Mijn eerste show/halter ervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mikkee

Berichten: 1377
Geregistreerd: 03-01-04

Mijn eerste show/halter ervaring?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-04 21:35

Ik heb deze middag zoveel mogelijk topics op WN geprobeerd te lezen over clinics/cursussen/bijeenkomsten voor groomen en halteren
Mijn conclusie was echter dat dit alles voor dit jaar blijkbaar allang achter de rug is...

Ik wil dit seizoen graag met mijn jaarling meedoen aan wat halter wedstrijden, maar heb dus totaal geen idee hoe dat alles in z'n werk gaat Blond

Worden er op vrij korte termijn nog halter clinics gegeven? Of zou ik eens met een ervaren 'halteraar' mogen meelopen op een show?

grtz. Mariska

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:02

Tja, soms moet je springen en al vallende leren vliegen.
Ik ben ook ooit gewoon begonnen. Toen kende ik nog geen internet met alle tips, clinics etc. Gewoon doen en van de rest afkijken.

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 22:15

In oude topics (van vorig jaar als die nog opvraagbaar zijn...) zijn al heel wat tips en truuks genoemd, en de gezamelijke groommiddag die we zouden houden is nog niet geweest omdat ik m'n enkel gebroken heb.
1 Juni moet ik terug naar het ziekenhuis en hoop dan uit het gips te mogen, en zodra ik dan weer een beetje kan lopen kunnen we een nieuwe dag prikken voor de groom/halter clinic. Dat is dan helaas wel te laat voor de eerste DPHC show, maar goed... er komen nog meer shows, dus 't zal niet helemaal voor niks zijn.
En natuurlijk kun je specifieke vragen ook hier stellen.
Ik weet niet wanneer je voor het eerst wil showen, maar ik ga waarschijnlijk wel naar de eerste DPHC show, maar verwacht niet mee te kunnen doen (als't gips er al af mag zal het nog wel een paar weken duren voordat ik weer naast m'n paard kan rennen). Ik ben dan dus beschikbaar voor degenen die op die dag hulp nodig hebben.