singelverlengstuk ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
santerra

Berichten: 516
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: lelystad

singelverlengstuk ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-04 23:21

Bestaat dit en is het wel zo fijn voor het paard, lijkt me dat je dan een rand krijgt.

#Ymke#

Berichten: 13943
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: In het brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 23:24

ja, dat bestaat. Het stukje sluit gewoon aan op je gewone singel.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-04 23:31

ja bestaat idd een vriendin van mij gebruikt het ook bij haar pony omdat die haar buik erg uitzet met aan singelen. Bij haar zit dat ding wel onder haar zweetblad dus de pony merkt er niets van.

santerra

Berichten: 516
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 23:28

ik heb een barepackpad, en daarvoor heb ik een dressuur gelsingel van iemand gehad, maar hij is veels te kort. Zonder pad (wat er wel onder moet) en op het laatste gaatje, past er nog wel een handbreedte tussen, dus dan zou ik wel een aardig stuk singel verlenger moeten hebben. En dan zou denk ik de overgang/naad ergens onder aan haar zij komen te zitten. Zou dat dan wel prettig wezen voor d'r ?

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 07:23

hebben ze niet zo'n llast van. ik gebruik er ook een bij een tinker, en die zit gewoon op de huid, maar als je zorgt dat ern geen haren tussen de gespen zitten hebbben ze nergens last van.

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:12

santerra schreef:
ik heb een barepackpad, en daarvoor heb ik een dressuur gelsingel van iemand gehad, maar hij is veels te kort. Zonder pad (wat er wel onder moet) en op het laatste gaatje, past er nog wel een handbreedte tussen, dus dan zou ik wel een aardig stuk singel verlenger moeten hebben. En dan zou denk ik de overgang/naad ergens onder aan haar zij komen te zitten. Zou dat dan wel prettig wezen voor d'r ?

Waarom koop je dan niet gewoon een langere vzh singel Verward

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:44

Ik gebruik er ook een en dier zit ook op de huid. Ze merkt er niks van, en het is superhandig!

santerra

Berichten: 516
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 00:45

_Michelle_"]
[quote="santerra schreef:
ik heb een barepackpad, en daarvoor heb ik een dressuur gelsingel van iemand gehad, maar hij is veels te kort. Zonder pad (wat er wel onder moet) en op het laatste gaatje, past er nog wel een handbreedte tussen, dus dan zou ik wel een aardig stuk singel verlenger moeten hebben. En dan zou denk ik de overgang/naad ergens onder aan haar zij komen te zitten. Zou dat dan wel prettig wezen voor d'r ?

Waarom koop je dan niet gewoon een langere vzh singel Verward
[/quote]

zo'n singel kan niet want die hebben geen flap achter de gespen.
En deze singel heb ik, dus als ik daar wat mee kan zou handig wezen.

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 06:38

ik heb ze ook altijd gebruikt toen ik nog op een stalhouderij werkte met heel veel drachtige merries. Ik heb nog steeds singels liggen van 1.20 tot 1.55 maar voor sommige dikke dames moest de singelverlenger er dan toch nog tussen. Langere singels dan 1.55 ben ik nog niet tegengekomen!

Duncan

Berichten: 1562
Geregistreerd: 02-05-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 07:53

ik gebruik het bij een dressuursingel, maar heb echt nergens last van. het gaat niet schuren ofzo...

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 15:06

Op de manege wordt het bij sommige paarden gebruikt.
Paarden hebben verder nergens last van. Schuurt niet ofzo.
Ben het gelukkig voor mijn eigen paard niet nodig Haha!

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 19:52

Otto heeft er ook een, omdat zijn singel eigenlijk wat te kort is om vast te maken (hij zet giga zijn buik uit, en zonder uitzetten past hij net).
Hij sluit gewoon netjes aan, en hebben geen last van een pijnlijk randje of iets dergelijks. Heel handig, maar niet om mee aan te singelen, dat raad ik je aan aan de andere kant te doen als je zo'n zelfde hebt als Otto. Die doet onwijs pijn aan je handen als je daar mee probeert aan te singelen Tong uitsteken