Hardcore liefhebbers ( gabbers)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Hardcore liefhebbers ( gabbers)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 12:34

Vroeg me af of hier ook nog gabbers of hardcore liefhebbers zaten Haha!

Zoja leef je uit Haha!


Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:38

Ik hou wel van hardcore maar dan liever happy hardcore.. Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:59

Ik wás een echte gabber, maar dat is alweer zo'n 6 / 7 jaar geleden.. Nu kan ik het nog steeds wel luisteren, alleen niet te veel en niet te lang. Maar een nummertje Promo tussendoor...ben ik niet vies van Haha!
Ben nu overgelopen naar hardstyle.. wat feestjes betreft dan

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:20

Ik hou ook meer van happy hardcore, ben ook geen gabber verder maar t is wel lekkere muziek Lachen

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:36

Ja, ik hou wel van hardcore hoor alleen ik ben geen gabber ofzo

:¨·.·¨:
`·.
Bjarki, Harry en Dorus

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:40

Ik luister heel veel hardcore. Ga wel eens naar feesten en draag Lonsdale. Om mezelf nou gabber te noemen: Nee!
Een zwabber ben ik al helemaal niet want ik loop er niet zo bij om bij "de groep" te horen aangezien ik geen gabbers in mn vriendenkring heb zitten Lachen
Ik hou al jaren van die muziek en het zal zeker niet veranderen. Het zit er letterlijk ingestampt bij me Haha!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Mistic

Berichten: 4380
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 13:44

Misja schreef:
Ik wás een echte gabber, maar dat is alweer zo'n 6 / 7 jaar geleden.. Nu kan ik het nog steeds wel luisteren, alleen niet te veel en niet te lang. Maar een nummertje Promo tussendoor...ben ik niet vies van Haha!
Ben nu overgelopen naar hardstyle.. wat feestjes betreft dan


Bij mij precies hetzelfde Haha!

Kaleido's El Rosso (Kaleido's Don Pedro x Kennedy)
Daina van het Leemven
Shah IBN Estaman 16-05-1997 - † 25-06-2010

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:04

Ben geen oude hardcore freak hou wel van een lekker tempo ala 180 bpm maar niet veel meer hoor Lachen dat houdt mijn lichaampje niet meer bij. Hou wel van wat diepere zwaardere bassen Lachen

Wat vind jij dan echte hardcore?

Neroo
Berichten: 10271
Geregistreerd: 16-03-04
Woonplaats: Zuid-oost Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:09

op zijn tijd vind ik het wel leuk om een keer lekker te stampen
maar een echte hardcore freak
nee


Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 06:06

Ik ga 1 a 2 keer in het weekeind naar feesten ben zelf partyfotograaf bij http://www.partyarea.nl
Ben daar ook van hardcore topic en regel persaanvragen voor hardcore feesten voor me andere fotografen.
Heb ook het Neophyte logo op me rug laten tatoeren. Die heb ik nu een jaartje.
Ga zelf al sins me 15e naar feesten Haha! En echt helemaal gek van Neophyte.
Ik kleed mezelf niet als gabber heb alleen bomberjackie...Maar vind het onzin om me gabber te noemen.
Omdat de samenhorigheid waar gabber voor stond weg is....Tegenwoordig lopen der onwijs veel racisten en herrieschoppers rond..Die eigelijk niet op zulke feesten moeten komen. Vorig jaar liep ik der wel als gabber bij maar ben toen een aantal keer inelkaar geslagen omdat ik een "racist" was. Ze geven de hardcore scene alleen maar slechte naam. En pakken dus juist de mensen die geen racist zijn.

Sorro

Berichten: 1280
Geregistreerd: 19-04-04
Woonplaats: Schagerbrug

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:35

Ik, alhoewel ik niet meer naar feestjes ga mag ik toch wel er nog graag naar luisteren en krijg er nog altijd kippevel van.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:37

Ik hou meestal wel van hardcore. Het ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben.
Het liefst luister ik naar hard-trance.

Maar om mij nou gabber te noemen

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 14:08

Ik ging vroeger altijd naar een kroeg waar ze hardcore draaiden, maar dan praat ik over bijna 10 jaar terug.
Af en toe luister ik nog weleens in de auto en dat blijft leuk.
Maar ik heb mezelf niet in trainingskleren gehesen en ik ben 1 keer naar een feest geweest en dan kom je om half twaalf 's ochtends thuis, maar dat is niks voor mij.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 14:11

ging vroeger ieder weekend naar feesten grotere en kleinere. Heb er helaas geen vut meer voor (en vrienden die er van houden) luister er nog wel eens naar in de auto maar eigenlijk vaker naar hardstyle en oldscool.

rebati

Berichten: 4249
Geregistreerd: 18-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:08

Kusia schreef:
Ik hou meestal wel van hardcore. Het ligt er maar net aan in wat voor bui ik ben.
Het liefst luister ik naar hard-trance.

Maar om mij nou gabber te noemen


Hier idem, maar dan het liefst hardhouse.

Brabantse Fries ;)

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 15:10

Ik vind hardcore wel echt heel mooi, luister t ook vaak maar echt een gabber kan ik mezelf niet noemen, jah as je nike's gabber achtig ook noemt tsjah dan ben ik gabberachtig hahaha

So close,
no matter how far.

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 16:44

Ik.
Ik ga niet meer naar feesten daar heb ik geen tijd meer voor en ik heb het geld er ook niet meer voor over.Maar er is een tijdej geweest dat we toch elke 2 weken wel naar een houseparty gingen.
RTC was favoriet bij mij.
Ik heb nog steeds veel cd's en draai ook regelmatig in mijn auto hardcore verder heb ik nog wel kleding uit die tijd maar dat heb ik vooral aan als ik wat makkelijks aan moet hebben Haha!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:52

Ik ben echt een die-hard happy hardcore fan. Uit de tijd 94-95 met DJ Paul Elstak, Dune, Charlie Lownoise/Mental Theo. Ja dat waren nog eens tijden. Tegenwoordig heb je wel hardcore maar das toch wel meer stampwerk zonder leuk deuntje. Oja partyanimals ook nog.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Smurfie

Berichten: 2628
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-04 19:09

Ik heb echt een hekel aan happy hardcore Lachen Door de happy hardcore is hardcore commercieel geworden en daarna heel erg underground! Dus het was soort van dood Haha!

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:12

geen hardcore, dat "danst" niet zeg maar... ik ben een hardhouse mensje Lachen In t dagelijks leven een bijna- kakker en op feestjes... euh... niet in te delen zeg maar Knipoog Ik ben he-le-maal gek op diepe, zware bassen zoals in bijv. het nummer "murder was the bass"... Ik weet eigenlijk niet waarom ik in dit topic reageer, want de vraag is wie er gabber is... naja.. ik ben mn mening/ ei even kwijt Knipoog!

Der Ellmauer Dancing Queen

Gangster

Berichten: 1365
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:15

Ik ben geen gabber, maar vind het wel heerlijk om lekker uit mijn dak te gaan op hardcore!! Maar dat maakt je tog niet meteen een gabber...

There's no greater power, than the power of goodbye

sandra1977

Berichten: 1887
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 20:54

Tja, 'vroeger' was ik gabber, compleet met haarstijl en kleding. Ging regelmatig housen. Toen was de sfeer over het algemeen nog leuk en gemoedelijk. Nu heerst er veel te veel agressie vindt ik en lopen er teveel mensen rond met een verkeerde instelling.

Ik luister nu nog maar zelden naar Hardcore, maar als er een keer een 'oud' nummer voorbij komt moet ik wel even, met een glimlach, terugdenken aan die 'oude tijd' (goh, wat voel ik mij nu ineens bejaard zeg!! Bloos Haha! )

Veni, vidi, vici

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 21:21

Ik houd wel van hardcore. Vind het echt gaaf. Maar ik ben absoluut geeen gabber! (Eerder een braaf studentje Haha!). Ik ben de enige van mijn vriendenkring die van die muziek houdt.
*Ik ga trouwens wel voor de nummers waar een leuk muziekje doorzit. Maar soms vind ik dat harde ook wel gaaf.*

Kusia schreef:
Het liefst luister ik naar hard-trance.

*LOL*

:D

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 08:47

Ik ga regelmatig naar Feesten... Ik hou meer van hardstyle en niet echt het Gabber....
Ik ga eerdaags naar DefQon en misschien a.s. Zaterdag naar de Hemkade club Tempo.

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 09:34

Tja, echt gabber zal ik het niet meer willen noemen... Krijg ik weer zo'n beeld van Gabber Piet en Gabber wijffie voor me

Ben er ook 1 van de oude garde. Ga nu al ruim 8 jaar naar feesten. Nu alleen wat minder omdat ik vorig jaar met m'n vriend een huis gekocht heb en nu is de tijd en geld wat minder.

Ik ga nog steeds graag naar De Fun en dan vaak ook naar Multi waar wat oude styl word gedraaid van 91 - 92.
Promo vind ik ook goed en een vriend van mij draait ook wel eens op feesten, hij draait vaak nog wel gouwe ouwe platen ook errug leuk...
Neophyte en RTC zijn ook altijd wel favo's van mij geweest...

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, BlueStocking, BrandWatchBot, Dennis, Eapy, IASCrawler, Jolynne, Love_Rosie, SUSANNEx en 91 bezoekers