nou, ik ben benieuwd wat het wordt met die wedstrijd,balen!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

nou, ik ben benieuwd wat het wordt met die wedstrijd,balen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-02 18:44

ik zal maar even de titel verklaren: ik heb (zoals misschien sommigen wel weten) zondag as een dressuurwedstrijd in Andijk. grassie ging maandag en dinsdag heel lekker, alleen was hij dinsdag erg fris en begon 2 keer ineens te racen, maar oke.
nou is er bij onse stal 1 binnenbak en 1 buitenbak. omdat er woensdagmiddag lessen zijn in de binnenbak tot 5 uur, moest ik dus buiten rijden. maar goed, op zich geen probleem, ik dacht dat de bak onderhand wel ondooid zou zijn.... niet dus!
toen ik met gras aan de hand de bak inkwam, bleek hij keihard en laggen er overal hele dunne, supergladde stukjes ijs. er was gewoon niet in te rijden. dat viel echt tegen, had ik niet verwacht..
omdat ik half 6 al werd opgehaalt, kon ik hem alleen nog maar ff aan de longe gooien.
maar oke, zou je zeggen, kan gebeuren. het echte proleem is echter dat ik vandaag ook niet kan rijden. ik ga normaal nooit op donderdag, dan heeft hij een rustdag omdat ik pas kwart over 4 uit ben.
ik hoopte dat ik wel een keer een uitzondering mocht maken en nog ff snel kon rijden uit school, maar dat mocht niet van mijn moeder Boos!
want ik doe al zo weinig aan mijn huiswerk, bla bla ... moeders!!

dus nou heb ik 2 dagen niet gereden, en ben erg benieuwd hoe hij morgen is. daarbij ben ik dinsdag ook nog heel stom van hem afgevallen en heb daarbij aan de binnenkant mijn been geschaaft. dit komt met rijden steeds tegen het zadel, en schuurt als de hel.
dus ik zal proberen het morgen vol te plakken met pleisters..

al met al dus niet zon fijne wedstrijdvoorbereiding, ik ben erug benieuwd hoe het morgen gaat! ik heb ng 2 keer om hem goed te krijgen,morgen en zaterdag.

we zien wel..

groetjes maaike

N@tHa$¥a

Berichten: 57
Geregistreerd: 01-12-01
Woonplaats: ALmeRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-02 09:20

Nou hopen dat het wat word.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:04

Veel suc6 morgen met de wedstrijd!! *Toy* Toy* Toy* Lachen

=x=Amy

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 19:47

veel succes morgen·.. hoelaat moet je morgen starten??? miss kom ik wel effe langs.. moet eerst effe groomen in venhuizen! *LOL*