Wij hebben geen vrienden,laten je gewoon zitten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Wij hebben geen vrienden,laten je gewoon zitten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 17:45

Gister samen met een vriendin een feest nog voor onze verjaardagen gehouden.
Eerst hadden we in eerste instantie maar een groepje van 10 mensen in gedachten...
Totdat joyce jarig was en er op haar verjaardag zelf ook 3 mensen wouden langskomen,waar van 1 dus het papier op de tafel zag liggen met de 10 mensen erop.
Vervolgens sprak ze alleen mij erop aan en ik had echt zoeits van Verward we beslissen toch samen??
Later werd ik gebeld door een vriendin dat er in het cafe gezegd werd dat ik de enige was die deed beslissen wie er wel of niet kwamen....heel raar want het was niet eens bij mij maar bij joyce dus...laat staan dat ik regel wie ewr binnekomt.
Uit eindelijk lang nagedacht en besloten voor de laatste keer toch iedereen uit te nodigen omdat we geen zin in nog meer gezeik wouden...
Nou goed we hadden er zin in want we dachten dat het gezellig zou worden..
Alles klaargezet enzo..
Komen ze rond 9 uur allemaal en om kwart over 11 was iedereen echt iedereen weg Verdrietig


Waarom doen ze dit man?
Stelletje sukkels en dit zijn vrienden??wel willen komen en dan weggaan en wij hebben nog keiveel drnak over enzo...
Gelukkig hebben we 1 vriend wel, die kwam om 12 uur snachts in de stromende regen op de fiets naar ons toe ...
En is tot dik 3 uur snachts gebeleven , hi is dus de 1e die volgende keer op mijn lijstje staat!!! OK dan!
En het was nog gezelliger ook als toen iedereen er was...

Uiteindelijk toch nog een beetje een geslaagd feestje tog, met haar moeder en zus ,vriend en haar was nog wel gezellig....alleen zijn wij er nu achter dat we maar 2/3 echte vrienden hebben..... Verdrietig

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:51

Je kan maar beter twee of drie goede vrienden hebben dat tig halve! Niemand heeft heel veel goede vrienden! Er wordt niet voor niks gezegd dat vrienden meestal op 1 hand te tellen zijn!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:52

juist, ik heb 2 een heel goede vriendinnen. Hen vertel ik bijna alles, echt alles. dus Maare sommigen *( anderen)* mag ik best graag maar hen vertel ik niet alles want ze gaan ook om met anderen

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:56

het neemt de teleurstelling niet weg... Ik begrijp het wel.

Veel van de mensen die op de verjaardag zijn gekomen zullen gedacht hebben dat ze oorspronkelijk niet welkom waren door het lijstje wat eerder door iemand anders is gezien en besproken en zullen zich niet op hun gemak hebben gevoeld...

Goede vrienden zijn schaars. En eens te meer kom je er in zulke of andere situaties achter wie je echte vrienden zijn...

Ik zelf heb een beste vriend en dat is voor mij genoeg. Verder heb ik veel bekenden en kennissen om me heen...

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:56

Jeetje lekker banketstaaf zeg !
Ik dacht altijd dat je juist vrienden had als drinken enz gratis is Haha!
Ach volgende keer niet meer uitnodigen ! En wees blij dat je er nu achter bent wie wel en niet je vrienden zijn, dat scheelt weer een hoop tijd en aandacht Knipoog

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 12:44

Ja idd, volgende keer nodig ik er maar 6 uit ofzo en dan gaan we wel barbequen en als hun dan willen komen......rotten ze maar op .
Ik zit hier met bakken bier en ander drank over...
En dat ze bijv voor mij zouden weggaan snap ik nog ik zie ze niet vaak meer wat ze niet echt accepterern..
Maar voor joyce ontzettend banketstaaf, die baalde er ook flink van want zij ligt nog net meer in de groep als mij doordat ze nog iets vaker naar het cafe gaat....

Volgend jaar nodog ik gewoon een paar vrienden uit en gaan we wat leuks doen dat is nog gezelliger ook!

Essie

Berichten: 1785
Geregistreerd: 25-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:03

Bij mij was het ook zo met mijn verjaardag... iemand zei ooit eens tegen mij "Als het er op aan komt heb je geen vrienden alleen vage kennissen" dit geld natuurlijk niet voor iedereen, ik heb ook een paar vrienden die heel dicht bij me staan, maar ik heb wel gemerkt er zijn een paar vrienden (1 of 2 ofzo) die blijvend zijn de rest wisselt... Heel vervelend en heel frustrerend (ben ook heel erg boos geweest) maar het is niet anders. Als je alles geinvesteerd hebt wat je kan en er komt niks meer terug dan is het heel erg jammer maar dan houd het op. Heb nu wel gemerkt dat er nieuwe voor in de plaats komen...

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:01

Tja, hoe hard het ook klinkt: je kunt hier wel je conclusies uit trekken....

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 15:16

wel heel vervelend maar 1 troost:
De meeste echte vrienden zijn op 1 hand te tellen! Dat zijn de mensen die er altijd voor je zijn, waarmee je alles deelt. en geloof me daar heb je er niet veel van!
maar toch heel naar en niet leuk!!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 15:33

Ja dit is de laatste keer geweest, maar ik deed dit nog omdat ik het al met haar had afgesproken en ga haar niet in de steek laten dan ondaks dat er steeds over me geroddeld word, want als je wat minder komt krijg je meteen allerlei rare verhalen enzo..

Volgende keer gewoon een gezellie klein feesie