XP Internet explorer probleem

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

XP Internet explorer probleem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 22:34

Gèk word ik ervan!!!

Mijn internet explorer loopt constant vast. Meestal als ik probeer op een druk bezochte/blijkbaar overbelaste site te komen (bijv bokt Tong uitsteken ). Er komt dan in de balk bovenin "reageert niet" te staan. De enige manier om eruit te komen is dan 10x op het kruisje rechtsbovenin te drukken of ctrl-alt-delete te plegen. ("wilt u het programma nu beeindigen?" Ja!! Boos! )

Elke keer als dit gebeurt, krijg ik de vraag of ik een foutenrapport wil verzenden. ("Vertel Microsoft over dit probleem"! ) Aan dat foutenrapport wordt altijd hetzelfde bestand toegevoegd, nl. een map die "minidump" heet. Wie weet wat voor map dit is en wat hij doet? (Ik heb de map gevonden op de harde schijf, maar van wat erin zit word ik ook niet zoveel wijzer Blond )

Wie RTFM wil gaan typen is trouwens van harte welkom mij een FM te doen toekomen waarin ik dit kan vinden. Clown (het FM bij deze compu geeft tips als: "controleer of de stekker in het stopcontact zit" Gaaaap )

OK dan! Bedankt!


SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 22:43

RTF...
geintje.

waarschijnlijk loopt een ander proces van je systeem in de mist. daardoor loopt ook IE vast. je zou sowieso eens adaware moeten draaien, met een beetje mazzel...

Amor Vincit Omnia

jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 22:51

SuperPepeijn schreef:
RTF...
geintje.


Zoals ik al zei, sta ik open voor alle (nuttige) FMs Tong uitsteken

Citaat:
waarschijnlijk loopt een ander proces van je systeem in de mist. daardoor loopt ook IE vast.


Dit had ik idd ook al bedacht... Hoe meer "gratis updates" ik erop dl, hoe beroerder hij het gaat doen lijkt wel. Scheve mond (dit gedoe is begonnen na zo'n update)

Citaat:
je zou sowieso eens adaware moeten draaien, met een beetje mazzel...


Blond van geest hier, zeker als het om computers gaat. Wat is adaware? En wat doet het?

DaphneL

Berichten: 3627
Geregistreerd: 16-06-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:11


jessy
Berichten: 1041
Geregistreerd: 15-07-02
Woonplaats: Michigan, VS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 19:26

Thanx!

Ad-aware ge-dl & gerund --> 171 objects removed Bloos!

Ben benieuwd >;)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, SemrushBot en 29 bezoekers