Rebecca Loos

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Rebecca Loos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 20:06

Rebecca Loos gaat shownieuws presenteren. Wat vinden jullie daarvan?

Ik zelf vind het wel een stunt, heel slim van SBS6 OK dan!


kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:08

Het is ook wel een stunt.
Ik zag het gisteren op tv, een pittig wijffie is het !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:11

Ik vind het dom van SBS. Ik zou zo'n achterbaks wijf niet in mijn team willen hebben. Kan me ook niet voorstellen dat het meer kijkers gaat trekken.

זכור

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 20:12

lis schreef:
Ik vind het dom van SBS. Ik zou zo'n achterbaks wijf niet in mijn team willen hebben. Kan me ook niet voorstellen dat het meer kijkers gaat trekken.


Zozo dat is nogal een statement, een achterbaks wijf!
Ken je haar persoonlijk? Verward

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:18

't is 'maar' voor 2 weken hoorde ik op de radio.

Verder weet ik nog niet wat ik ervan vind, wil 't eerst een keer gezien hebben Lachen

:evaw:

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:21

Marieke"]
[quote="lis schreef:
Ik vind het dom van SBS. Ik zou zo'n achterbaks wijf niet in mijn team willen hebben. Kan me ook niet voorstellen dat het meer kijkers gaat trekken.


Zozo dat is nogal een statement, een achterbaks wijf!
Ken je haar persoonlijk? Verward
[/quote]

God, moet je iedereen persoonlijk kennen om er een mening over te hebben?
Ja, ik vind haar achterbaks. Dat je een bekende voetballer in bed wilt hebben, prima. Maar gooi dat niet vervolgens in de pers. Ze weet dondersgoed wat ze daarmee aanricht en daarom vind ik haar achterbaks.
Genoeg onderbouwd?

זכור

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:30

Ze zit ook in de reclame van hertog ijs...

Als iedereen aan zich zelf denkt....word er aan iedereen gedacht.
Kom kijken naar mijn website!!!!!, en help mijn carriere een stukje verder.
http://www.annefloorrutte.nl

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 20:30

lis"]
[quote="Marieke"][quote="lis schreef:
Ik vind het dom van SBS. Ik zou zo'n achterbaks wijf niet in mijn team willen hebben. Kan me ook niet voorstellen dat het meer kijkers gaat trekken.


Zozo dat is nogal een statement, een achterbaks wijf!
Ken je haar persoonlijk? Verward
[/quote]

God, moet je iedereen persoonlijk kennen om er een mening over te hebben?
Ja, ik vind haar achterbaks. Dat je een bekende voetballer in bed wilt hebben, prima. Maar gooi dat niet vervolgens in de pers. Ze weet dondersgoed wat ze daarmee aanricht en daarom vind ik haar achterbaks.
Genoeg onderbouwd?
[/quote]

Hahaha nee vind ik niet genoeg onderbouwd! Haha!

Zij is niet degene geweest die het in eerste instantie naar buiten heeft gebracht. Het is eerder dat ze zichzelf uiteindelijk in bescherming heeft moeten nemen. (i.i.g zo zie ik het).
Hij bracht op een gegeven moment verhalen naar buiten die voor haar kwetsbaar waren, tja das natuurlijk niet zo slim.

Mijn mening was toen ik zag wat er gebeurde. Och jee, ze wordt meteen afgeschilderd als de slet, del en krolse kat, terwijl hij hier toch de getrouwde man in het verhaal is. Het verbaast mij altijd weer heel erg als ik zie dat de vrouw de beschuldigende vinger krijgt en de man vrij uit gaat. Tja mannen zijn zo zwak, die moeten in bescherming genomen worden. Misselijk

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:35

Ik heb het niet over het vreemdgaan, ik vind helemaal niet dat hij wat dat betreft vrijuit gaat. Ik heb het erover dat zij de wereld kundig maakt van het feit dat zij sex met hem heeft gehad.
Hij zit net zo fout als zij, maar een mening over hem werd niet gevraagd, toch?

edit; mega-quote verwijderd

זכור

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 20:39

Citaat:
Hij zit net zo fout als zij, maar een mening over hem werd niet gevraagd, toch?


Dat klopt.

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:40

lis schreef:
God, moet je iedereen persoonlijk kennen om er een mening over te hebben?
Ja, ik vind haar achterbaks. Dat je een bekende voetballer in bed wilt hebben, prima. Maar gooi dat niet vervolgens in de pers. Ze weet dondersgoed wat ze daarmee aanricht en daarom vind ik haar achterbaks.
Genoeg onderbouwd?

Voor anderhalf miljoen dollar zoiets in de pers gooien, je bent toch gek als je het niet doet eigenlijk? Knipoog

Jij zou het zelf niet doen?

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

Larissa

Berichten: 729
Geregistreerd: 17-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:42

Is dit serieus? Haha! Hoe willen ze dat gaan aanpakken? het shownieuws in het Engels? Schijnheilig Ik dacht dat mevrouw amper nog een woord Nederlands sprak, maar zal me wel vergist hebben *kan gebeuren Haha!*.

En mevrouw Loos is inderdaad wel op een achterbakse manier bezig geweest, door alles wat zij aan die affaire heeft verdiend (weet niet wat het bedrag was maar wel genoeg voor een paar jaar jaarsalaris). Dus ze heeft het wel goed gespeeld hoor, alleen net iets te slecht voor het EK voetballen *wat we er ook onder mogen verstaan Schijnheilig*.

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:42

ItsMe"]
[quote="lis schreef:
God, moet je iedereen persoonlijk kennen om er een mening over te hebben?
Ja, ik vind haar achterbaks. Dat je een bekende voetballer in bed wilt hebben, prima. Maar gooi dat niet vervolgens in de pers. Ze weet dondersgoed wat ze daarmee aanricht en daarom vind ik haar achterbaks.
Genoeg onderbouwd?

Voor anderhalf miljoen dollar zoiets in de pers gooien, je bent toch gek als je het niet doet eigenlijk? Knipoog

Jij zou het zelf niet doen?
[/quote]

Hehe dit vind ik een goede Haha!

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:42

Ik vind het tamelijk sensatiegeil van haar allemaal. Haar claim to fame is dat ze met die vent naar bed is geweest. Daar is ze nu rijk door en opeens een bekend gezicht.

Nou meid, wees er maar trots op. Net zoiets als Monica Lewinski die gebruik maakte van de ophef door haar eigen tassen-label te lanceren...

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:43

Citaat:
Maar gooi dat niet vervolgens in de pers.


Tuurlijk wel, de pers smult en blaast het hoog op OK dan! .
Daarnaast is het een leuk zakcentje Geld, geld! .

Ik vind het maar een dom mens. Rolleyes

Het meest domme is eigenlijk nog dat iedereen er zo op ingaat en die roddelbladen koopt.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:44

ItsMe"]
[quote="lis schreef:
God, moet je iedereen persoonlijk kennen om er een mening over te hebben?
Ja, ik vind haar achterbaks. Dat je een bekende voetballer in bed wilt hebben, prima. Maar gooi dat niet vervolgens in de pers. Ze weet dondersgoed wat ze daarmee aanricht en daarom vind ik haar achterbaks.
Genoeg onderbouwd?

Voor anderhalf miljoen dollar zoiets in de pers gooien, je bent toch gek als je het niet doet eigenlijk? Knipoog

Jij zou het zelf niet doen?
[/quote]

Nee, het klinkt misschien ongeloofwaardig, maar ik vind het enorm sneu voor zijn kindertjes. Alleen daarom al zou ik mijn mond houden. Nog buiten het feit dat ik mezelf nooit zo te kijk zou zetten.

זכור

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:45

Ik keek vandaag toevallig Shownieuws (is zeldzaam) en ik zag dit onderwerp voorbij komen.
Ik vind het een beetje raar dat Rebecca voor deze optie kiest. Er werd verteld dat ze al heel veel aanbiedingen heeft gekregen van vele verschillende progamma's in heel de wereld. Kiest ze dit uit.. Verward Naja het zal wel aan mij liggen Clown Er werd een stukje uitgezonden van het intervieuw met de vrouw van Reinoud (kan even niet op haar naam komen Bloos! ) maar zo heel goed Nederlands spreekt ze niet. Verward Maar toch vind ik het wel leuk dat ze het gaat doen want bijna iedereen kent der wel tegenwoordig door heel die toestand.

ItsMe

Berichten: 785
Geregistreerd: 14-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 20:55

lis schreef:

Nee, het klinkt misschien ongeloofwaardig, maar ik vind het enorm sneu voor zijn kindertjes. Alleen daarom al zou ik mijn mond houden. Nog buiten het feit dat ik mezelf nooit zo te kijk zou zetten.

Ach, iedereen is je binnen een paar weken toch weer vergeten. En dan heb jij je boerderijtje met weiland binnen...

Zo bekijk ik het althans Knipoog

Paardentekoop.net, dé website voor het verkopen en kopen van paarden.

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:01

ItsMe"]
[quote="lis schreef:

Nee, het klinkt misschien ongeloofwaardig, maar ik vind het enorm sneu voor zijn kindertjes. Alleen daarom al zou ik mijn mond houden. Nog buiten het feit dat ik mezelf nooit zo te kijk zou zetten.

Ach, iedereen is je binnen een paar weken toch weer vergeten. En dan heb jij je boerderijtje met weiland binnen...

Zo bekijk ik het althans Knipoog
[/quote]

Maar je hebt wel die kinderen ontzettend gekwetst. Zeker kinderen van een wereldberoemde voetballer zullen dat hun leven lang horen. Dan maar geen boerderijtje Haha!

זכור

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:07

lis schreef:
Maar je hebt wel die kinderen ontzettend gekwetst. Zeker kinderen van een wereldberoemde voetballer zullen dat hun leven lang horen. Dan maar geen boerderijtje Haha!


De enige die zijn kinderen heeft gekwetst is Beckham zelf, hij is degene die vreemd is gegaan.
Zij had op dat moment geen relatie en ze heeft hem echt niet gedwongen ofzo.
Ik geef haar groot gelijk dat ze het zo speelt en dat ze er financieel beter van wordt
Als hij zijn *** in z'n broek gehouden had was er niets aan de hand geweest, dus moet hij ook nu ook niet klagen, maar gewoon de concequenties dragen.

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:14

Ik moest eerst even denk wie dat ook al weer was, maar kwam er weer achter.
Tja, ze speelt het wel slim, denk ik. Goed in de media verschijnen en ze wordt wel ergens voor gevraagd.
En van SBS misschien wel een slimme zet, ze is niet lelijk om naar te kijken.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:28

Ilindra"]
[quote="lis schreef:
Maar je hebt wel die kinderen ontzettend gekwetst. Zeker kinderen van een wereldberoemde voetballer zullen dat hun leven lang horen. Dan maar geen boerderijtje Haha!


De enige die zijn kinderen heeft gekwetst is Beckham zelf, hij is degene die vreemd is gegaan.
Zij had op dat moment geen relatie en ze heeft hem echt niet gedwongen ofzo.
Ik geef haar groot gelijk dat ze het zo speelt en dat ze er financieel beter van wordt
Als hij zijn *** in z'n broek gehouden had was er niets aan de hand geweest, dus moet hij ook nu ook niet klagen, maar gewoon de concequenties dragen.
[/quote]

Ik praat zijn aandeel helemaal niet goed. Maar nogmaals; het ging niet over hem.
Als zij op die manier haar geld wil verdienen, zegt dat meer over haar dan over Beckham denk ik. Mannen blijven nu eenmaal dieren, wat sex betreft }>

זכור

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:40

ze doet het slim moet ik zeggen!

zo hoor je niets over haar, zo zit ze in een reclame, gaat ze presenteren op SBS6, krijgt ze miljoenen voor dr verhalen en heeft ze het dus goed voor elkaar!

tsja t is niet netjes van dr en ik vind t eerlijk gezegd nogal een doos, maar ja voor zoveel geld is t ook moeilijk om je mond te houden, en beckham is zelf fout geweest door vreemd te gaan, en rebecca was blijkbaar ook niet de enige met wie die is vreemdgegaan....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:42

Idd slim van haar...! Maargoed vreemd gaan doe je met z'n tweenen hoor Lachen Dus Beckhem heeft ook schuld....


Hey Mariek! Leuk dat je er weer bent ! Haha!

Kim1986

Berichten: 726
Geregistreerd: 04-08-02
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 21:53

lis"]
[quote="Marieke"][quote="lis schreef:
Ik vind het dom van SBS. Ik zou zo'n achterbaks wijf niet in mijn team willen hebben. Kan me ook niet voorstellen dat het meer kijkers gaat trekken.


Zozo dat is nogal een statement, een achterbaks wijf!
Ken je haar persoonlijk? Verward
[/quote]

God, moet je iedereen persoonlijk kennen om er een mening over te hebben?
Ja, ik vind haar achterbaks. Dat je een bekende voetballer in bed wilt hebben, prima. Maar gooi dat niet vervolgens in de pers. Ze weet dondersgoed wat ze daarmee aanricht en daarom vind ik haar achterbaks.
Genoeg onderbouwd?
[/quote]

Als jij zoveel geld krijgt aangeboden als zij heeft (ze is nu toch miljonair) om alleen te vertellen in de pers dat je met iemand het bed hebt gedeeld zou jij het niet doen? Dat is dikke onzin bijna iedereen had dat geld aangenomen. En gelijk heeft ze .


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Jaydee_WP en 31 bezoekers