Reduce Fat Fast.......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Reduce Fat Fast.......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-04 10:18

Ik zat net weer die reclame te kijken. Ik vroeg me eigenlijk af of er bokkers zijn die het geprobeerd hebben en of het werkte.

Niet dat ik echt interesse heb want ergens geloof ik er gewoon totaal niet in. Meestal beginnen mensen met dit soort dingen en eten dan toch (on)bewust anders dan voorheen en lijkt het te helpen.

Maar ik ben benieuwd of er toch mensen zijn die het aangedurft hebben en de resultaten ervan.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:19

mn zusje, en velen met haar in de kliniek voor eetstoornissen in Veghel Scheve mond
t werkt niet en is niet gezond voor je, net zoals stackers en al die andere troep, niet aan beginnen dus, is weggegooid geld en slecht voor je gezondheid

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:33

niets meer aan toe te voegen....
gewoon niet aan beginnen, helpt voor geen meter, ja je darmen naar de knoppen helpen, maar das ook alles Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:05

Het werkt echt helemaal top OK dan! Je raakt er gemiddeld 3 kilo per week mee kwijt. Het is geen wonder middel want je moet je eetpatroon ook aanpassen (dus een goed ontbijt, lunch en dinner).
Ik heb het ook gebruikt en ik heb nog nooit een eetstoornis aan overgehouden (net als een hoop mensen met mij).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:25

Ik zou het beste eens willen proberen, maar ik heb er het geld echt niet voor over. Knipoog

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:26

Maar weet je wat het ook is je moet 2 volle glazen water er bij opdrinken en daar krijg je al een vol gevoel van hoor dat is de truc als ik dat ook zou doen voor elke maaltijd vind je het gek als je dan geen honger meer heb.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:28

Klopt, volgens mij is het ook allemaal maar bedriegerij, ze willen gewoon geld. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:30

Sammm schreef:
Klopt, volgens mij is het ook allemaal maar bedriegerij, ze willen gewoon geld. Knipoog


Nope het werkt echt. Ik heb eens via mijn huisarts een afvalmiddel gevraagd. En ik heb eens de ingredienten van dat middel (alleen op recept verkrijgbaar) en die van die reduce fat fast zitten vergelijken. En wat denk je? Hetzelfde

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:31

Maar als je voor elke maaltijd 2 glazen water drinkt vind je het gek dan dat je niet zo veel honger meer heb dan?

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:32

annefloor schreef:
Maar weet je wat het ook is je moet 2 volle glazen water er bij opdrinken en daar krijg je al een vol gevoel van hoor dat is de truc als ik dat ook zou doen voor elke maaltijd vind je het gek als je dan geen honger meer heb.....


en daar zit het dus, dat waterdrinken is idd de grote truc, maar reduce fat fast dat zwelt toch op in je maag?dat je dus door het water+dat spul al vol zit....
maar die middeltjes zoals reduce fat fast en stacker enz werken echt niet zoals ze beloven, anders zouden er toch geen dikke mensen meer zijn als je echt makkelijk af kon vallen alleen maar door zoiets te gebruiken
en je houdt er slechte darmen aan over, mn zusje moest nog net niet geopereerd worden om een stuk aangetaste darm te laten verwijderen Scheve mond

als je wil afvallen op een verantwoorde manier zit er maar 1 ding op en dat is naar de dietiste en samen met haar bespreken hoe je je eetpatroon kan aanpassen, en ga wat sporten/fitnessen en op die manier krijg je op een gezonde manier een gezond en fit lichaam met een goed gewicht!
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 08-05-04 11:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:32

annefloor schreef:
Maar als je voor elke maaltijd 2 glazen water drinkt vind je het gek dan dat je niet zo veel honger meer heb dan?


Dat is ook zo, daarom zei ik ook het is geen wondermiddel. Je moet er ook nog wat voor doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:41

Dan doe ik er leiver gewoon wat voor zonder dat ik dat dure spul koop. Knipoog

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 11:45


Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 12:04

stackers helpt zeker wel, maar is levensgevaarlijk, je hebt ze in verschillende graddaties en de sterkste worden zelfs uit de handel genomen, omdat men daar een hartinfarct van kan krijgen en zo zijn er al een paar mensen aan overleden, stond laatst in de telegraaf, ff in archief opzoeken en wellicht dat het artikel er bij staat.
Wat ook helpt is appelazijn pillen, gaat weliswaar wat langzamer, maar veel minder link.
Ik moet toegeven, heb allerlei pilletjes en poedertjes gebruikt, maar op eigen kracht gaat het beter en is gezonder, mits je verantwoord afvalt. lekker die troep laten staan dus en doe dan liever een scheutje citroensap door je water of haal appelazijn drank bij je reformwinkel, ook niet te lang gebruiken, is schadelijk voor je maagwand, maar helpt wel erg goed.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 11:43

goedkoopste oplossing is 2 glazen water voor het eten drinken, maag zit vol, jij hoeft weinig meer.

Renske: ik ben 2 keer bij de dietiste geweest, beide keren viel ik geen klap af, mijn eet patroon was goed en ik beweeg veel. Ik ben niet meer bij de dietiste, eet net zoals altijd en ben 14.5 kilo kwijt....... Nadat ik een jaar geleden gestopt ben bij de dietiste omdat de verzekering niet meer vergoed dan 6-8 afspraken.

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 13:52

Niet proberen. Het is slecht voor je. Als je af wilt vallen, ga naar een dietiste. Daar loop ik ook bij,. en dat werkt veel beter, dan al die rotzooi gebruiken. En ook meer bewegen, minder snoepen e.d.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:47

Annechien schreef:
goedkoopste oplossing is 2 glazen water voor het eten drinken, maag zit vol, jij hoeft weinig meer.


Ja maar je moet ook normaal eten en als je al half vol zit krijg je niet genoeg binnen, is dus ook geen oplossing

Gewoon een goed ontbijt, lunche en avond eten.
Rode sausen gebruiken, kip en vis 1x in de week
En veel bewegen, wedde dat het helpt Haha!

Barmat
Berichten: 8293
Geregistreerd: 25-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 14:51

Kort en krachtig: het werkt niet Haha!

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:34

Haagsemeid..... het gaat er natuurlijk wel om dat je genoeg voedingsstoffen binnen krijgt Haha!, daarom hebben ze liever ook dat je volkorenbrood, 3-4 pieper(tjes), 2 eetlepels groente en een stukje vlees eet. Maar het water gaat er ook om dat je na het eten niet meteen weer begint met snaaien hahaha. Met 1-2 glazen voor het eten, eet je gewoon wat je nodig bent en niet meer.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 09:22

Annechien schreef:
goedkoopste oplossing is 2 glazen water voor het eten drinken, maag zit vol, jij hoeft weinig meer.

Renske: ik ben 2 keer bij de dietiste geweest, beide keren viel ik geen klap af, mijn eet patroon was goed en ik beweeg veel. Ik ben niet meer bij de dietiste, eet net zoals altijd en ben 14.5 kilo kwijt....... Nadat ik een jaar geleden gestopt ben bij de dietiste omdat de verzekering niet meer vergoed dan 6-8 afspraken.


mijn zusje heeft in een kliniekvoor mensen met eetsoornissen gezeten, bijna allemaal hadden ze vanalles gebruikt, oa reduce fat fast enz, en allemaal hebben ze kapotte darmen
je zal er best van afvallen, zeker als je er in gelooft, maar gezond is het echt niet voor je

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 10:14

Renske ik zit niet aan dat spul, laten we dat even uit de wereld helpen. Ik vind het meer geldklopperij dus ik zal er ook nooit aan beginnen ook. Volgens mij moet ik af en toe een keer duidelijker zijn Bloos

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 10:16

Nooit geprobeerd. Het bestaat ook niet dat het werkt! Kan toch niet! En ik kan me ook niet voorstellen dat je al het nodigd erdoor verkrijgt.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 13:01

Sorane schreef:
Het werkt echt helemaal top OK dan! Je raakt er gemiddeld 3 kilo per week mee kwijt. Het is geen wonder middel want je moet je eetpatroon ook aanpassen (dus een goed ontbijt, lunch en dinner).
Ik heb het ook gebruikt en ik heb nog nooit een eetstoornis aan overgehouden (net als een hoop mensen met mij).


En toch ben ik er zeker van dat die kilo's komen door het veranderen van je eetpatroon ipv door die pillen...

Als je wil afvallen zal je daar moeite voor moeten doen... simpel een pilletje innemen en afvallen bestaat niet.
Dan liepen er geen dikke mensen meer rond als al die troep zou werken!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-04 16:20

Mijn ervaring is ook dat Stackers zeker wel werken maar ook zeker ongezond zijn. Ik heb wel afslank pillen gebruikt die werkten maar nooit meer dan 3 weken dan ben je wel lekker op gang met afvallen en als de eerste kilo's er maar af zijn bij mij ben ik meer gemotiveerd.

Die pillen zorgen ervoor dat je temperatuur iets stijge en je stofwisseling sneller wordt dus je verbrand meer. Je hebt dus ook meer honger!! En dat is waar je toch ook zelf op moet letten.

Wat voor mij het beste werkt is de methode van de weigt watchers voor afvallen.

Zonnetje81
Berichten: 18674
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-04 16:46

Ik geloof ook niet dat ze werken, blijf erbij dat het tussen de oren zit.