Vinden jullie het hier nou "gelijk"?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

Wat vind jij?

Ja wat jij zegt klopt (ongeveer)
28 (52%)
Wat jij zegt klopt niet (uitleg!)
25 (47%)

Totaal aantal stemmen: 53


Marinka23
Berichten: 27
Geregistreerd: 20-02-03
Woonplaats: Ergens in Nederland

Vinden jullie het hier nou "gelijk"?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 20:27

Ik wil wel eens weten of jullie hetzelfde vinden als mij.
Er zijn hier bokkers die hier al lang en vaak komen, ze worden dan vaak ook als "heilig" beschouwt.
Als zij iets plaatsen wat eigenlijk niet klopt vind iedereen het maar goed.
Maar als iemand anders die hier niet zo vaak komt en niet zo bekend is op bokt een keer een fotootje plaatst waarop iets te veel in de mond getrokken word heb je half bokt over je heen omdat je teveel trekt. Terwijl je er bij die "heilige"bokkers niks over hoort.
Jullie mening?


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:31

Persoonlijk heb ik er geen moeite mee om de door jou als "heilig" benoemde Bokkers tegengas te geven.
Als ze iets plaatsen wat imo niet klopt ga ik er gewoon tegenin.
Mijn mening is mijn mening, klaar.

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:31

ik denk dat jij met die "heilige"bokkers mensen bedoeld die hier al lang komen, al bewezen hebben kennis te hebben over wat ze zeggen, en waar van we weten welk niveau ze al hebben bereikt.
Als iemand Z heeft gereden en zo'n foto neer zet, wordt dat makkelijker geaccepteerd, dan iemand die net is aangemeld, die nog niet "bewezen" heeft verstand van zake te hebben, en bv net een jaartje rijdt Knipoog

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:33

Nee hoor...

Als de heilige bokkers een fotosessie met slofteugel neerzetten wordt daar net zo hard op ingehakt Lachen

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:35

Ik ga er op in als iets niet kopt, heilig of niet.
Al vind ik wel dat het soms niet helemaal "eerlijk"gaat.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:37

Ellende schreef:
Nee hoor...

Als de heilige bokkers een fotosessie met slofteugel neerzetten wordt daar net zo hard op ingehakt Lachen

Precies.

Als een 'heilige' bokker foto's plaatst van iets wat ik absoluut niet vind kunnen, zeg ik daar wel wat van, ik vind de ene bokker niet 'meer' dan de andere. Lachen

Vanillia

Berichten: 7656
Geregistreerd: 22-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:28

Het is niet zo dat ik tegen bekende bokkers anders doe dan tegen de minder bekende bokkers. Wel is het zo dat ik mensen die imo zinloze topics openen en met van die penny-verhalen aan komen daarna minder serieus neem als de rest van Bokt.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:30

Niet eens, ik kom hier al een redelijk tijdje en heb ook al een flink aantal posts, maar er is een groot deel van mensen wat het vaak niet eens is met mijn opmerkingen Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:38

Geloof ik niks van Syph Knipoog

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:43

Nou niet echt ja natuurlijk heb je wel eens een oud clubie wat elkaar kent en dan als je iets zegt dat dat dan als dom word beschouwd. Ja sorry hoor dat weet ik dan niet...

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:46

oneens. denk dat er op bokt over veel onderwerpen best diverse meningen zijn.

Amor Vincit Omnia

Estragon

Berichten: 1666
Geregistreerd: 17-05-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:46

Wie zijn volgens jou heilige bokkers??

Ik weet niet of het klopt... Ik kom niet zo heel vaak op de fotoforums en ik denk dat het daar dan het meest plaats zou moeten vinden..

Het is wel zo dat er over een bekende bokker meer bekend is (duh Knipoog ) Vaak weten de meeste anderen hierdoor wel wat iemand bereikt heeft en of diegene weet waar die het over heeft. Logisch dat dan iets wat misschien fout lijkt makkelijker wordt geaccepteerd dan van iemand die net op bokt komt kijken. Hiervan weet nog niemand of zo iemand wel weet wat hij doet.

Lovers Estragon & Herlando Lovers

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:47

Maar als je iemand kent die altijd heel verstandig post, en waar je ook goede rijfoto's van ziet, dan zijn er veel mensen die als zij die bokker eens met slof zien rijden, dat sneller accepteren. De mening van de meeste bokkers over de slof is dat als je er mee kan rijden, de slof niet slecht is. En van sommige bepaalde "heilige" bokkers denk je dan sneller dat ze wel een grondige reden zullen hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:50

Voor mij is niemand heilig.
Ben zelf een Bokker van het eerste uur (kreeg vandaag nog van een moddie te horen dat ik belachelijk veel posts heb Tong uitsteken ) maar ben niet heilig, en al die andere ouwetjes met mij ook niet. Wat wel een waar woord is, is dat sommigen hun sporen letterlijk en figuurlijk al verdiend hebben, en dus idd een streepje voor hebben op degenen die de ene dag nog vragen hoe ze toch in hemelsnaam hun paard aan de teugel moeten rijden, en de andere dag een slofteugelfoto plaatsen Haha!


CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:56

hoe kan je dat nou weten als je net een paar berichten hebt geplaatst? op de 'heilige' bokkers wordt ook ingehakt en er is ook genoeg ruzie onderling op bokt.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

Kais

Berichten: 5139
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Hell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:59

Marinka23 schreef:
Er zijn hier bokkers die hier al lang en vaak komen, ze worden dan vaak ook als "heilig" beschouwt.


Nou, zo heilig ben ik niet hoor Tong uitsteken

It never eats, it never sleeps, it never stops...

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:12

Denk dat het klopt dat oudere bokker zich bewezen hebben.
Kijk ik ben ook actief bokker vanaf het begin (na 2 maanden dan), maar als ik iets zeg waar een ander het niet mee eens is zullen ze dat zeggen, maar als bv Sonja of kunningkawa (als voorbeeld een van de vele bokkers die volgens mij heel goed weten wat ze zeggen) iets zeggen waar ik het niet mee eens ben, ga ik daar over nadenken en het eventueel meer uitzoeken en dan kom ik er achter dat ze toch gelijk hebben.
Maar reken maar dat als die 'heilige'bokkers een foto plaatsen van een paard compleet op de voorhand, met slof in de krul gerukt, dat ze minstens zoveel of nog meer commentaar krijgen; verschil, dat doen ze niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:26

Ik ben het niet met je stelling eens.
Vooral Sjuimpje heeft erg veel commentaar over haar manier van longeren gehad en dat is toch een redelijk bekende Bokker.
En als je op F&A leest zul je merken dat we daar niets anders doen dan commentaar op elkaar hebben Tong uitsteken

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:28

Bokt zou een saaie boel worden zonder een stevige discussie. Iedereen heeft zo zijn eigen manier van doen, en dat wordt niet altijd door iedereen gedeelt. Ik ben het niet met je eens.

Je suis Charlie.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48358
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:33

ik heb gestemd op dat ik het met je eens ben.... maar er had eigenlijk een soms wel soms niet-keuze moeten zijn... Haha!

Van een bekendere bokker wordt sneller iets geaccepteerd of als "juist" gezien dan van een onbekendere/jongere bokker of "penny-meisje"... (en dat laatste is een heel ruim begrip... Schijnheilig )

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:50

In zekere zin wel, vriendjespolitiek blijf je dan ook altijd en overal houden
Nou kom ik niet genoeg op het paardengedeelte om daar een goed oordeel over te geven, maar op het algemene deel merk ik soms wel dat de een meer kan 'flikken' als de ander

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 23:51

Wie zijn er heilig dan??? Ik ook????

Semper erit denique omnia


      Mireille

      Berichten: 41893
      Geregistreerd: 06-01-03

      Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 00:07

      iefke schreef:
      Wie zijn er heilig dan??? Ik ook????

      Ja jij ook Clown

      ( Ach gut )

      Anyway;
      Ik ben het er niet mee eens.

      Lekker overal tegen inhakken is toch wel dát wat de jeugd van tegen woordig doet. Niet dan? Haha!

      Knipoog

      Mwa... ligt er misschien ook wel aan hoe de Bokker is.
      Maar ik denk dat er over het algemeen een zogenaamde; 'Heilige Bokker' net zulde reacties kan verwachten als iemand die bij de schroot ligt.
      (Om maar even een bizar tegen overgestelde van 'Heilig' te geven...)

      Mijn naam is haas.

      Incognito! 8-)

      ibikus
      Berichten: 20688
      Geregistreerd: 15-05-01

      Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 07:41

      Trouwens,
      er Bokt ook een stelletje 'newbees' rond welke zich juist tegen iedereen afzet; leraren, ouders, politie, en vaak krijgt de 'oude garde' zulk volk ook regelmatig over zich heen.

      Sylvia

      Berichten: 28818
      Geregistreerd: 22-07-03
      Woonplaats: Posterholt

      Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 07:49

      Heb op oneens geklikt. Om even voor mezelf te spreken: als mij iets niet zint, dan zeg ik dat... Dan kan het iemand zijn met 2 berichten of met 12000, dat zal me echt worst wezen.

      Om even terug te komen op het slof-verhaal; daar heb ik dus geen problemen mee zolang dat ding loshangt en het gebruikt word door mensen die er verstand van hebben... Hier gaat dat verhaal van 'heilige Bokker' wellicht wel op: Als bv Sjuimpje die slof enorm strak aantrekt (op 1 foto) zal ik er eerder iets van zeggen dan wanneer iemand net op Bokt komt en zo'n foto plaatst, maar imo heeft dat meer te maken met kennis van zaken dan met heilig zijn...

      Spoiler:
      Hier moet een nieuw onderschrift komen.


      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, colinneke, ComscoreBot, Domi_94, ellen05, Es_ther, fleurtjeuh, fotolijstje, Goldwynn, haffiefreak, KikiCelinevs, Lalladidoo, Larislaatje, LilChar, Liseef, Monody, NibbitLotus, Nustice, Pellelilly, SentiBot, Swift en 178 bezoekers