Myrthe vandaag door K.I gedekt door de hengst??

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Myrthe vandaag door K.I gedekt door de hengst??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 15:18

Vanmorgen om een uur of 12 ben ik naar Drenthe gereden en hebben we naar een kanjer van een hengst gekeken en die heet O´Malley (1.64 m) Hij is goedgekeurd voor het ICS ,behaalde in 2003 STER en is ook voor het Nederlands Tinker Stamboek goedgekeurd voor de dekkerij.
Het was een hengst met super beenwerk en heeft 3 kleurige kleuren. Hij is verschrikkelijk rustig en lief... en om eerlijk te zeggen is hij nog mooier in het echt dan dat die hier op de foto staat! Bloos
We hebben hem bewondert en de andere tinkerhengsten ook... en toen we weggingen hebben we het sperma van O´Malley meegenomen en zijn we naar onze eigen tinker gegaan.... we hebben het sperma door de DA erin laten brengen, en nu is het afwachten tot maandag of het er allemaal nog zit. En hopen dat er volgend jaar een super mooi veulentje komt.

Hier heb je de foto´s van de hengst die onze tinker heeft gedekt door K.I

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat vinden jullie van deze hengst hebben wij een goeie keuze gedaan?

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.



_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:00

Soo mooi beestje hoor *LOL*
Ik vind het geen slechte keuze !

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:02

Mooie hengst hoor!!
Deze hengst heeft geloof ik ook Irish van Irish_Lady gedekt vorig jaar (en die zit nu op haar veulen te wachten)
Hoop voor je dat je merrie drachtig is en je volgend jaar een gezond veulen ernaast hebt lopen Haha!

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:16

Inderdaad een hele mooie hengst.

HOpelijk dat je merrietje drachtig is van deze kanjer.

gr

Tanneke

Berichten: 3730
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 16:18

Hopelijk is je merrie drachtig! Nagelbijten / Gniffelen
Ik heb het altijd al een van de mooiste tinkerhengsten gevonden. Lovers

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:00

Spannend! O'Malley is inderdaad een mooie hengst, lekker groot!
Jullie zijn erg dicht bij de fokkerij (en bij mij Tong uitsteken ) geweest waar Myrthe is geboren, ben je er nog geweest?

Tamora van de Hezenhof ♥

Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 17:06

Haffie_Lady schreef:
Mooie hengst hoor!!
Deze hengst heeft geloof ik ook Irish van Irish_Lady gedekt vorig jaar (en die zit nu op haar veulen te wachten)
Hoop voor je dat je merrie drachtig is en je volgend jaar een gezond veulen ernaast hebt lopen Haha!


Nee, Irish is gedekt door Ryon O'Malley, dat is een andere hengst Knipoog

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Mariska_28

Berichten: 10486
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: Ees (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:09

Was jij dat!! Had dat dan even gezegd!! Volgens mij waren jullie er nog toen ik op de fiets 2x langs kwam. Wat een lekker beest is ie he?! Heb je mijn O`Malley veulentje (nou ja veulentje is er al een beetje af zo groot is ze) nog gezien? Stonden in 1 van de weides aan het eind van het pad. Een grote 3 kleur merrie met een groot 3-kleur veulen..

Ik heb Katinka nu weer met O`Malley laten insemineren, ben nu al weer nieuwsgierig naar het volgende veulen.

Komen jullie maandag misschien weer? Geef dan even een PB brul, kunnen we misschien wat afspreken en eens meeten.

Ilsiie

Berichten: 8224
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Oostenrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 21:30

sjoo, mooie hengst zeg! ik denk dat het de goede keus is!!! ik hoop voor je op een mooi veulen!

Live your dreams

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 12:47

Mariska_28 schreef:
Was jij dat!! Had dat dan even gezegd!! Volgens mij waren jullie er nog toen ik op de fiets 2x langs kwam. Wat een lekker beest is ie he?! Heb je mijn O`Malley veulentje (nou ja veulentje is er al een beetje af zo groot is ze) nog gezien? Stonden in 1 van de weides aan het eind van het pad. Een grote 3 kleur merrie met een groot 3-kleur veulen..

Ik heb Katinka nu weer met O`Malley laten insemineren, ben nu al weer nieuwsgierig naar het volgende veulen.

Komen jullie maandag misschien weer? Geef dan even een PB brul, kunnen we misschien wat afspreken en eens meeten.


Hey wat toevallig, ja wij waren dat haha ik was samen met mijn pa en ma en ik stond erbij .... en ja het klopt dat je 2x langs fietste ik vind dat allemaal wel toevallig hoor!
Ja O´Malley is echt een super beest! Vooral toen hij de stal uitgehaald werd... Ik heb geen idee als ik jou O´Malley veulentje heb gezien, was dat misschien dat veulentje in de stal? Ik dacht dat dat het veulen was van een andere hengst (engelse?) of was dat dat bruine veulentje achter in het weiland wat toen op¨de grond lag?
Nee maandagh komen we niet weer, we moeten eerst kijken als het gelukt is en als het mislukt is dan word het weer opnieuw naar Drenthe... ennuh als we weer gaan dan zal ik je waarschuwen, maar natuurlijk hopen we erop dat het gelukt is.

Ja het is echt een prachthengst O´Malley was ook onze eerste keuze!

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-05-04 12:54

Tamoor schreef:
Spannend! O'Malley is inderdaad een mooie hengst, lekker groot!
Jullie zijn erg dicht bij de fokkerij (en bij mij Tong uitsteken ) geweest waar Myrthe is geboren, ben je er nog geweest?


Ja O´Malley is zeker een mooie grote hengst.... Toevallig datr we vlak bij je waren, als ik wist waar je was dan was ik wel even langs komen wandelen, maar ja het is allemaal ook zo onverwacht! Ik weet niet waar Myrthe is geboren? Dus misschien moeten we over de PB maar weer is erover hebben.. !

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 12:28

Haffie_Lady schreef:
Mooie hengst hoor!!
Deze hengst heeft geloof ik ook Irish van Irish_Lady gedekt vorig jaar (en die zit nu op haar veulen te wachten)
Hoop voor je dat je merrie drachtig is en je volgend jaar een gezond veulen ernaast hebt lopen Haha!



Nou dacht het dus even niet Verward Mijn merrie is door een hele andere hengst gedekt! Ik wil namelijk een bont veulen, en O'malley heeft nog wel eens de neiging effen veulens te geven. Ook ben ik niet weg van zijn bouw, leuk voor te lange merries, maar voor een goed geproportioneerde merrie iets te kort, maar dat is natuurlijk mijn mening

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 12:41

Dat mag ook wel even wat duidelijker? Heb je het nou over O´Malley? Of heb je het over Irish?

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 12:44

Ik had het over O'malley

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 12:51

Waar is de jouwe dan door gedekt? Omdat je O´Malley niks vind... ik vind het een super beest. Maaar ieder zijn/haar mening

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 13:14

Door deze:

Afbeelding

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 16:48

Das ook een hele mooie? Hoe hoog is die?~

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.

Caira
Berichten: 26044
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:50

1.52

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 16:51

Gaaf beestje hoor!! Ja je hebt een goede keuze gemaakt...
Tis tegenwoodig moeilijk een goede hengst te kiezen....er zijn er zoveel!

22-09-2006 is mijn zoon Kyan geboren!!
http://www.futerehope.come2me.nl/" target="_blank

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-04 16:56

Dank je wel:D

Het leven met dieren maakt je lichaam rustiger waardoor je meer je vrijheid voelt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: fnpetter1990, Mieke, Sheeltje2, wend2009 en 28 bezoekers