Mermus R, Joost en Animo

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Mermus R, Joost en Animo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 23:09

Ik zou graag wat meer informatie willen over de hengsten Mermus R en Joost. Heeft iemand misschien nakomelingen van deze hengsten? Hoe is het karakter en vermogen van die paarden? Ook info over de hengsten zelf vind ik erg leuk.

Verder heb ik nog een vraagje over Animo: klopt het dat veel nakomelingen van Animo laatbloeiers zijn???

_NOO_NOO_

Berichten: 232
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Stadskanaal :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 07:10


Candidat

Berichten: 791
Geregistreerd: 10-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:27

Ik werk met zes nakomelingen van Mermus. 3 hengsten, 2 ruinen en een merrie. Paarden hebben allemaal een goed karakter. Als je meer vragen hebt laat het dan even weten.

HocusTivoli

Berichten: 960
Geregistreerd: 18-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-04 10:42

Ik heb een tijdje een Joost gereden. Een ontzettend fijn beest met veel kwaliteit maar superheet. Je kon er soms helemaal niet aankomen. Hij kon dan ook echt ontploffen af en toe. Haha! Ik weet nog dat ik een keer met longeren op mijn buik door het gras gegaan ben. Ging hij weer aan de kletter. Toen ik het fietspad naderde heb ik hem toch maar losgelaten... Haha! Gelukkig liep het allemaal goed af, maar het was me er eentje.

Suusje1986

Berichten: 1153
Geregistreerd: 31-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-04 11:08

Candidat schreef:
Ik werk met zes nakomelingen van Mermus. 3 hengsten, 2 ruinen en een merrie. Paarden hebben allemaal een goed karakter. Als je meer vragen hebt laat het dan even weten.

Waren dit laatbloeiers of niet? Ik werk op dit moment namelijk ook met een Mermus en ze heeft echt wel veel vermogen, maar het komt er op dit moment nog niet echt uit.

Bedankt voor jullie reacties iig OK dan!

Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-04 20:01

Animo's zijn wel goede paarden, maar wel lastige paarden!ze hebbe er nogal een handje van om omhoog te komen als ze er geen zin meer in hebben en over het algemeen wil slaan niet altijd helpen(ze laten zich dan gewoon achterover vallen)
maar of het laatbloeiers zijn, hmm weet niet. maar je moet er wel mee kunnen omgaan en duidelijk laten merken dat je niet bang van ze bent en dat JIJ de baas bent!

xtvax

Berichten: 674
Geregistreerd: 20-12-02
Woonplaats: vlakbij Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-04 08:55

ik had een Mermus, deze kon goed springen, heel vriendelijk karakter, maar wel heeeel traag van begrip! Dit was/is trouwens ook een laatbloeier!

Ik heb een merrie uit een Joost moeder en kan erg goed springen, maar een onwijs heethoofd en absoluut niet het makkelijkste karakter!