formateur

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Pluutje

Berichten: 5621
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

formateur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-01-02 14:54

heeft iemand misschien info of foto's over formateur??


rhijnauwen

Berichten: 5043
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 19:12

wat ons betreft het GAAFSTE paard ooit bestaan Haha! SUPER karakters goed springen en ook goede dressuurpaarden! Wij hebben een Formateur hengst op de keuring gehad, hij is in Ermelo geweest maar werd helaas net niet goedgekeurd als dekhengst Boos! daardoor is hij uiteindelijk bij Suzanne van Cuijck terecht gekomen en is Grand Prix dressuur geworden!
wij kennen geen Formateur afstammeling met een rot karakter (ze zullen er misschien wel zijn) maar wat ons betreft Clown top top top!Ik weet helaas niet hoe ik een foto hierbij moet krijgen want ik heb best veel over deze hengst!

facebook: https://www.facebook.com/StalRhijnauwen
pensionstal sinds 1981 met veel buiten (hele jaar-hele dag)voor de paarden en overdekte bak nabij de Uithof/Science Park

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 20:45

Ik heb een Balzflug x Formateur gehad. Een foto staat in mijn profiel maar die zal het nog wel niet doen.
Formateur geeft wat zware, ouderwetse types. Het is een Polaris uit Louwra A van Content. Goede dressuurpaardenleverancier.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 12:58

Ik heb een Burggraaf x Formateur x Lucky Boy xx gehad en die was idd van het wat grovere type.
Persoonlijk vond ik hem qua karakter ook meer van Burggraaf weg hebben.

De moeder van dat paard gaf in combinatie met Flemmingh idd een mooi dressuurpaard.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 13:56

Afbeelding


Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-02 15:03


Hoofd AMF.
ik heb er 1, een chocolad met wit katertje,
Gizmo !! Mijn icon is zijn vader.

xEliesx
Berichten: 766
Geregistreerd: 03-10-06

Re: formateur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 13:24

Wat leuk joh!! Ik weet nu net pas dat mijn verzorgpaard een merrie van Formateur is, dus ben ook druk op zoek naar foto's van em! Dus als er nog meer foto's zijn....

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Re: formateur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 18:33

Mijn god, een topic van 5 jaar oud... Koe

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Re: formateur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-07 19:06

Hier kan wel een slotje op Haha!

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 bezoekers