gisteren is de oude verzorgster van cheyenne,

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

gisteren is de oude verzorgster van cheyenne,

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 12:12

naar haar komen kijken,ze zit sinds kort op bokt.
ze heet hier rowie_lover .
ze zag aan de avatar dat het haar oude verzorpaard was,mailde mij,en gisteren is ze vanuit tilburg komen kijken.
toevallig had mijn man zijn eerste longeerles op cheyenne,hij heeft pas 5 lessen op een manege gehad.
[UZ] wat is cheyenne toch lief,

Ze had fotos bij van haar met haar veulen,ze is toen ze twee was door haar broeer (per ongeluk) gedekt,en had met haar drie het veulen,wat een scheetje).
daarna had een vrouw haar gekocht die niet kon rijden,haar verknalde ze deed niks meer,toen is ze verkocht aan een buurman,en toen naar dordrecht,toen wist ze niet meer waar dat ze was,en wij hebben haar in januari in schijndel gekocht,kan je zien dat ze germ in 5 maanden al zker 4 andere eigenaars heeft gehad.
En nu zijn wij dus ook nog 21 april naar een andere stal verhuisd,moet wel erg verwarrend voor haar zijn,maar wij zijn er nog steeds,en aan ons mag ze lekker de tijd nemen om te wennen,want ze gaat niet meer weg.
wel leuk dat je zo via bokt meer over haar verleden te weten komt.
En rowie_lover kom nog maar eens als het wat warmer is,en hopelijk kan ik wat foto'S VAN HAAR MET HAAR VEULEN HEBBEN.
Ben eigenlijk nog wel benieuwd waar dat veulen zou zijn,lijkt bijna sprekend op haar en zal nu 1 jaar zijn.
ylona (rowie_lover ) was zo blij dat ze haar verzorgpaard weer terug zag,ze heeft er ook nog heel even na de les op gereden.
BOKT,wat een heerlijk forum bedankt. OK dan!
Laatst bijgewerkt door Karin_B op 08-05-04 12:43, in het totaal 2 keer bewerkt

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:16

Leuk zeg Lachen
Inderdaad, zo kom je elkaar nog eens tegen.

Heb je een aantal foto's gekregen?
Scannen anders, die wil ik wel zien! Haha!

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 12:23

het ging gisteren zo snel,ze kwamen pas rond 19:00 hier aan,en we moesten dus meteen vertrekken naar de stal,omdat ger er les zou krijgen op cheyenne,zie topic uit het zadel,cheyenne is llief.
maar ze komt nog een keer,en dan krijg ik wel wat foto's.
dat was zo,n mooi gezicht,cheyenne met haar veulen.
ook haar broer,en haar moeder jolinda op de foto gezien,de moeder was een bruine kwpn er,met een zwangerbuikje,omdat die ieder jaar een veulen heeft gehad................
wat is de wereld toch klein he.

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 12:25

effe off topic,hoe krijg ik ook alweer ,dat je de verwijzing naar een ander topic blauw krijgt?
want nu staat er [UZ] wat is cheyenne toch lief,
maar dat moet toch anders,ben het vergeten.

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 12:26

en nu wel hoe kan dat nou?????????,en bij het plaatsen niet,raar heb hetzelfde gedaan.................

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:27

Als je een spatie tussen je tekst en je link zet maakt hij dat automatisch Lachen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:28

Daarvoor hebben we bokt Haha!.... echt vet leuk voor ylona.!

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:45

hoi
ik vond het gister ook heel erg leuk om snoopy/cheyenne terug te zien!!! ik was heel erg zenuwachtig omdat ik haar natuurlijk een jaar niet meer had gezien en ik niet wist wat ik er van moest verwachten, maar ik ben met een gelukkig en gerust hart naar huis gegaan want ik weet nu dat jullie geweldige mensen zijn en super goed voor haar zullen zorgen. Ik hoop dat ze oud bij jullie kan en mag worden want beter kan ze niet krijgen! bedankt! OK dan!
en ik hoop dat onze volgende ontmoeting weer snel komt! (op het goeie weer!!!! Haha! )
groetjes Ylona

ps onze scanner is nog niet aangesloten maar zodra deze aangeslote is zal ik de foto's van haar , haar veulen, broer en moeder inscannen en door sturen en natuurlijk op bokt zetten!

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:47

en karin, nu kun je als het goed is wel op mijn site kijken, had iets fout gedaan!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:47

Rowie_lover schreef:
ps onze scanner is nog niet aangesloten maar zodra deze aangeslote is zal ik de foto's van haar , haar veulen, broer en moeder inscannen en door sturen en natuurlijk op bokt zetten!

Geweldig! Ik ben super benieuwd Lachen

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 12:54

Rowie_lover schreef:
en karin, nu kun je als het goed is wel op mijn site kijken, had iets fout gedaan!


Supermooie verzorgpaardjes heb je OK dan!
wat heb jij het getroffen daarmee
en hopelijk sluit je je scanner snel aan.
en we zien je binnekrt weer een keer,op naar het beter weer..... Pling

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:58

ik doe mijn best! mar ga nu snel naar Ronald en zorro toe! ze staan te wachten op een dikke knuffel, hopelijk dak cheyenne die snel ook weer een kan geven! Vond het geweldig gister!!!

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 10:11

Super dat je de oude verzorger hebt gevonden. Zo weet je toch iets meer over Cheyenne's geschiedenis. En je krijgt ook nog foto's! Helemaal te gek. Ik was ook zo blij met de veulen foto's van Karan.

Super dat je haar gevonden hebt via bokt.

peach2001

Berichten: 4254
Geregistreerd: 02-08-03
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:08

Als je die foto's hebt van het veulen moet je er eens 1 doorsturen... Cheyenne heeft veel weg van een aantal paarden hier die via markten en handelaren komen en wie weet, misschien hebben wij wel een leuk jaarlingetje hier staan die wel eens de zoon of dochter zou kunnen zijn van haar... Met een foto zou ik ze even langs kunnen lopen om te kijken of de aftekeningen kloppen Knipoog

Karin_B

Berichten: 440
Geregistreerd: 26-04-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 12:24

shamalarabs,zodra ik foto's heb,zal ik ze scannen en naar jouw mailen Knipoog
zover ik me nog kan herinneren lijkt ze qua aftekeningen veel op cheyenne,zie mijn avatar,en mischien dat ylona weet of het een merrie of hengst is.
het is nu denk ik ongeveer een jaar,maar die datum zal ylona ook nog wel weten,die was namelijk bij de bevalling. Haha!

Rowie_lover

Berichten: 1145
Geregistreerd: 01-05-04
Woonplaats: Baarle Nassau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:12

hoi
datum weet ik niet meer, maar ze (merrie dus) is nu iets meer dan n jaar oud, ze heeft bijna precies de aftekeningen van snoopy alleen het hoofd is anders ze had namelijk een halve bles (van neus tot de helft van haar hoofd, best breed) en dan had ze boven een soort van kolletje . misschien dat je er wat aan hebt. En sorry maar mn broer heeft geen haast met de scanner aansluiten....

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 06:56

hey ylona ook op bokt Tong uitsteken wat grappig zeg dat je zo een oud verzorgpaard van je hebt terug gevonden.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 07:18

Leuk dat jullie elkaar hebben ontmoet *LOL*
En dat allemaal via bokt Haha!

Daihyo

Berichten: 88043
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 11:06

Hartstikke leuk zeg! Zo heb ik ook mijn oude verzorgpony terug gevonden. Via bokt.
Ik zag een keertje foto's staan waar ze toch wel erg op leek. En ze was het.
Een heerlijk gevoel was dat. En ook voor de eigenaar, want ook ik had foto's van 10 jaar geleden. En zij wisten niets van die tijd.
Super dus!!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 16:25

Wat leuk ! Lachen