werkgevers... je zou ze....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

werkgevers... je zou ze....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 09:39

Zucht, heb k eindelijk een leuk baantje gevonden. Belt die man me op dat we niet in Utrecht staan maar ergens anders. Waar ik dus 1,5 uur over moet reizen, en ik moet er dus over n half uur zijn... Officieel dan...

K moet nog ff bedenken of k dat wel ga doen.. Echt slim van m. Gister ging t al niet door en nu moet k n end weg...

Aangezien k errug te laat zal zijn mag k waarschijnlijk ook weer meteen vertrekken Scheve mond

dus: weet iemand nog n leuk baantje in de buurt van ngein Tong uitsteken Haha!


_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:40

Hahaha.. erg fijn is dat ja! Boos!

Ik weet helaas nix.. ben zelf ook al werkloos.. grrr!

Het is te mooi om waar te zijn...
Maar het is waar, dat is het mooie!


Elin 20-02-2012 & Julie 22-06-2013









Mijn hart sloeg even over, toen dat van jou begon..
Trotse mama van:
Elin Naomi, 20-02-2012
Julie Sophie, 22-06-2013

Mizz_mol

Berichten: 1619
Geregistreerd: 10-07-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 11:26

he dat is balen.. Heb je eindelijk werk. Ik zoek ook een baantje maar zo makkelijk is dat niet als je niet binnen wil werken Haha! Tong uitsteken

Een Gouden zadel maakt van een ezel nog geen paard.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:48

dat dat zomaar allemaal kan he. He balen zeg de banen liggen helaas niet echt voor het oprapen. Succes met solliciteren.

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 21:26

Nu nog leuker, k werd onderweg gebeld over mn paardje... of k onmiddelijk kon komen. Dus k ben omgekeerd.. Lovers

Tjah eerst paard dan werk

Gelukkig viel t allemaal wel mee, de da moest wel komen maar t is niet ernstig en ze kan gewoon de wei op OK dan! Lachen


Gracy

Berichten: 1946
Geregistreerd: 04-11-02
Woonplaats: Buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:29

Sja, inderdaad ik ben ook aan het solliciteren en de bedrijven durven steeds meer te eisen... kwa eigen investeringen dan.

Voorheen een buitendienst commercieel functie kreeg je vanzelf een mob.telefoon (zodat klanten je makkelijker kan bereiken als je niet op het bedrijf aanwezig zijn), en een auto van de zaak zodat je de klanten, relaties en prospects kan bezoeken.
Maar nu... zeggen ze, gebruik je eigen prive telefoon, anders schaf er eentje zelf aan Boos! , en als je geen auto heb, ga dan met de openbaar vervoer naar de klanten, relaties en prospects Frusty WAT een afgang!

Stel je voor, je solliciteert voor een baan, en de bedrijf zegt... koop je eigen computer om je werk te kunnen doen!

Daarbij, voor een commercieel functie, eisen de bedrijf de klanten, relaties en prospects als hun eigendom.. dus als je weg gaat mag je niets meenemen. Toch klopt dat niet als er wordt verwacht dat je zelf fikse investeringen moeten doen om de baan te krijgen en resultaten ermee moeten boeken. En van de omzet krijg je geen percentage, want de bedrijf investeert in je tijd dat je besteed om de klanten te krijgen door je loon te betalen

Als een bedrijf niet wil investeren in de functie, hoe kunnen ze verwachten dat mensen worden gemotiveerd om voor ze te komen werken.... *zucht*

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:37

tja.. ach.. werkgevers.. Frusty
soms zou je ze wat doen, maar helaas zijn we wel afhankelijk van hun..

Rust in vrede, lieve, malle pony. ik zal je nooit vergeten. [IM] Vaarwel, lieve, maffe kleine pony.
* Pepper's Breeze 15-05-2006 - 21-12-2010
Lucy: http://www.allbreedpedigree.com/hollywood+royal+girl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Berdien, Dancer, Devitootje, Fayyah19, hollie, Iris_Casper, Lestria, nicolailover, Poety, Salinah, sterregoud, Titsia, xxPaige en 87 bezoekers