Leuk hoor! lekker shoppen voor je paard!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SallJarig

Berichten: 6712
Geregistreerd: 20-05-03

Leuk hoor! lekker shoppen voor je paard!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 12:33

Gister in de ochtend, stond Sirona (Tigger) voor de deur.. Zij zou me deze dag psygisch bijstaan (lang verhaal, willen jullie echt niet weten :-D ) om te gaan shoppen voor Padaula.. Ik had mijn verjaardagscentjes bewaard, en er moest toch echt iets moois voor dat paard komen.
Uiteindelijk, heb ik cross country, peesbeschermers van Eskadron gekocht en een Kavalkade pad, voor onder het zadel.
Het is een soort cognac/goud/bruin kleur, ik twijffelde een beetje of het wel zou staan, maar werd er heel blij van, toen ik het uiteindelijk op Padaula zag liggen.. :m

Het uiteindelijke resultaat zien jullie hier:
[HAW] Eindelijk! Een nieuw setje!! (verjaardagskado)

Verder zijn we nog bij een ander ruitersport winkeltje (bij een manege) geweest, leuke rijbroeken gezien, maar verder niets gekocht.

Ik vertelde Sirona, dat ik bij die manege vroegâh ben begonnen met rijden en dat ik bij een stal verder op, met mijn vorige ponies heb gestaan (al had ik ze niet tegelijkertijd Knipoog )
En dat die stal zo enorm groot was geworden dat er wel rond de 180 paarden staan (zo niet meer, ik ben niet echt op de hoogte van de exacte aantallen)

Nou, dat wilde Sirona wel zien, dus wij erlangs...
Dat was even een cultuurshock! Ook elke keer weer voor mij!
Ik heb het principe uitloopbox, laten zien, het is gewoon een dorp opzich!

Toen zijn we naar Padaula gegaan en hebben we lekker getut, en setje gepast en elke keer geroepen: Wat ben je toch een knap peerd!! (oké.. dit was mischien iets overdreven Schijnheilig )
Ik heb gereden, en Padaultje pakte het lekker op, ondanks het feit dat mevrouw tegen een hengstigheid aanzit (er zit volgens mij een enorm ei dwars Ach gut )
Maar dat uit ze eigenlijk alleen in het feit dat ze meer zwiept met haar staart.

Toen heeft Sirona nog wat balkjes neergelegd en bleek dat Padaula dat toch wel heel erg leuk vind!!
(jammer genoeg geen foto's van)
Daarna vroeg ik of Sirona nog even erop wilde... Na lang twijffelen heb ik haar met dreigementen eindelijk het zadel in gekregen.


*geintje* Ze heeft Padaula nog even gereden, stap èn draf en een paar overgangetjes.. zag er netjes uit hoor Sirona!!
(jammer genoeg ook geen foto's van...)

Verder heeft Michel 'savonds enorme hamburgers gebakken, en hebben mijn 'zoetjes van kinderen' zich van hun beste kant laten zien, en is Sirona uiteindelijk weggevlucht van dit rare gezin, om in alle rust thuis weer bij te komen... Haha!

Marleen_

Berichten: 3576
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 12:37

erg leuk verslag. ik denk dat jullie veel plezier hebben gehad, dat sprankelt zomaar van het verhaal af Ach gut Verward Schijnheilig Cool OK dan!

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:05

Klinkt als een heerlijke dag!
Shoppen voor je paardje (natuurlijk heel leuk), dan naar het paard zelf (nóg leuker) en vervolgens lekkere hamburgers Vingers aflikken (al helemaal heerlijk).

Het setje staat Padaula echt super!
Enne wat hebben die kindertjes van jou gedaan dan? Schijnheilig Haha!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:08

Haha jullie hebben het dus erg gezellig gehad!!

Klinkt goed iig.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:13

zo te lezen was t heel gezellig!!! Lachen