Vriendin gestopt met paardrijden voor jongen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Vriendin gestopt met paardrijden voor jongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 15:32

Mijn vriendin die ZAT dus op paardrijden, gewoon les, ze vond het heel erg leuk totdat ze een jongen leuk begon te vinden, die jongen die begon ook interesse voor haar te krijgen, maar hij zei dat ie paarden k*tbeesten vond enzo, zei had nog niet gezegt dat ze zelf paarden heel erg leuk vond.
Dus toen zouden ze een x afspreken op een vrijdag (had ze les), toen zei ze tegen hem, nee ik kan niet want ik moet naar de paarden, dus toen zei die gozer "paarden?, bla bla, een heel gesprek over paarden en alles, toen zei die tegen haar ja of je neemt mij en stopt met die tijdverspilling, of je gaat wel door met die beesten en ik maak het uit.
Toen zei ze ja ik stop er wel mee dan, dus is ze er mee gestopt.
VOOR EEN GOZER!!!
dan ben je toch lomp???!!!maar ja het was haar keuze..

ik zou paarden echt nooit opgeven voor een jongen!!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 16:55

Mwa, manege les zou ik graag voor mijn vriendje over hebben Haha!
Maar Pinky niet, echt niet, nooit. Denk er nog niet aan...
Als mijn vriend ermee zou komen dat ik Pinky op zou moeten geven dan zou ik het metteen uitmaken. Het lef alleen al om mij voor die keuze te stellen!
gelukkig weet hij hoeveel ik om mijn dondersteentje geeft en zal hij dit ook NOOOOOIt van mij verwachten Lovers

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-01-02 16:59

ja je heb wel gelijk maar toch, ik zou les ook niet opgeven voor een jongen. toch?

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 17:00

als een jongen dat tegen mij zou zeggen lag ie meteen in tokio!Ik zou nooit mijn hobby opgeven voor 1 of andere gozer.
Maar ja,je hebt van die mensen die het wel doen.

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 18:05

Neeee! Opzouten met die hap!
Dat accepteert ie dan maar. Boos!
*LOL*

Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter, and those who matter don't mind.

party-girl

Berichten: 1161
Geregistreerd: 03-11-01
Woonplaats: Ter-Idzard (vlakbij wolvega)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 18:26

ja dat ken k ook wel. Maar op die leeftijd zijn jongens gewoon belangrijker dan paarden, tsja bij de een wat meer dan bij de ander.

~Be as you are~

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 18:32

Ik snap het wel een beetje van dat meisje. Toen ik een jaar of 14 was, wilde ik dolgraag op dansles, omdat mijn vriendinnen dat ook deden. Toen moest ik van mijn ouders kiezen, paardrijden of dansles, en toen heb ik voor dansles gekozen. Je bent op die leeftijd nou een keer makkelijker beinvloedbaar voor nieuwe spannende dingen. Nu zou ik me nooit meer voor zo ´n keuze laten stellen en al helemaal niet omdat mijn vriend niet van paarden houdt. Bij ons is dat dus wel het geval, maar wij respecteren elkaar en hebben elk onze eigen hobbys Lovers

aniek

Berichten: 157
Geregistreerd: 24-11-01
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 18:38

ik vind dat ook dan maar geen vriend

Je krijgt de groetjes van de koeien,
van de paarden en de bij.
Maar de allermeeste groeten krijg je van mij!!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 18:39

Party-girl, je hebt gelijk dat ze op die leeftijd meer 'beïnvloedbaar zijn', maar toch...
Die jongen heeft het récht niet om tegen zijn vriendin te zeggen dat zij ergens mee moet stoppen, wat dan ook, alleen maar omdat hij anders de verkering uitmaakt. Boos!
Hij hoeft er (op die leeftijd) helemaal geen last van te hebben dat zij rijdt.
Ze kunnen toch op alle andere dagen van de week bij elkaar zijn, wat maakt dat ene avondje dat ze rijdt dan uit.
Ik vind dat hij zich gedraagd als een egoïst.
Hopelijk ziet zij dat over een tijdje ook in, en of: hij bint in en geeft toe dat hij fout was, of: ze maakt het uit. Zoiets... Haha!
Maar jah, als je smoorverliefd bent... en je bent niet zo fanatiek paardengek als wij hier, wie weet wilde dat meisje zelf ook niet echt doorgaan en vond ze de manege 'wel gezellig' maar meer ook niet?
Maar hoe het meisje er over denkt maakt niet uit.
Feit is en blijft dat die jongen bepaalt wat zij wel en niet mag doen, en zodra dat het geval is...
DUMPEN! Extreme duivel

Mellien
Berichten: 1121
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 18:55

Ik vind het allereerst bijzonder stomn van dat meisje om haar hobby op te geven voor een jongen. Daarbij lijkt me dit een heel slecht begin voor een relatie. Als zij die jongen zo leuk vind en zoveel voor hem over heeft, wat kan hij haar dan nog meer laten doen? Natuurlijk hoef je niet alles wat de ander doet ook heel leuk te vinden maar eisen dat je vriend/vriendin met een hobby stopt gaat echt te ver.

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:10

Nou, met dat soort jongens heb ik inmiddels ook ervaring.
Hij kwam op zaterdag bij de paarden met de mededeling dat ik maar moest kiezen tussen hem of de paarden.....nou dat heeft ie geweten.
Het eerste wat ik gezegd heb is nou, dan rot jij maar op. (nooit geweten dat ik zo hard kon zijn eigenlijk). Toen krabbelde hij terug, want dat had ie natuurlijk niet verwacht. Waar zweepjes toch al niet goed voor zijn, ik heb hem met paard en zweep zo van het erf afgejaagd en gezegd je bekijkt het maar. Aju!

Maar effe ontopic: Dit soort geintjes moeten ze me dus niet flikken. Als ik ergens een hekel aan heb is het hieraan. Jij zegt toch ook niet tegen hem kies maar tussen je motor en mij, of tussen voetbal en mij?
Dus zo iemand krijgt bij mij de bovenstaande behandeling. *LOL*


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:12

Ik ben het helemaal met Melien eens, en met nog een paar anderen hier... Haha!

Die jongen moet haar accepteren zoals ze is... en als ie dat niet doet, dan is het geen goede jongen voor haar...
Maarja, binnen een tijdje is ie gedumpt en zij weer terug op paardrijden Haha!

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:31

Patricia schreef:
Nou, met dat soort jongens heb ik inmiddels ook ervaring.
Hij kwam op zaterdag bij de paarden met de mededeling dat ik maar moest kiezen tussen hem of de paarden.....nou dat heeft ie geweten.
Het eerste wat ik gezegd heb is nou, dan rot jij maar op. (nooit geweten dat ik zo hard kon zijn eigenlijk). Toen krabbelde hij terug, want dat had ie natuurlijk niet verwacht. Waar zweepjes toch al niet goed voor zijn, ik heb hem met paard en zweep zo van het erf afgejaagd en gezegd je bekijkt het maar. Aju!

. *LOL*


Wahahaaahhaaa *LOL* *LOL* *LOL* wat had ik daar graag bij willen zijn... }> Maar idd, een jongen die al begint met zulke eisen is de moeite in feite natuurlijk niet waard...maar je zal maar verliefd zijn en met je hoofd in een roze wolk lopen he...maar mijn meis gaat echt voor geen enkele jongen weg, dan bekijken ze het maar! }> Gelukkig heb ik de paarden pas ontdekt na mijn "pubertijd" dus dat probleem heb ik nooit gekend. Haha!

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 20:10

hahaha lache...

Nou ik zou paardrijden dus ook nooit opgeven voor een jongen.....
paarden zijn mijn leven Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

Patricia
Berichten: 1044
Geregistreerd: 11-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 20:21

Vikki, waarschijnlijk had je je rotgelachen als je daarbij was geweest.
Dat deed de eigenaar van de paarden ook. En het mooiste was nog dat Manouk het nog leuk vond ook, mensje jagen, dat wil ze wel vaker *LOL*

Feit blijft gewoon dat ik mijn hobby niet zomaar voor een of andere jongen opgeef.
Laatst bijgewerkt door Patricia op 12-01-02 20:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 20:22

Bij mij zou Dennis voor de volle 100% voor gaan. Hij hoeft er zelf niet van te houden. Hij hoeft van mij ook niet mee(al zou ik het wel leuk vinden).
Ze moeten je maar nemen zo als je bent. En anders maar niet. Heel jammer maar helaas.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 20:45

Ik ben benieuwd, deze discussie is al een paar keer geweest... Vraag me af hoe het deze keer gaat, ik durf er mijn hand bijna voor in t vuur te steken dat het ongeveer dezelfde kant op gaat. Haha!
Mijn paard is een blijvertje, dat staat vast, maar ik kan me wel voorstellen dat ik mijn tijd ooit eens moet gaan verdelen. Maar mijn paard blijft 50% van de tijd krijgen, en alle tijd die hij daarnaast nog nodig heeft. Als iemand daar problemen mee heeft? Tsja, dan had deze of gene er maar niet aan moeten beginnen.
Om mij te versieren moet je eerst mijn paard versieren... al verandert dat nu wel Schijnheilig

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 23:47

Tsja, ik zit nu ook een beetje in zo'n situatie. Gelukkig niet helemaal . Ik heb een vriend, nu inmiddels bijna een half jaar en hij is nog niet één keer meegeweest naar Ironique, omdat het hem gewoon niet interesseert. Heel jammer, omdat het voor mij wel heel belangrijk is, en dat ie naar mijn mening best een keer kan kijken waar ik nou eigenlijk mee bezig ben, maar goed als het hem niet boeit, tsja jammer. Hij stelt me iig niet voor de keuze 'ik of paard'.

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 23:55

Nou er mee stoppen heb ik ook niet gedaan.
Maar het is meoilijk te combineren.
Je wilt graag bij je vriendje zijn maar je wil ook je paardjes niet laten staan.
Ik ben toen aan verzorgster begonnen,maar je moet dan uitkijken dat het niet te makkelijk word om haar/hem te sturen.
Maar stoppen zou ik niet doen,maar dat is voor iedere anders.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 23:56

Naja zeg, tis te gek voor woorden! En je vriendin doet het ook nog?? Hield ze zeker niet super veel van paarden! Anders geef je het heud niet zo op. Beetje vaaag hoor! Ik zou dat dus nooit doen! Mijn boyfriend moet het maar acepteren dat ik met Pony''s omga... Frusty

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 00:03

Ik ga toch ook niet van mijn vriendin eisen dat ze mee moet helpen om de Land Rovers te onderhouden? Ik kies ervoor om, in de ogen van sommigen, halfgare bakken te rijden, dat is mijn keuze.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 00:11

belachelijk
zou dit nooit doen hoor!!!!!!! ok jongens zeggen wel es paarden stinken naja ik zeg toch ook niet voetbal weg of ik weg.
echt belachelijk
hahaha patricia echt grappig
hij mag die keuze niet stellen

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 00:51

Tsja Laui, ik snap helemaal wat je bedoelt!! Ik zei altijd 'mijn paard is mijn leven' en 'mijn kleine merrie is m'n grote liefde' - en natuurlijk is dat nog steeds zo, maar in iets mindere mate.
aan de andere kant, het paard beïnvloed 'het' nog steeds wel. Ik ga niet zomaar m'n leven veranderen(want daar komt het toch op neer), dan moet diegene wel erg speciaal zijn.....

Ikke: ik weet toch niet of een paard te vergelijken is met een landrover Knipoog
Een Landrover kun je (volgens mij dan) in de garage zetten bij wijze van spreken, en die wacht wel. een paard heeft je elke dag weer nodig. Paarden als hobby is gewoon anders dan andere hobby's, het kost (zeg maar vreet) tijd. Tenminste, als je het bekijkt als 'echte' paardenmens (nou zeg ik niet dat manegeruiters geen fanatici kunnen zijn, maar dat is toch anders dan een eigen paard dat je moet verzorgen en trainen).

En ik kan me ook wel voorstellen dat jongens erop af knappen'heb je haar weer met dat beest' en 'paardenmeisje' an sich wordt toch snel gezien als 'pennymeisje' - softe tutjes, in niet-paardenmensen-taal.
Ik heb er nu bewust voor gekozen m'n 'paardenleven' en andere(ongeveer studenten-) leven meer gescheiden te houden dan voorheen. Dat betekent dat ik op school ('de universiteit'moet ik officieel zeggen natuurlijk Lachen ) niet over m'n paard praat en het zelfs een soort van vervelend vind als iemand er naar vraagt.
aan de andere kant is dat soms onvermijdbaar omdat als ik me poedersuiker voel (en dat is vaak wel te merken) dat meestal te maken heeft met m'n paard en dat moet je dan toch uitleggen.
Goed, dit wordt een beetje slap gezever, ik zal maar ophouden......

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

ikke

Berichten: 37527
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 01:06

Rieja, het klopt wel wat jij zegt, alleen het is een gegevan dat een Land Rover het altijd doet, maar er ook altijd wel iets stuk is. Dat moet dus gerepareerd worden. En zo vreet een auto ook tijd, net als een paard. als je dan dus die twee meent te moeten combineren, tja, dan zou een vriend(in) daar wel eens de dupe van kunnen worden.
Maar het feit dat iemand je voor die keuze stelt. Dan is zijn mening dus suprieur aan jou mening. Gezellig uitgangspunt voor een relatie, dumpen die handel, dus.

It will never be perfect. Make it work. --Live--

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

snoopy2002
Berichten: 326
Geregistreerd: 31-12-01
Woonplaats: a'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-02 01:19

nou ja, ik ben blij na veel zeuren (dit is nog zwak uitgedrukt) weer op rijlessen gekomen. Kwijl Kwijl Kwijl dus dan maar een andere jongen.

mijn zus had voor het vriendje die ze nu heeft een vriend die mario heet.
hij houdt ook niet van paarden en zecht tegen mij (nadat hij mijn kamer
heeft gezien, ach ja 1 en al paarden Lachen ) dat het poedersuiker zijn, en daarvoor zei ik ook dat ik later een manege wil opstarten. zo rond mijn 23/24\25 jaar. hij zij tegen danielle dat ze mij over moet halen om later geen manege te beginnen, anders zou hij het uitmaken. nou ik ben boos naar boven gelopen, heb een stok gezocht en heb hem daar het huis uitgejaagd. nou later (dag erna) zei hij dat het uit was. die durft mooi niet meer hier naarbinnen! maar goed ook Boos! erge scheldwoorden Boos! !

sorry moest ik even kwijt Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Articuno, chanelle14, Claudia1993_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, micksage, Molfre, Riviera87, Robin_Rikkie, Roosch, Sintara, vikawiek, xSimonee en 146 bezoekers