voel me nu egt poedersuiker... jullie mening please?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
aisling000

Berichten: 400
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: tilburg

voel me nu egt poedersuiker... jullie mening please?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 19:11

ik heb nu 4 en halve maand een vriend! en ben echt kei super blij met hem!! en het gaat ook allemaal wel goed! maar sinds 20 april is hij op uitzending naar bosniƫ voor een half jaar.. dit vind ik dus heel erg poedersuiker! en moeilijk.. maar omdat ik echt heel veel van hem hou heb ik dit wel voor hem over! hij zit daar nu dus al bijna 3 weken.. en we hebben we contact over de mail en msn en telefoon.. en ik wil nog steeds er voor vechten en ik hou nog steeds kei veel van hem! maar nu is het zo dat ik 2 weken geleden uit ben geweest en daar was johan (een vriend van mijn vriendje) ook.. en ik heb hem altijd al gewoon een leuke jongen gevonden.. dus heb die avond gezellig bij hem gestaan.. en ik was wel een beetje zat en hij ook.. maar er is helemaal niks gebeurd!! helemaal niet.. maar die johan zit nu blijkbaar tegen iedereen te zeggen dat ik verliefd op hem ben en zo.. (dat is dus niet zo, ik vind hem alleen heel lief..maar meer ook niet) maar goed.. na die avond stappen heb ik ook gewoon tegen me vriend gezegd dat ik die avond gezellig bij johan heb gestaan.. en hij zei toen nog dat ie bang was dat ik met hem vreemd zou gaan omdat hij mij ook leuk vond enzo.. maar dat hebben we toen goed uitgepraat.. nu ben ik op vakantie geweest voor 9 dagen.. en toen ik terug kwam, hoorde ik van hem dat hij van alles had gehoord.. mar hij zei gelijk al dat hij me geloofde enzo, daar ben ik ook wel heel blij mee..

hij was zaterdag jarig dus toen heb ik zijn moeder gebeld..(met haar kan ik echt heel goed opschieten) ze vond het leuk dat ik vanuit spanje belde.. vandaag sprak ik me vriend en hij vroeg of ik zijn vader ook wou bellen. omdat hij dacht dat dat hij dat ook wel leuk zou vinden.. me vriend zijn ouders zijn gescheiden en bij zijn vader zijn we bijna nooit.. bij zijn moeder elk weekend.. en bij zijn vader voel ik me ook niet echt thuis.. maar ja iig ik belde zijn vader.. en die begint allemaal stom tegen mij te doen.. met van wat heb ik nou gehoord... ik wil niet dat je mijn zoon pijn doet.. en dat soort dingen.. ik moest dus gewoon janken.. want hij zei als je niet kan wachten op hem maakt het da gewoon uit.. en omdat ik gewoon zo veel van hem hou en dat allemaal echt voor hem over heb kwam dat heel hard aan.. en moest dus huilen.. dus naar een tijdje opgehangen wel doei gezegd hoor.. maar ja me vader zag dus dat ik ineens zo overstuur was.. dus hij wou hem terug bellen.. maar dat wou ik eigenlijk niet.. ik was bang dat ik dan me nooit meer kon vertonen zeg maar.. mar volgens mij ging dat gesprek wel goed en begrepen ze elkaar wel.. maar ja voel me nu gewoon heeeeel poedersuiker.. weethet even niet meer.. wil er gewoon even jullie mening over horren.. zit er ook aan te denken om zijn moeder even te bellen omdat ik gewoon zo goed met haar kan praten.. tips??

iig bedankt voor het lezen xx

..HoU VaN JoU..



Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:13

Ik zou zijn moeder niet bellen, ik zou er even langs gaan! Persoonlijk contact is veel beter, zeker in een situatie dat er van deze zaken ontstaan... en verder... zou ik bij die Johan uit de weg blijven, volgens mij is hij gewoon zijn slag aan het slaan nu je vriend even het land uit is Boos!.

aisling000

Berichten: 400
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 19:15

ik ga dit weekend zo ie zo langs bij die moeder! maar het is kwartiertje rijden met de auto dus gaat nu even niet.. maar ik denk dat ik het gewoon fijn vind om even met haar te praten

..HoU VaN JoU..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 19:15

Ik zou zeggen; kijk eens op partyflock.nl
Daar zitten ook heel veel meiden waarvan hun vriend in bosnie zit. EN ze hebben er een groot topic over. Kan je je ei misschien kwijt Lachen

Verder, lastige situ. Zou het eerlijk gezegd ook niet zo goed weten wat je moet doen..

Sterkte!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:18

Ik zou die Johan die al die praatjes ana het rondstrooien nog maar 1 keer ontmoeten en dat zou dan zijn om hem flink de waarheid te vertellen.

Hij zit gewoon nu zijn vriend weg is even een gat tussen jullie in te boren.
Dus of hij is gek op jou, of hij kan het gewoon niet hebben dat zijn vriend een vriendin heeft.

Als je vriend verder maar weet dat je het niet zo bedoeld, en dat het niet zo is....zijn moeder kan je alvast mee gaan praten...zijn vader zou ik nog even mee wachten of door je vriend op laten lossen...zo te lezen ben je nogal van hem geschrokken en zal je eerder dicht klappen dan normaal met hem kunnen praten.
Als je het wel kan is het natuurlijk geweldig, gelijk alle misverstanden de wereld uithelpen.

En als je vriend weer terug is even een uitgebreide zoensessie voor de neus van Johan houden Knipoog Is die ook weer uitgedroomd.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Denise_, Amandavd, Bielsje, Bloesem21, daaf4ever, GoogleAdsense, hel1, janineskolla, JoyenUnory, Kaetibangsi, kosseh, marleen_usar, Slmt9, Suliko, xCherissa, xLaraaj en 59 bezoekers