Pony losgebroken!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Pony losgebroken!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 08:21

Gistermiddag kreeg ik een telefoontje van mijn man, dat hij gebeld was dat de ponys over de akker liepen Scheve mond of ik ook meteen die kant op wilde komen.........

*Slik*, dat betekende dus dat ze over de enk liepen en dat het dan nog een honderd meter is naar de weg toe waar ze 80km per uur rijden.
Ik mijn kind in de auto gezet...en op naar het weiland.......onderweg zag ik al allerlei enge beelden voor me........ Verdrietig (5 ponys die de weg onveilig maakten ).
Natuurlijk zit dan alles tegen onderweg (lesvrachtauto voor me..... Boos! )
Eindelijk was ik er dan en daar stond mijn man al met de pony voor het hek op mij te wachten..........

Het bleek dat onze kleinste shet was uitgebroken.....gelukkig alleen zij.
Ze is ergens door het hek heengegaan en op de akker terecht gekomen waar ze parmantig de buurpaarden het hoofd op hol aan het brengen was......op en neer showen langs het hek van dat land .......de stouterd Knipoog

Gelukkig zijn daar goed oplettende buren en de man van de paardjes had haar te pakken gekregen en haar een halstertje omgedaan en gewacht dat 1 van ons beide zou komen naar zijn telefoontje OK dan!
Ze word weer echt de oude ondeugende shet en er was nog weinig te zien van haar spierbevangheid....... Lachen
Gisteren maar meteen alle ponys naar het andere land gebracht zodat we de hekken eens even allemaal goed kunnen controleren.


irene

Berichten: 3538
Geregistreerd: 08-06-01
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:42

Leuk he, die shetlanders Haha!
Maar wel een teken dat Gizmo weer een stuk beter in haar ondeugende shetlandvelletje zit, en dat zal je heel veel goed gedaan hebben Knipoog

Dat soort streken moeten ze niet te vaak uithalen, kost je elke keer weer een jaar van je leven, ik spreek helaas uit ervaring Haha!

The best thing for the inside of a horse is the outside of a stable.
Jacob R. Ludlow,1897

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:41

Jeetje, echt weer een shetlander he, gelukkig is er niets gebeurd Knipoog

    Pressure is what differentiates a piece of coal from a diamond

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:45

Na die actie klinkt het wel als of ze weer aardig over de bevangenheid heen is. Leuke Shettenactie Knipoog Maar gelukkig is het allemaal weer goed af gelopen.

Let love shine so bright

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 11:04

Ze liep gisteren inderdaad weer als vanouds........
Als ze zo blijft lopen mag ze van het weekend weer licht aan het werk....zal ze leuk vinden ~~}>


akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 19:25

wat een lekker ding is kissie toch!
ze wordt echt weer de oude haha.
is ze er achterin uitgebroken?

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 20:21

.
akerna schreef:
is ze er achterin uitgebroken?

Ja , bijna achterin...... Boos! , is ze mooi tussen de beide weien heen gelopen en toen de akker op.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Getty_Maan, Ginny135, GrapeshotBot, Kla4tje, Mark0919, RenskeFrea en 34 bezoekers