Geweldig concert v Britney gister!Wie was er?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Geweldig concert v Britney gister!Wie was er?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 16:08

Hallo allemaal!
Gister was het eindelijk zover: Het concert van Britney waar ik al meer dan 100 dagen voor aan het aftellen was!!! S morgens vroeg vertrokken mijn vriendin en ik naar Ahoy om er zeker van te zijn dat we een goed plekje hadden... We kwamen om 8 uur aan en toen waren er al een stuk of 20 fans, er was zelfs een meisje dat er al de hele nacht had geslapen!
We moesten wachten tot we om 3uur de dranghekken binnen mochten. Deze waren buiten neergezet door de security en iedereen die in dat vak zat zou in het voorste vak in de zaal staan en dus een goed plaatsje hebben.
Het regende de hele dag maar ondanks het kloteweer bleef de sfeer er goed in zitten, iedereen stond onderling over Britney te praten, over voorproefjes die men al had gezien van de show en over de laatste roddels. Het leuke vond ik ook dat er zoveel verschillende types mensen langs kwamen.
Om 7 uur mochten we eindelijk de zaal in, we werden heel snel gefouilleerd en toen was het rennen geblazen om maar te zorgen dat je vooraan stond. En dat stonden we! Britney stond gewoon 5m van me af. Gelukkig word ik niet snel hysterisch maar er zijn heel wat mensen tijdens de show flauwgevallen en afgevoerd naar de EHBO, is ook zonde, sta je daar al de hele dag te wachten op Miss Britney, is ze er eindelijk en dan val je flauw, ben toch blij dat ik die pech niet had!
Ik heb echt iedere seconde van de show staan te genieten van mn idool! Nu snap ik ook wel dat Amerika geshockeerd was, er zitten behoorlijk heftige scenes in! Op een gegeven moment ging ze staan zoenen met een van haar dansers, ze bevestigde gelijk waarom er een roddel bestaat dat zij en die danser een relatie hadden:P
Anyway, t was dus een geweldige dag en ik heb supergenoten. Na de show stond ik half verdwaasd na te genieten! K heb nog n t shirt, tourbook en poster gekocht en toen zijn we op huis aan gegaan.

Heel veel liefs en groetjes van een tevreden Britney fan! OK dan! *LOL*

OK dan! *LOL* OK dan! OK dan! OK dan! P.S. ( k vond t wel leuk dat Britney dat voorbeeld gaf en ging zoenen:P Ik heb t gelijk maar na gedaan met een jongen die naast me stond en die ik de hele dag al leuk vond...

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!


Marloes0508

Berichten: 2927
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:15

Vettt !!
Was het toevallig op tmf? Dan heb ik een stukkie gezien Lachen

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 18:05

Ik was er ook Haha! ik stond als je het in rijen rekent als 10e of zo! Ik kon het ook wel super zien! Ze heeft echt een super geweldige show weggegeven! als ze nog een keer in NL komt ga ik zeker weer OK dan!
hahahaha ja ik kon niet goed zien waar ze nou stond en ik keek naar dat grote scherm zie je ze ineens zoenen *LOL*

Live,LOve,'ndLaugh

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:41

Ik was er bij maar zo spectaculair vond ik het niet Ze staat zichzelf daar gewoon te verkopen... Scheve mond
Wel leuk om het een keer mee te maken, het was ook wel best leuk maar niet geweldig!

Astaloca

Berichten: 8242
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Winterswijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:45

ik mocht daar mischien heen maar later mocht ik niet meer Verdrietig
iemand fotoS?

Confide recte agens.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:51

Ik ben neit geweest, maar ik vind het leuk voor jullie!!!

Kus Ilse

Live your dreams

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:55

leuk voor jullie dat het zo leuk was! Ikzelf ben niet zo`n britneyfan, ze playbackte zeker??

enne vicky hoest nou afgelopen met die jongen??

iris_oo

Berichten: 1792
Geregistreerd: 22-02-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 23:06

leuk dat je het zo leuk vond!! mare ik heb gehoord dat ze de hele show heeft geplaybackt (hoe je dat ook schrijft)... of was dat niet zo?

Pick yourself up, dust yourself off and back in the saddle!

For bitter or worse you know me better than anyone else :+:

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 08:07

VEETT GAAAFFFF!!
Wil ik ook heen, maar heb er het geld niet voor Bloos

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 08:56

Hee Iris! Eindelijk het concert he!!
Blij dat je er van hebt genoten. Was je Frank even vergeten toen je die andere jongen zoende? Lachen

Heb je nog fotootjes gemaakt?

Grtjs!

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Anita_D

Berichten: 1507
Geregistreerd: 15-11-03
Woonplaats: Lopik

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 16:41

Jeetje Frank, wat lijkt jou paard op mijn paard als ik dat fototje zo bekijk!
Uit welke stam komt hij/ zij?
Ik heb nog in je profiel gekeken, maar je foto's doen het niet op mijn scherm??? Dus ik kan niet zien of jou paard echt zo op de mijne lijkt...


Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 17:01


We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 20:39

hoi hoi!
Ik denk dat Britney deze tour zo shocking mogelijk wou doen omdat er zoveel geruchten over haar zijn en veel mensen haar nog als dat brave meisje zien, kan best snappen dat ze van dat imago af wil!
Ze heeft idd bijna alles geplaybacked, behalve de 2 rustige nrs die ze deed, Everytime en Shadow, bij Everytime speelde zelfs zelf piano! Ik heb liever dat ze zo'n gave show neerzet en goed danst dan dat ze live zingt en alleen maar stil staat.

Ik heb wel het nr van die jongen gehad maar hij reageert niet op mn smsjes:( Nou ja dan niet he:P
Ennuh Frank, ik was Frank wel vergeten ja, t enige nadeel is dat ie mn beste vriend nog is en dat we elke x weer zoenen als we bij elkaar zijn, ook al zijn we niet verliefd ofzo, gewoon giga aantrekkingskracht ofzo:(
Grtz Iris

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 21:35

Goed dat je een leuke avond hebt gehad! Vanmiddag was er nog een Amerikaans concert van La Spears op TMF. Ook allemaal geplaybacked trouwens Lachen Ach wat maakt dat uit he!

En Iris, laat die andere jongen lekker, richt je aandacht lekker op Frank. Franken schijnen goede jongens te zijn heb ik gehoord uit zeer betrouwbare bron!

Grtjs!

We hadden de Lente, we hadden de Zomer, we hadden de Herfst.
Helaas, de Winter nam je mee..

[EA-CO] Diverse stoere, zomerse setjes te koop!

Iriscope

Berichten: 8603
Geregistreerd: 08-03-04
Woonplaats: Windhoek, Namibia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 22:57

heey Frank!
Ik heb je ff gepbt over Frank:P
Grtz voor Linet btw:P
xxx

"Anything forced or misunderstood can never be beautiful"- Xenophon

If it ain't light, it ain't right!

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 11:27

ik heb een klein stukje op TMF gezien... maar ik ben totaal geen fan van britney.. ik vind haar gewoon helemaal niks.. maar goed. Leuk dat je zo'n plezier hebt gehad! ik wil ook heeel erg graag naar een concert. Lijkt me helemaal geweldig om daar te staan met al die muziek om je heen! Haha! maar dan wil ik NIET naar Britney!! Tong uitsteken

Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

Ik breng mijn kleine tranen
naar die hele grote zee
zachtjes nemen die kleine golven
al mijn grote zorgen mee...

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:14

Op twee nummers na alles geplaybacked??? Hahaha. Je kunt zingen of je kunt het niet. Er zijn genoeg artiesten die dansen en zingen tegelijk. Je komt naar zo een concert om iemand te horen zingen, het entertainment daarbij is leuk en hopelijk ook goed. Ik lach me een breuk!

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:12

en hoe zong ze die live nummers dan? Tja ik ben geen fan van haar maar toxic vond ik een goed nummer..

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 17:19

Ik ben geen fan van britney, en vind het ergens ook niet kloppen dat ze zoveel playbacken

Wel fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad Haha! !

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glenda, Kaatastrof, Ruai, Vagabondo, vilheide en 131 bezoekers