? :D Maar wel 2x 1 :P

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 21:03

Ik had vandaag concours in Diepenveen. We hadden in het
vraagprogramma gezien dat er voor de M&Z extra prijzen waren van 100 ( Wow! ) Euro... Nou daar wilde ik dus wel starten!! Leek me wel leuk
om even 100 Euro te winnen Haha! ! Het leek me logisch dat de extra prijs bij de eerste proef uitgereikt werd, dus die proef had ik geoefend, die andere niet Tong uitsteken Haha! (had ik ook geen tijd voor hoor Knipoog )
Nou vandaag was het concours dus Tong uitsteken .

De eerste proef moest ik om 12.55 uur. Ik had een half uurtje losgereden. Toen de proef in....
Hij was echt super fijn. Normaal is Mazzeltje altijd ontzettend lui, maar nu was hij goed aan het been Verward en de proef liep super. 2 weken hiervoor had ik ongeveer net zo'n proef waar ik ook heel erg tevreden mee was.
Kreeg ik mijn punten: 62,60% .... Misschien stom om te zeggen, maar ik had dus echt wel meer verwacht! Die proef 2 weken ervoor had ik dus 68,20% en ik had nu iets in die richting verwacht, misschien 2% minder, maar goed....
Ik eigenlijk dus al best wel balen, want ik wilde die prijs! Haha! Tong uitsteken

De tweede proef moest ik meteen na de eerste, er zat er één tussen. Ik merkte al toen ik nog eventjes reed dat hij drammerig werd... Maar goed snel erin dus. Had ontzettend veel publiek, want alle andere ringen en klasses waren al afgelopen. Dat was dus heel fijn, maar niet heus,
want hij was heel stout!! Liep de hele tijd tegen de hekjes aan te drukken en spurtte een paar keer weg.. Dat was iets minder dus... Haha!

Kreeg ik daarvan de punten: 67% Verward Verward Daar snapte ik dus echt helemaal niets van!! Het had juist precies andersom moeten zijn!!!!
Maar goed, daarna de prijsuitreiking....

De eerste proef was ik Ex Equo 1e (godzijdank) met een ander meisje. De tweede proef had ik gewonnen... En toen de extra prijs.... Bleek dat ik hem moest delen met dat andere meisje!!! Boos!
Hahaha, dat was natuurlijk wel jammer!!
Maar goed, desondanks ben ik wel tevreden, al is die jury van de eerste proef niet mijn favoriet meer... Scheve mond Knipoog .

Uiteindelijk kwam ik nog uit op 87,50 Euro.. Niet mis natuurlijk!! Lachen Lachen

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:07

Goed hoor! Wel heerlijk ff 87,50 verdienen met een wedstrijdje..! Maar wat ga je doen als je 10 winspt in de Z2 hebt? je gaat wel hard toch?? (k hou veel wedstrijdtopics bij, dus vandaar Haha! ) Ga je tot maximaal uitrijden ofzo??

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 21:10

Ja ga zeker hard Tong uitsteken Maar ik rijd voorlopig nog even door, maar ja wat moet ik verder?? Kan niet verder hè, met een pony!
Waarschijnlijk gaan we dan op zoek naar een paard...

Symbeami

Berichten: 2662
Geregistreerd: 16-10-03
Woonplaats: Okkenbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:18

Gefeliciteerd hoor, dat is toch hartstikke goed. En ja je kan het hebben dat een jury wat lager punt. Toch nog eerste plaats, dat is nooit weg.
En 87.50 euro, nou is ook nooit weg toch?
Onze vereniging organiseerde dit concours, waren jammer genoeg heel weinig inschrjivingen bij de pony's. Morgen bij de paarden is het hartstikke vol.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:38

Ja dat is wel jammer dat je een E pony hebt. Anders kon je nog wel verder toch?? Maar heb je deze pony al lang of niet?? Nahja is jammer dat ie weg moet Scheve mond Maar een nieuw paard is ook weer leuk toch... Knipoog

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:48

hey!! gefeliciteerd joh OK dan!
echt super!!! Je gaat echt keihard, en
zulke pnt in de z2 is absoluut niet mis Bloos Knipoog
87,50 is ook lkkr verdient voor een wedstrijd Cool

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:09

Hoe kom je aan 87,50? Ja door te winnen, maar dat bedrag?

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:26

2 x 1e + een extra prijs van 50 euro dat zal wel uitkomen op 87,50! Lijkt me logisch

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 09:09

Haha ja inderdaad.
De eerste prijs in de eerste proef was E 17,50.
De eerste prijs in de tweede proef was E 20,--.
En E 100 : 2 =E 50,-- Knipoog .

Maar _Romana_ ik heb Mazzel nu iets meer dan een jaar (niet lang dus Knipoog ) . We doen hem ook niet weg hoor! Rijd er voorlopig nog wel even mee in het Z2.

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 09:25

Wow! Hyper! Dat heb je heel mooi gedaan! OK dan! Gefeliciteerd Lachen

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:16

Zow lekker ouwe, als daar nog een keer concours is wil ik er ook wel heen Haha!

Je gaat echt snel!
Maarja moet ook wel want je ging Marrigje verslaan Tong uitsteken

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:58

So he!! Waar was dat concours?? Das lekker verdiend in een paar proefjes!! Knipoog Ikke ook volgend jaar!! Tong uitsteken

Ennee...op naar het kampioenschap Z2 he?

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 18:37

Dat concours was in Diepenveen Knipoog .
Maarre, moet deze zomer maar eens hard mijn best doen, want het is het laatste jaar voor Marrigje Tong uitsteken Tong uitsteken . Hahaha...

Jaike
Berichten: 2349
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Genemuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:14

Zo hé lekker snel verdiend *LOL* Gefeliciteerd!!!! OK dan!

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 21:15

Dank je!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:18

Ja zeker je best gaan doen!! Haha! Lijkt me echt leuk als je marrigje verslaat in der laatste jaar!! Die heeft al vaak genoeg gewonnen, nu eens iemand anders toch!! Wat zullen al die mensen verbaasd zijn zeg! Inclusief marrigje haha ik zie t al voor me Bloos Haha! *LOL*

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 21:33

Whahahaah jij loopt hard van stapel Tong uitsteken Knipoog Nou ik doe mijn best, maar het is wel een heeeeeeeele kleine kans Knipoog

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:11

Haha ja maar t lijkt me gewoon grappig als iemand haar in haar laatste jaar zal verslaan, maar tzal best moeilijk zijn want er zitten ook meerdere andere goede mensen in de Z2..

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 10:25

Knap hoor!!
Wordt tijd dat je nationaal bij de pony's gaat starten Knipoog
Word je dit jaar 16 of volgens jaar??

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:06

haha wat kan jij zeuren zeg haha
super hoor!!! wel leuke prijzen! ik had met Oetje toen(ook 2x 1e +extra prijs) 130Euro gewonnen!

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 14:24

hey chantal ik heb je zien rijden. het zag er mooi uit hoor. je hebt een mooie pony. en gefeliciteerd!!! ik heb zelf in de m2 gereden en ik ben 2 keer 1ste geworden met lage punten. maar jah ik heb dan toch die 100 euro ben er wel blij mee.. maar gefeliciteerd..

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 15:06

Hee Bibi, ik heb een E-pony, dus nationaal zal er niet inzitten Knipoog . Maar jij ook gefeliciteerd he!! Hardstikke goed! OK dan!

Enne Ladyenpippi, jij bent Angela Snippe he? Heb je trouwens de eerste of de tweede proef gezien?? Haha!
Maarre, jij ook gefeliciteerd! Ik hoorde je wel bij de prijsuitreiking, toen je omgeroepen werd Haha! . Er was bijna niemand meer Tong uitsteken .

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:16

jah ik ben angela snippe.. toen ik de punten kreeg schrok ik me dood. maar ik was wel tevreden. en toen dachten we van ach ik heb toch geen prijs kunnen we net zo goed weggaan want wij dachten dat ze de m1 en m2 bij elkaar indeden. toen zijn we maar weggegaan en toen 's avond keek mijn moeder op de uitslagen lijst. en zag dat ik 2 keer eerste was. nou ik lachte me rot, had ik nooit verwacht maar is wel leuk.. ik heb alleen de 2e proef van jou gezien. en ik zag ik je op het inrijterein.

Hoipiepeloii

Berichten: 7295
Geregistreerd: 23-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-04 16:02

Aha, nou mijn tweede proef ging (zoals je hierboven kunt lezen) echt heel slecht Tong uitsteken . Maar ja, kan een keer gebeuren. Ik vond het ook heel erg vreemd dat ze bij ons het Z1 en Z2 niet samen deden!! Er was er namelijk maar 1 in het Z1 (Joost Siemerink) en die won dus automatisch alles!! Ook de extra prijs!! Best raar! En hij lachte zich ook rot, want zijn proeven gingen helemaaaal niet goed, maar hij had toch maar zoveel geld! Haha! Tong uitsteken

Snipsnap

Berichten: 3798
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:16

nou wij hadden naar diepenveen heen gebelt over de prijs want die heb ik nog niet. zegt ze zo van heb je je afgemeld mijn vader zo van jah. maar dat was dus niet zo... zei die vrouw zo van jah want als je je niet heb afgemeld dan krijg je de prijs ook niet.. maar dat mag toch helemaal niet je hoort dan toch gewoon je prijs te krijgen maar nu belt die vrouw straks terug of ik nou mijn prijs krijg of niet maar wat als ik nu mijn prijs niet krijg dan... ik denk dat ik maar gewoon naar de knhs bel. voor de zeker heid maar wat kan ik nu het beste doen dan.. want het is dan toch wel weer 130 euro wat ik dan krijg